Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!

Data: 2012-09-17 05:06:54
Autor: Stachu Chebel
Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!
Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Data: 2012-09-17 15:15:19
Autor: TOMASZEK
W dniu 2012-09-17 14:06, Stachu Chebel pisze:
Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Nie sądziłem, że są ludzie, którzy się na to nabierają...

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2012-09-17 07:15:33
Autor: Stachu Chebel
On 17 Wrz, 15:15, TOMASZEK <tomaszek1...@fuck.onet.pl> wrote:
> [...]

> Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Nie sądziłem, że są ludzie, którzy się na to nabierają...

I to ilu daje sie w bambuko zrobic!!

http://www.youtube.com/watch?v=Q0e-pPfITts

Data: 2012-09-17 15:16:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!

Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:57a8f7b7-099b-4004-8f60-fb8e41f71d11p5g2000vbl.googlegroups.com...
Kumpel z Austrii dal sie na cos takiego wrobic. poplynal na ponad 20k$.

Glupcy istnieja na kazdej szerokosci geograficznej. Nie tylko w kraju nad Wisla.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-17 17:54:52
Autor: leszek niewiadomski
Am 17.09.2012 15:16, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Tez takie cos do mnie ciagle przychodzi. Nawet sprawdzalem i tacy opaleni faceci istnieja w swoich krajach. A czy toto nadaja, tego juz nie badalem, bo lepiej nie odpowiadac. Laduje to automatycznie w "Spam". Znane i dobrze opisane "Nigeria connection".
Np. http://pl.wikipedia.org/wiki/Nigeryjski_szwindel
http://nospam-pl.net/4-1-9.php
http://en.wikipedia.org/wiki/Nigerian_scam
W zwiazku z tym ostatnim przypomniala mi sie praca w pewnym wielkim domu wysylkowym w czasach przedinternetowych. Przychodzily tam listy z propozycjami typu przyslijcie mi bardzo potrzebna rzecz, a ja natychmiast wysle wam pieniadze, albo dziesiatki czekow bez pokrycia, czekow jakichs podejrzanych bankow ... Czasy sie zmieniaja, metody tez, a ludzie mniej.
--
ln.
--

Dostalem maila na priva - wiadomosc podaje Wam za friko!!