Dostałem list od Merkelowej

Data: 2009-11-30 20:00:32
Autor: Tzva Adonai
Dostałem list od Merkelowej
Może Tzva pokusi się ocenić moje szanse w tymże starciu z rządem niemieckim i umiejętności?

Szans nie masz żadnych, ale wiedz, że stoję po twojej stronie w walce jaką
toczysz z hitlerowcami o zaległy Kindergeld dla Dawida.... Niestety nie jestem
w stanie ci pomóc, bo słabo orientuję się w kwestiach prawno-socjalnych...

Data: 2009-11-30 20:18:13
Autor: Tzva Adonai
Dostałem list od Merkelowej
ps. Ceń się bardziej, boukun.. Jak już chcesz wyciągnąć od nich kasę, to rób
to z fantazją.. 5 tys. euro to oni zużywają tygodniowo na papier toaletowy...
Zaśpiewaj co najmniej 100 razy tyle, będziesz miał przynajmniej z czego
schodzić...

Data: 2009-11-30 21:52:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hf19a5$ijp$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie tak, ja znam te niuanse i realia od podszewki. Kiedyś krzyknąłem blisko 100 razy tyle i dali jeszcze o 100 euro mniej jak zaproponował Strasburg, tylko 1400, a chcieli dać 1500 pozasądownie, ugodowo...

boukun

Data: 2009-11-30 13:22:34
Autor: Marek
On 30 Lis, 21:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaado...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomościnews:hf19a5$ijp$1inews.gazeta.pl...

> [...]

100 razy tyle i dali jeszcze o 100 euro mniej jak zaproponował Strasburg, tylko
1400, a chcieli dać 1500 pozasądownie, ugodowo...

Te...Bekon...dawaj szczegóły...moze i my cos wyciągniemy...???

Dostałem list od Merkelowej