Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..

Data: 2009-04-08 09:52:38
Autor: MH
Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..
Dostałem na priva list. Jest to zapewne odpowiedź na:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=85458821

Dziwne , że nie poszło to na psp.. Oto treść listu :

============
No dobra przeczytalem i mialem racje jestes jak ten przemoczony kapiszon.
Wlasciwie to mozna juz od dzis nadac Ci ksywke "kapiszon" ( w domysle
przemoczony). Chlopie ty sie zastanow co ty pirdolisz...Kazdy z tych
punktow da sie obalic z latwoscia.
Chocby 1 punkt. Nie ma tak ze Kaczynski mogl sobie poleciec za free rzadowym
samolotem. Piszesz ze byl niezaprzysiezony, ale jednak byl prezydentem
elektem a to juz zasadnicza roznica w stosunku do takiego Tuska ktory tylko
kandydowal. Gdyby Tusk polecial, to bylaby granda, a tak prezydentowi
elektowi przysluguje samolot rzadowy. Co tam przysluguje. Nie mial prawa
ruszyc tylka bez ochrony. To ze wycieczka wymagala rzadowego samolotu - to
ja mysle KAPISZONIE ze powinienes poprosic rzad TUSKA o wyjasnienia, ale
sadze ze nic z tego nie bedzie. Jak wiesz czepiali sie nawet LAPTOPA, a tu
jak wg Ciebie doszlo do TAKICH wielkich naruszen - i co cicho sza? NIe moze
byc
awe

=============

MH

Data: 2009-04-08 10:05:19
Autor: boukun
Dostałem list od

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.0000004e.49dc57c6newsgate.onet.pl...
Dostałem na priva list. Jest to zapewne odpowiedź na:

Nieładnie..., to było jednak na priva.

boukun

Data: 2009-04-08 10:20:00
Autor: MH
Dostałem list od

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.0000004e.49dc57c6newsgate.onet.pl...
> Dostałem na priva list. Jest to zapewne odpowiedź na:

Nieładnie..., to było jednak na priva.

To jest GRUPA dyskusyjna , a więc wątki powinny być dyskutowane TUTAJ.
Gdyby autor listu podjął na privie polemikę i uzasadnił to dlaczego właśnie na
privie , to co innego.. Tymczasem nie miało to miejsca , a ponadto zawartość
listu była nieładna , więc nie widzę powodu aby zachowywać się ładnie ...

MH

Data: 2009-04-08 10:34:53
Autor: boukun
Dostałem list od

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.00000056.49dc5e30newsgate.onet.pl...

> [...]

listu była nieładna , więc nie widzę powodu aby zachowywać się ładnie ...

Ale autor miał do ciebie jednak jakieś zaufanie, ujawniając się z nazwiska, a ty naruszyłeś jego sferę prywatności.

boukun

Data: 2009-04-08 10:49:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Dostałem list od
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:

> [...]

Ale autor miał do ciebie jednak jakieś zaufanie, ujawniając się z
nazwiska, a ty naruszyłeś jego sferę prywatności.

Czyli ty Ĺźadnego emaila do ciebie nigdy nie ujawnisz publicznie? :-)

Jeżeli strzelec spudłuje, niechaj tylko w sobie samym szuka przyczyny
swego niepowodzenia.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-08 12:01:21
Autor: Piotr
Dostałem list od
Dnia Wed, 08 Apr 2009 10:49:47 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Czyli ty żadnego emaila do ciebie nigdy nie ujawnisz publicznie? :-)

Ujawnić można... Tak jak mawiał Szwejk: wielu rzeczy nie wolno, ale
można.
Natomiast ujawnienie nazwiska, to świństwo.
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 16:22:31
Autor: boukun
Dostałem list od

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:k0gzflqi78mary.strange.twilightparadox.com...
> [...]

boukun

Czyli ty Ĺźadnego emaila do ciebie nigdy nie ujawnisz publicznie? :-)

-- Andrzej Adam Filip

Wiedząc, że ktoś z grupy napisał do mnie, na grupie wystepując anonimowo lub pod fałszywym nazwiskiem, a do mnie napisał pod swoim nazwiskiem, to najpierw zapytałbym o pozwolenie, ujawnienia nazwiska. Pamiętam, jak to było ze mną w 2000 roku, jak jakiś dupek chciał zabłysnąć i podał adres mojego impresum z mojej strony w t-online.de. Ja i tak dawałem powoli wskazówki grupowiczom do namiaru na mnie, ale się dłużej pobawić. Jestem w trakcie szukanie tego postu właśnie, jak znajdę uzupełnię ten wątek.

boukun

Data: 2009-04-08 16:40:40
Autor: MH
Dosta�em list od

WiedzÄ&#65533;c, Ĺźe ktoĹ&#65533; z grupy napisaĹ&#65533; do mnie, na grupie wystepujÄ&#65533;c anonimowo
lub pod
faĹ&#65533;szywym nazwiskiem, a do mnie napisaĹ&#65533; pod swoim nazwiskiem, to najpierw zapytaĹ&#65533;bym o pozwolenie, ujawnienia nazwiska.

Generalnie zgadzam się z Tobą , ale... jeżeli treść listu jest delikatnie mówiąc
niestosowna , to nie miałbym żadnych skrupułów. I tak też w tym przypadku nie
miałem. Wyobraź sobie , że telefonuje ktoś do Ciebie i bluzga Cię. Na koniec
przedstawia się. I co? Będziesz go jeszcze prosił o zgodę na podanie jego
personaliów szerszemu ogółowi ?

MH --

Data: 2009-04-08 17:24:59
Autor: awe
Dosta�em list od

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.0000009f.49dcb768newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie dzwonilem do Ciebie na prywatny numer tylko pisalem na anonimowy email a to zasadnicza roznica. nie naruszylem twojego miru domowego i nie nachodzilem cie. Pusciles moje dane osobowe na forum dyskusyjne nie podpisujac sie swoim imieniem i nazwiskiem. Gdybys to zrobil pod imieniem i nazwiskiem to moglibysmy podyskutowac.
MH dalej nie podpisujesz sie imieniem i nazwiskiem!
awe

Data: 2009-04-08 23:07:36
Autor: MH
Dosta�em list od

-- -- -- -- -- -- --
nie dzwonilem do Ciebie na prywatny numer tylko pisalem na anonimowy email a to zasadnicza roznica.

Anonimowy email , a nie prywatny numer telefoniczny ... Taak , drobna techniczna
różnica , nie mniej jednak zarówno intencje jak i wydźwięk wątpliwego zachowania "prywatności" są identyczne. Z premedytacją słowo "prywatność" zostało opatrzone przeze mnie znakami "". Anonimowość zarówno domeny emailowej jak i zbioru
cyferek nazywanych "numerem telefonicznym" są sobie równoważne i tak samo
rozpoznawalne.. No może prawie tak samo ... Jest drobna techniczna różnica , ale
NIE ZASADNICZA !!!

nie naruszylem twojego miru domowego

Oczywiście , że nie ....
i nie nachodzilem cie.

Jak włazisz na mój priv , nie wdajesz się w polemikę ze mną , a jedynie
wylewasz na mnie kupę pomyj co w twoim przekonaniu jest normalką , to jest
to "nachodzenie" .. Twoja reakcja polegająca na wylaniu "kupy pomyj" na mój
priv , zamiast polemiki na psp , jest ... dopowiedz sobie sam..
Pusciles moje dane osobowe na forum dyskusyjne nie podpisujac sie swoim imieniem i nazwiskiem. Gdybys to zrobil pod imieniem i nazwiskiem to moglibysmy podyskutowac.

Qrva , no jeszcze raz ... Uruchamiam wątek do dyskusji na psp.. Jakbym chciał
dyskutować tylko i wyłącznie z tobą , to wysłałbym temat do dyskusji na twój
priv. ALE ... , na pewno nie w takiej formie jak ty to uczyniłeś...
- wlazłeś na mój priv , i nabazgrałeś to co nabazgrałeś.. Przeczytaj sobie to
jeszcze raz.
- masz inne poglądy ?.. Rozumiem.. Ja mam inne .. Na psp można w ostrych słowach
uprawiać dyskusje typowo "parlamentarne" w sopsób anonimowy. Noo , ale jeżeli
włazisz na mój priv (Houey wie po co?) i walisz chamstwem  , to się nie dziw..
- oczywiście (?) , nie podpisuję się na psp z imienia i nazwiska. Ty też.
  Bo i po co ?? Jestem pewien (w kontekście twojego listu na mój priv) , że w
swoim zacietrzewieniu , zapomniałeś o utajnieniu swoich personaliów ...
- Moje personalia zna Baca , i być może Boukun ( jeden z mądrzejszych na psp ,
jak się spręży , popatrzy po archiwum , to tu to tam ... , to powinien mnie
rozszyfrować)
MH dalej nie podpisujesz sie imieniem i nazwiskiem!

A po Houey ?! Ty też ..

MH

Data: 2009-04-09 01:43:52
Autor: awe
Dosta�em list od
Przemoczony kapiszonie MH - nie podpisales sie z imienia i nazwiska 4 raz za celna diagnoze. Widocznie byla az tak celna ze sie zeswiniles...wypiles plyn do mycia naczyn a suke zostawiles w ciazy ot caly komentarz i jak teraz chcesz zeby ktos cie wpuscil do mieszkania?
awe

Data: 2009-04-09 02:36:50
Autor: MH
Dosta�em list od
[...]

W mieszkaniu , to ty złamasie kutany zostaniesz do końca.. Z widokiem na
stocznię (i równię pochyłą) i na chałupę Bolka , o której tylko sobie możesz
pomarzyć..

Bye ,

MH

P.S. Jaka aktualnie wysokość składek partyjnych ?? A ile bulą od posta ??

Data: 2009-04-09 10:35:15
Autor: awe
Dosta�em list od

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.000000e8.49dd4322newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
nie mam widoku na stocznie tylko na morze i hel, chlupy bolka nie chcialbym miec nawet za darmo, a calkiem niezla zostawilem w innym miescie, bohater jestes bo chowasz sie za anonimowym nickiem. Twierdzilem ze ta wasza cala opcja polityczna to kurwa i zlodziej. Ty od nich nie odstajesz. Mozna powiedziec ze raz kurwa zawsze kurwa.
awe

Data: 2009-04-08 17:25:26
Autor: boukun
Dosta�em list od

[...]

W tej treści jest wielkie gówno, takie same, jak często się czyta na grupach. Każdy ma prawo wierzyć w co chce.

boukun

Data: 2009-04-08 17:33:51
Autor: rAzor
Dosta�em list od
Użytkownik MH napisał:

Stul już pysk, śmieciu bez zasad.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-08 17:35:24
Autor: boukun
Dostałem list od

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

[...]

Żeby nie być gołosłownym, znalazłem wątek, jak przypuszczono na mnie jedną z kolejnych zmasowanych kampanni, żeby mnie uciszyć, bądź wypędzić z grupy, z Niemiec przez tamtejsze służby (tamtejsze WSI?) próbowano mnie ośmieszać, szkalować i zniesławiać wymyślając najdziwniejsze historie. Dla znających język niemiecki do poczytania tu: http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc.polityka&tid=1196451

Moja odpowiedź na te farmazony była właśnie jedną z kolejnych wskazówek do ustalenia mojej osobowości i brzmiała tak:

Re: Vorsicht, Herr "Boukun"

"..." <littlejennie@gmx.de> schrieb im Newsbeitrag
[...ciach...] farmazony kolejnego zdrajcy.

Kuzwa, wyjdz tu z domu na cztery godziny i zostaw ich samych, to sie
rozpuszcza jak dziadowski bicz.
Postawa kilku osob wcale mnie nie dziwi, jednak Pan mrush mnie zaskoczyl.
Kiedys napisal do mnie prywatnie o przysluge i mu nie odmowilem, dzis jednak
daje sie latwo ponosic fantazji. Tu mamy piekny przyklad, jak latwo mozna
slabymi ludzmi manipulowac.

Gajewski to chyba pochodzi od Galinski i znaczy tyle samo co Goldberg lub
Blumenstein czy tez Rosenberg, a wiec nie polskie nazwisko.
Pudlo!!!

Asylanci to przewaznie zdrajcy, juz sie na ten temat wypowiadalem, wtedy
Gienek zaprzeczal, dzisiaj o dziwo twierdzi inaczej. Jego dwulicowosci sie
juz dawno nie dziwie.
Asylantow (w przypadku Polakow w Niemczech, przewaznie zdrajcy) i tych co
pochowali owczarka alzackiego sie w Niemczech nie dyskryminuje.
Pudlo!!!

Twierdzilem wyraznie, ze jestem Polakiem, to znaczy mam nazwisko czysto
polskie, jakiego w zadnym innym kraju nie nadaja. Ponadto mam czysto
slowianskie imie, ktorego pisownie uzywa sie tylko w Polsce. Kiedys napisano
o moim imienniku przygodowa ksiazke, ktora w dziecinstwie czytalem. Glowny
bohater byl bardzo dumny, ze ma imie czysto polskie, kto wie jak mam na
imie? Innym razem wam wiecej podpowiem. Odpowiedzi prosze przesylac na
prywatny adres, rozlosujemy ciekawe nagrody.

Nikt mi nigdy nie zarzuci nieuczciwosci wobec Polski, za swoje czyny
odpowiadam Polskim Honorem.

Jestem Polakiem, wiec mam obowiazki polskie.
Roman Dmowski, MYSLI NOWOCZESNEGO POLAKA

Zycze milej zabawy
i pozdrawiam Polakow.

Acha, moja corka ma cztery i pol roku i mowi pieknie po Polsku i wkrotce
bedzie mieszkac w Polsce.

Do uslyszenia
boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/
boukun@t-online.de

      Autor: "boukun" <boukun@t-online.de>
      Data: 22 marca 2000 01:58:44

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4310291

Data: 2009-04-09 08:31:41
Autor: Vic
Dostałem list od
boukun wrote:
[...]

Boukun, czysto polskich imion to raczej chyba nie ma. Imiona typu Stanislaw, Miroslaw, Boguslaw, itp. maja rodowod raczej ogolnoslowianski niz polski.
Reszta to imiona o pochodzeniu lacinskim, greckim, hebrajskim, i in.

A twoje imie, choc ma typowo polska koncowke, jest pochodzenia aramejskiego (notabene jezyk z grupy semickiej ;)) i jest znane od czasow "biblijnych". Byl nawet apostol o tym samym imieniu :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 10:42:01
Autor: boukun
Dostałem list od

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:grk59t$to5$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Akurat Jarosław jest czysto polskie, tylko w języku polskim pisze się przez ł i w. W Czechach i w Rosji już masz Jaroslav. Slav Slava, Slave...

boukun

Data: 2009-04-09 10:51:35
Autor: Vic
Dostałem list od
boukun wrote:
Akurat Jarosław jest czysto polskie, tylko w języku polskim pisze się przez ł i w. W Czechach i w Rosji już masz Jaroslav. Slav Slava, Slave...

Cos mi sie popieprzylo, ze masz na imie Tomasz...

A Jaroslaw jest imieniem czysto slowianskim, nie czysto polskim. Slowianszczyzna nie jest tozsama z Polska. Polska jest tylko drobnym wycinkiem Slowianszczyzny.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 11:00:41
Autor: boukun
Dostałem list od

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:grkdg7$hhv$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
Akurat Jarosław jest czysto polskie, tylko w języku polskim pisze się przez ł i w. W Czechach i w Rosji już masz Jaroslav. Slav Slava, Slave...

Cos mi sie popieprzylo, ze masz na imie Tomasz...

?????????

A Jaroslaw jest imieniem czysto slowianskim, nie czysto polskim. Slowianszczyzna nie jest tozsama z Polska. Polska jest tylko drobnym wycinkiem Slowianszczyzny.

-- Vic

Jarosław jest czysto słowiańskim imieniem i tylko polskim. Słowiańszczyzna jest tożsama z Polską. Był Rus, Lech i Czech...

boukun

Data: 2009-04-09 11:18:01
Autor: Vic
Dostałem list od
boukun wrote:
Jarosław jest czysto słowiańskim imieniem i tylko polskim. Słowiańszczyzna jest tożsama z Polską. Był Rus, Lech i Czech...

Nie jest tozsama. Jak mozesz pisac takie pierdoly??
Slowianszczyzna to jest przeciez pojecie duzo szersze niz Polska.

To tak jakbys pisal, ze Norwegia to to samo co Skandynawia.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-12 08:25:06
Autor: Krzysiek
Dostałem list od
Hallo,

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:grkdg7$hhv$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

to jednak moze byc tylko punktem widzenia, co widac z np:

"Jako Niemcy chlubia sie, i slusznie z tego wszystkiego co Szwabi, Frankowie
a nawet Saxonowie w szczegolnosci zdzialali, tym samym prawem i slusznie Polacy
moga sobie przywlaszczac i chlubic sie z wszystkiego, co o dzielach narodow iezyka
Slowianskiego gdziekolwiek napisane byc moze."

Sarnicki

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-04-14 08:33:35
Autor: Vic
Dostałem list od
Krzysiek wrote:
[...]

To moze zazadac od Chorwatow zwrotu prapolskiej Dalmacji?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-15 23:28:05
Autor: Krzysiek
Dostałem list od
Hallo,

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gs1b9l$a5n$3mx1.internetia.pl...

[...]

To moze zazadac od Chorwatow zwrotu prapolskiej Dalmacji?

-- Vic

zazadac mozna, chociaz Sarnicki nie pisze co zadac, a z czego byc dumnym,
moze Chorwaci pojda na reke i Prezydent bedzie mial kota i dalmacice.
Takie plamy sa cool.... a ile bedzie plotek i domyslow na Salonach...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-04-08 10:49:49
Autor: MH
Dostałem list od

> [...]

Ale autor miał do ciebie jednak jakieś zaufanie, ujawniając się z nazwiska, a ty naruszyłeś jego sferę prywatności.

Tu na psp jest swoistego rodzaju Hyde Park i wszelkiego rodzaju bluzgi i
inwektywy są zwyczajowo tolerowane. Pisząc do mnie na priv list tej treści
naruszył moje dobra osobiste. Nie widzę więc powodu , aby nie naruszać jego
sfery prywatności.

MH

Data: 2009-04-08 14:57:09
Autor: awe
Dostałem list od
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no dobrze nie ma problemu o ile moj drogi MH podpiszesz sie swoim imieniem i nazwiskiem. Natomiast tego jak do tej pory nie zrobiles. Oczywiscie uwazam ze pisalem do Ciebie na priv, no a ty puszczajac to na psp zachowales sie jak prosie. Poznajmy imie i nazwisko prosiaka.
awe

Data: 2009-04-08 15:42:36
Autor: awe
Dostałem list od

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.00000087.49dca2a7newsgate.onet.pl...
> [...]
> naruszył moje dobra osobiste. Nie widzę więc powodu , aby nie naruszać

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Taak  do mnie pisałeś !! I coś nabazgrał ?! Przeczytaj uważnie jeszcze raz swoje
wypociny.. Jakby to było tylko na psp , nie ma sprawy !!  Tutaj to normalka ,
zwyczajowo przyjęte zachowania. Ale na priv , to już zupełnie co innego.
To już jest osobista obraza. W takich sytuacjach oddaję z nawiązką. Jakbyś
np powiedział mi to samo coś napisał przy osobistym spotkaniu , dostałbyś w
papę. Coś chciał , to masz .

MH
-- -- -- -- -- -- --
nie pierdol, tylko podaj nazwisko i chetnie sie z toba spotkam na priv i bedziesz mial okazje dac mi w pape. Nie sadze zebys mylku mial pojecie o zwyczajowo przyjetych zachowaniach. Cokolwiek do Ciebie napisalem to napisalem na priv i nie mam nic przeciwko temu zeby publikowal moje wypowiedzi pisane do ciebie na emaila o ile nie naruszasz moich dor osobistych czyli nie rzucasz na grupe moich danych osobowych. Nie jestes pierwsza osoba ktora z tej grupy zna moje dane ale jakos do tej pory nic takiego nie mialo miejsca. Moze dlatego ze Ci ludzie mieli jakiekolwiek pojecie do dobrym zachowaniu. Recze Ci i gwarantuje na honor ze przyjade do Ciebie i dam ci satysfakcje. Prosze w takim razie o twoje imie i nazwisko. W przeciwnym wypadku bede uwazal i publicznie napisze ze jestes zwykla meska kurwa.
awe

Data: 2009-04-08 16:09:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Dostałem list od
nie pierdol, tylko podaj nazwisko i chetnie sie z toba spotkam na priv i bedziesz mial okazje dac mi w pape.

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOBOSKONIGDYNIEWYMOLESTOWANO...!!!

- cyśty jus dokońca sfiksowoł, cy sem swojego zycio niecenis...!?

Cyty sem sprawem zdajes kogo ty ło mordołobicie prosis...!?

Cheba ci ten krezys w gowie rozum pomisoł, aboś robotem stracił i wsyćko ci
teroski jedno...

Modyś jesce i gupielok (a wim, bom sem ciem jus w Nasejklosie wysukoł!), ale
psed tobom jesce porem lot zycio łostało i chociaześ TŁUCEKPLAMISTY, to skoda
miciem...
Nałuc siem w zyciu jednego - CHOPUW PRAWDZIWYCH siem nie zacepio, bo ksywych
końcyn dolnych dostać możno...!!!

A pozatym, to jak wyglondać bedzies na NOJśWINTSYM ŁOFIAROWANIU ztak łobitom
mordom...?

Recze Ci i gwarantuje na honor ze przyjade do Ciebie i dam ci satysfakcje.

AWEMARYNA...!?
- ty naprowdem pomocy DUCHOWO-UMYSŁOWEJ potsebujes...!!!
To cheba zrozpacy, ze twoje PISiki na kozdej lini psegrywajom...

Ty AKUMULATOZE DO ŁADOWANIO...!!!
- wybij sem to z gupilokowatej gowy, zeby MH posuwać ciem mioł...!!!

Łon CHOPPRAWDZIWY jest i ino SPARKI WILGOTNE zubruje...!!!

Satysfekcjem to mozes komu inksemu robić i tom twojom suchom sparkem mu
nastawiać....

Data: 2009-04-08 16:39:35
Autor: raff
Dostałem list od
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Ehe, zylka szpiega.

R.

Data: 2009-04-08 16:59:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Dostałem list od

Ehe, zylka szpiega.

RAFAŁELO, pseca nigdym niepedzioł, ze do GUPIELOKUW nalezołem...!

Data: 2009-04-08 18:26:10
Autor: raff
Dostałem list od
Polok_Prawdziwy pisze:
Ehe, zylka szpiega.

RAFAŁELO, pseca nigdym niepedzioł, ze do GUPIELOKUW nalezołem...!

Nie musisz. Ale to i tak widac.

R.

Data: 2009-04-08 16:24:15
Autor: MH
Dostałem list od
Nie sadze zebys mylku mial pojecie o zwyczajowo przyjetych zachowaniach.

Czyżby w twoim środowisku zwyczajowo było przyjęte pisanie listów w których
adresat jest obrażany?
[...]

Tymczasem treść listu , który otrzymałem narusza moje dobra osobiste. I to jest twoim zdaniem OK? Baaardzo wybiórcze pojmowanie zasad dobrych manier..
Jedynak ??

MH

Data: 2009-04-08 16:37:21
Autor: awe
Dostałem list od

Użytkownik "MH" <wernervonbraun@amorki.pl> napisał w wiadomości news:605e.00000099.49dcb38fnewsgate.onet.pl...
[...]

pisanie czegokolwiek na priv nie jest naruszaniem dobr osobistych i jesli ktokolwiek tu cokolwiek naruszyl to wlasnie ty publikujac moje dane osobiste. Ja nie mam nic przeciwko temu o ile moje nazwisko nosilbym tylko ja, ale tak nie jest. Za jakakolwiek moja wypowiedz odpowiadam osobiscie, nawet jesli pisalem ja pod nikiem i powtorze przed kazdym sadem i tym bardziej lekko to zrobie ze zaden sad w PL nie moze mi nic w PL zrobic,  a zreszta z kazdej mojej wypowiedzi jestesm wstanie sie wybronic albo ja uzasadnic.
Ty natomiast schowales sie za nikiem MH publikujac moje dane osobiste. Ja nigdy nie mialem watpliwosci z kim mam do czynienia, gdyz jestem w stanie nawet nie znajac osobiscie danej osoby zbudowac sobie jej profil psychologiczny i Twoje zachowanie wcale mnie nie dziwi. List na priv poszedl przez pomylke. W tym liscie napisalem ze jestes KAPISZONEM, do tego przemoczonym i jako ze nigdy sie nie pomylilem w tego typu ocenach tym razem tez tak sie nie stalo. Dalej sie chowasz za nickiem. Rzuciles moje dane osobowe, sorry podaj swoje. Ja zobowiazalem sie ze dam Ci w takim przypadku satysfakcje mimo ze moim zdaniem nie masz zadnej zdolnosci honorowej. Jesli sie okaze ze jestes niedorozwiniety umyslowo albo fizycznie lub jesli bede mial jakas nad toba przewage to nie bede cie bil. Jednakze chcialbym przekonac sie osobiscie jaki jestes odwazny w realu. Zobowiazalem sie ze przyjade do Ciebie i mimo ze za specjalnie mnie na takie podroze nie stac, to jednak pozycze kase ale przyjade, wiec czekam na Twoje dane osobiste.
awe

Data: 2009-04-08 16:51:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Dostałem list od
[...]

Cheee..., cheee,
- jako to ta AWEMARYNA bojownico....!

A bidno i nendzoż...!

Jus teroski siem niedziwiem, cemu tak za PiSikami jest - SEF łobiecoł mu, zego
BOGATYM i HRABINOM ucyni...

Łoj żebroku..., żebroku...
- pocekomy jesce z dziesińć lot i łobacymy jako cisiem poglondy zminiom...

Data: 2009-04-08 16:39:23
Autor: Piotr
Dostałem list od
Dnia Wed, 08 Apr 2009 16:24:15 +0200, MH napisał(a):

Czyżby w twoim środowisku zwyczajowo było przyjęte pisanie listów w których
adresat jest obrażany?

Wystawianiem swoich żali na listę i donosem w zemście, udowodniłeś
pośrednio, że to co ci pisał, obelżywe nie jest.
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 12:52:11
Autor: jadrys
MH pisze:
[...]

Rudzicki to awe? A przechwalał się że jest starolitwinem.. Atu okazuje się normalnym polakiem..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-08 19:24:40
Autor: awe
Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..

MH

Rudzicki to awe? A przechwalał się że jest starolitwinem.. Atu okazuje się normalnym polakiem..

 -- -- -- -- -- -- -- --
Polakiem jestem normalnym. Mam pochodzenie litewskie, ale od setek lat moi przodkowie nie mowili po litewsku choc rzekomo moj dziadek i babcia rozumieli litewski, oprocz jak sie rozumie rosyjskiego co na tamtych terenach bylo standardem i koniecznoscia. Ostatnia typowa litwinka w moje rodzinie byla praprababka ktora zyla jakies 160 lat temu i z tego co przypuszczam na podstawie roznych relacji musiala pochodzic spod Kiejdan albo Kowna. Dokladnie jeszcze nie wiem, ale sie dowiem.
Natomiast co do nazwisk na Litwie to generalnie zawsze wystepowalo imie i otczestwo - czyli imie ojca danej osoby i czasem tylko to otczestwo stawalo sie nazwiskiem. Chocby Michajlowicz, czyli syn Michala. Dosc popularnymi nazwiskami byly nazwiska odmiejscowe, takie wlasnie jak moje. Oczywiscie Rudzickich jest cala masa. Rowniez Rudzinskich, ale przeciez moje nazwisko to cos zupelnie innego i nosi je tylko moja bezposrednia rodzina.
Zapis starobialoruski z dokumentu z 1665 roku mozna zobaczyc tutaj http://img142.imagevenue.com/img.php?image=14731_SR_122_147lo.jpg . Pierwsza litera to r, drugiej sie nie czyta, ostatniej tez sie nie czyta..

awe

Data: 2009-04-08 23:17:32
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

Wyświetliła się tylko goła strona..

Data: 2009-04-09 10:44:47
Autor: awe
Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..
W lewym gornym rogu musisz kliknac cos w rodzajku click the image
awe
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:grj494$pqu$1news.task.gda.pl...
awe pisze:
[...]

-- Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

Data: 2009-04-09 11:39:14
Autor: jadrys
awe pisze:
W lewym gornym rogu musisz kliknac cos w rodzajku click the image
awe

Tak , już widać, dzięki..

Data: 2009-04-09 03:07:49
Autor: MH
Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..

http://img142.imagevenue.com/img.php?image=14731_SR_122_147lo.jpg

To scan dowodu osobistego , czy legitymacji partyjnej ??

MH

Data: 2009-04-09 09:25:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..

To myślis CIMNIOKU, ze jak nom tukej jakiesik BAZGROŁY pokozołeś, to łod razu
jakimsik MIMISTREM, abo inksym PRYMIEREM łostanies...!?

WIELGIE SLACHCICE siem znolozły...!

Prawdziwe GUPIELOKI som niewture...

PS - idź lepij do SPOWIEDZI śWINTEJ, psyjmnij KOMUNIEM śWINTOM i potem na
PSENOJśWINTSOM ŁOFIAREM podwujnom stawkem dej, a moze ciem PONBUCEK wysucho i
troseckem ROZUMU do gowy ci ześle...

Data: 2009-04-09 17:40:03
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> napisał w wiadomości news:d12st45vg7ba67mbhv5qok9ki7sk6hsm6n4ax.com...
Wed, 8 Apr 2009 19:24:40 +0200, w <grimis$hfe$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Polakiem jestem normalnym. Mam pochodzenie litewskie, ale od setek lat moi

o nastepny jakis sarmat z dupy sie trafil buhahaha
sarmat to ci z nosa wychodzi, zorientuj sie a potem cos napisz
awe

Data: 2009-04-08 14:47:15
Autor: Polok_Prawdziwy
Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..

A niemogłeś go łodrazu znienacka ciupaskom ździelić...?

Tak ino..., naspamintanie...

--

Dostałem list od Sławomira Rudzieckiego ..