Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!

Data: 2012-09-17 04:54:26
Autor: Stachu Chebel
Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!
Drogi Przyjacielu,

Jestem barrister Laurent Kafui, chcę podzielić się z wami ofertę
biznesową, która będzie z obopólną korzyścią dla nas obu.Zmarły mój
klient, które mają te same nazwisko jak twój, który tutaj w po
określane są jako mojego zmarłego klienta, zginął w trzęsieniu ziemi w
Japonii i tsunami w dniu 11 marca 2011 roku.

Przed śmiercią miał depozyt dwadzieścia jeden milionów siedemset
tysięcy dolarów amerykańskich z Bankiem tu i teraz oni poprosili mnie,
aby zapewnić najbliższej rodziny, jeżeli istnieje lub nieruchomości
powróci wówczas do rządu i tak będzie utracone. Moja propozycja jest
to, że pozwalają być przedstawione do tej roli tak, że dokumenty mogą
być przetwarzane i wypłaty dokonywane na Twoją korzyść. Proszę
skontaktować się ze mną poprzez mój prywatny adres e-mail więcej
szczegółów. laurentkafui@gmail.com

Prosimy potwierdzić swoje dane osobowe poniżej:

Imię .............
Imię Nazwisko: ..........
Kraj pochodzenia: ........
Adres e-mail: ........
Tel: ..................
Zawód: ............

Pozdrawiam,
Laurent Kafui
-- -- -- -- --
ZPS 13 za 16,90 EUR - vypredaj internetoveho skladu pokracuje!

SUPER AKCIA! Registracia nove .EU domeny len za 1,99 EUR!

Najdite si strateny alebo ukradnuty telefon programom Zoner AntiVirus
Free pre Android

Domeny .SK len za 12.29 EUR

Ponuka z vydavatelstva Zoner Press

Mam rad Android - klikni tu

Data: 2012-09-17 05:06:54
Autor: Stachu Chebel
Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!
Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Data: 2012-09-17 15:15:19
Autor: TOMASZEK
W dniu 2012-09-17 14:06, Stachu Chebel pisze:
Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Nie sądziłem, że są ludzie, którzy się na to nabierają...

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2012-09-17 07:15:33
Autor: Stachu Chebel
On 17 Wrz, 15:15, TOMASZEK <tomaszek1...@fuck.onet.pl> wrote:
> [...]

> Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Nie sądziłem, że są ludzie, którzy się na to nabierają...

I to ilu daje sie w bambuko zrobic!!

http://www.youtube.com/watch?v=Q0e-pPfITts

Data: 2012-09-17 15:16:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!

Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:57a8f7b7-099b-4004-8f60-fb8e41f71d11p5g2000vbl.googlegroups.com...
Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Glupcy istnieja na kazdej szerokosci geograficznej. Nie tylko w kraju nad Wisla.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-17 17:54:52
Autor: leszek niewiadomski
Am 17.09.2012 15:16, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Tez takie cos do mnie ciagle przychodzi. Nawet sprawdzalem i tacy opaleni faceci istnieja w swoich krajach. A czy toto nadaja, tego juz nie badalem, bo lepiej nie odpowiadac. Laduje to automatycznie w "Spam". Znane i dobrze opisane "Nigeria connection".
Np. http://pl.wikipedia.org/wiki/Nigeryjski_szwindel
http://nospam-pl.net/4-1-9.php
http://en.wikipedia.org/wiki/Nigerian_scam
W zwiazku z tym ostatnim przypomniala mi sie praca w pewnym wielkim domu wysylkowym w czasach przedinternetowych. Przychodzily tam listy z propozycjami typu przyslijcie mi bardzo potrzebna rzecz, a ja natychmiast wysle wam pieniadze, albo dziesiatki czekow bez pokrycia, czekow jakichs podejrzanych bankow ... Czasy sie zmieniaja, metody tez, a ludzie mniej.
--
ln.
--

Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!