[Wyżale się] Dostałem mandat

Data: 2010-02-10 21:13:33
Autor: Marcin Jan
[Wyżale się] Dostałem mandat
juhass pisze:
Ni więc sytuacja następująca: skrzyżowanie ze światłami, takie trochę bardziej rozbudowane- po dwa pasy w każdą stronę itp, ale to nie ważne. No więc podjeżdżam do sznureczka czekających na zielone i czekam- pojawia się zielone- ruszamy w momencie jak dojeżdżam do sygnalizatora to widzę ze zjazd z krzyżówki w lewo (tam jechałem) się blokuje i auta przede mną stoją już nie całkiem poza skrzyżowaniem. Zatrzymuje się więc- już za sygnalizatorami, ale jeszcze nie na tyle żeby blokować kogokolwiek. No i pojawili się niebiescy znienacka i się zaczęło- młodzi i chcieli się wykazać chyba bo niestety skończyło się na 300zł (pozycja 79 taryfikatora (art. 25 ust. 4 pkt 1).
Do diabła- szczególnie zwracam uwagę na takie sytuację, bo nie cierpie jak ktoś blokuje skrzyżowanie w taki sposób ale w tym wypadku nie bardzo wiem co mogłem zrobić. Stać przed światłami mimo zielonego i czekać aż się całkiem odblokuje? (swoją drogą wątpię czy mógłbym, bo zaczęło się blokować jak byłem dokładnie pod owym sygnalizatorem). Zaznaczam że nie wjechałem na tyle na krzyżówkę, żeby kogokolwiek blokować.
W sumie moja wina i kajam się ale niesmak pozostał.
Pytanie tylko jaka nauczka na przyszłość? Czekać aż się zwolni całkiem i narażać się na trąbienia tych za mną? Przecież w taki sposób te nasze miasta to się całkiem zakorkują. Poradźcie coś...
No, lepiej mi, wypłakałem się już. ;)

jeśli to znane skrzyżowanie, gdzie zawsze się korkuje to mogłeś nie przyjąć mandatu i liczyć na życiowe podejście SG.
Pozdrawiam
Marcin

[Wyżale się] Dostałem mandat