[Wyżale się] Dostałem mandat

Data: 2010-02-10 20:44:06
Autor: masti
[Wyżale się] Dostałem mandat
Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 17:07:32 +0100, osobnik zwany juhass
wystukał:

taki sposób te nasze miasta to się całkiem zakorkują. Poradźcie coś...
No, lepiej mi, wypłakałem się już. ;)

to mozesz płakać tylko nad swoim brakiem asertywności. Trzeba było mandatu nie przyjąć. Najlepiej zrobić zdjęcie w którym miejscu stałeś i smiać się jak szeryfowie wili by się przed sadem.

--
mst <at> gazeta <.> pl

[Wyżale się] Dostałem mandat