Dostałem nową książkę od Kobylańskiego

Data: 2009-12-04 18:06:43
Autor: boukun
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
Przed chwilą dostałem paczkę, nową książkę od pana Jana Kobylańskiego, w uznaniu mojego patriotyzmu jak mniemam... http://www.youtube.com/watch?v=jbrQpjVm_sc

boukun

Data: 2009-12-04 10:33:39
Autor: J-23
On 4 Gru, 18:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Przed chwilą dostałem paczkę, nową książkę od pana Jana Kobylańskiego, w uznaniu
mojego patriotyzmu jak mniemam...http://www.youtube.com/watch?v=jbrQpjVm_sc

boukun

ale w czym sie przejawia Twoj, za przeproszeniem, "patriotyzm"

J-23 itede...

Data: 2009-12-04 20:15:08
Autor: raff
J-23 pisze:
[...]

Ze okrada zydowskie panstwo. Z synem Davidem, corcia Rachelą i psem Szlomo...

R.

Data: 2009-12-04 21:07:24
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d6022adf-6568-484a-8601-e3534199a393p8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Niewątpliwie chyba tym, że ubolewam nad losem mojej ojczyzny jak mało kto i jak mało kto, nie mogę pogodzić się, że jesteśmy pod wewnętrzną okupacją. I zdawać by się mogło, że chyba tylko ja nie przykładam małego palca do jej okupacji..., a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

boukun

Data: 2009-12-04 21:13:16
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

kradnac w pgr ? heheheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-04 21:15:29
Autor: raff
Dostałem nową książkę od Ko bylańskiego
a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

kradnac w pgr ? heheheheh

w pgr to bylo podczas szczytu powodzenia osobistego.

R.

Data: 2009-12-04 21:32:37
Autor: boukun

Użytkownik "jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:harih51qnplt59emq9tih5iur2vgpclppt4ax.com...
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

kradnac w pgr ? heheheheh

PGRy w 1989 rozkradli i tylko Czesi zadbali o swój naród...

boukun

Data: 2009-12-05 14:00:31
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Dostałem nową książ kę od Kobylańskiego
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

PGRy w 1989 rozkradli i tylko Czesi zadbali o swój naród...

a ty walkonik nic nie kradles ? hehehe
bo ci twoje pisma wyciagne domosiu

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-04 23:01:29
Autor: awe
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
Boukun wole 1000 razy wywrotowcow typu Cvel niz takich zbokunialych patriotow jak ty. Chyba musiales sie zderzyc z kanka na mleko
awe

Data: 2009-12-04 23:32:23
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfc0fp$e3b$1news.onet.pl...
Boukun wole 1000 razy wywrotowcow typu Cvel niz takich zbokunialych patriotow jak ty. Chyba musiales sie zderzyc z kanka na mleko
awe

Ja wiedziałem, że tak będzie, ja wiedziałem, he, he...

boukun

Data: 2009-12-05 02:23:16
Autor: J-23
On 4 Gru, 21:07, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d6022adf-6568-484a-8601-e3534199a393p8g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

Co mi po Twoim UBOLEWANIU????

Data: 2009-12-09 23:05:47
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:80e6399e-9673-43d6-99b0-662d5c25c4f59g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

-- -- -- -- -- -
nie jest Ci lzej? Mi tez nie. Ja raczej czuje sie zagrozony jesli mamy takich patriotow jak boukun. Chyba czulbym sie bezpieczniej wsrod autentycznych czerwonoarmijcow. Przynajmniej nie wszyscy tacy wariaci
awe

Data: 2009-12-04 18:10:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfbfp6$pfj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Przed chwilą dostałem paczkę, nową książkę od pana Jana Kobylańskiego, w uznaniu mojego patriotyzmu jak mniemam... http://www.youtube.com/watch?v=jbrQpjVm_sc

napisałeś mu, ze wyrzuciłeś krzyże z domu wbrew żonie i córce?

Data: 2009-12-04 17:30:16
Autor: Karol
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego

..kazda metoda jest dobra na skompromitowanie przez pozytecznych idiotow lub
sluzby specjalne, Kobylanskiego.

* GW i Adas M., zaciera rece ze boukun tak sie stara:))

Data: 2009-12-04 11:10:45
Autor: Tzva Adonai
Karol napisał(a):

.kazda metoda jest dobra na skompromitowanie przez pozytecznych idiotow lub
sluzby specjalne, Kobylanskiego.

Kobylański to kurew sowiecko-nazistowska, agent rosyjskich służb
specjalnych i międzynarodowy bandyta... Kabaretowe wypowiedzi boukuna
tylko potwierdzają fakt, że ta swołocz Kobylański ma tyle wspólnego z
Polską, co ty z Montevideo...

Data: 2009-12-04 19:15:56
Autor: Karol
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Kobyla=F1ski to kurew sowiecko-nazistowska, agent rosyjskich s=B3u=BFb
specjalnych i mi=EAdzynarodowy bandyta... Kabaretowe wypowiedzi boukuna
tylko potwierdzaj=B1 fakt, =BFe ta swo=B3ocz Kobyla=F1ski ma tyle wsp=F3lne=
go z
Polsk=B1, co ty z Montevideo...

a kto na tej grupie poza boukunem i ludzmi pracujacymi dla GW, moze traktowac
powaznie twoje wypociny?

Data: 2009-12-04 20:16:49
Autor: raff
  Karol pisze:
[...]

gosc musi byc spoko skoro dla Kupy to kurew...

R.

Data: 2009-12-04 12:34:27
Autor: Antenka
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego

gosc musi byc spoko skoro dla Kupy to kurew...<

Tak, masz rację!  To jest papierek lakmusowy na to, że ktoś jest ok.
Jeśli Tzva na niego pluje i kogoś sponiewiera, to znak, że ten jest
pierwszej klasy patriotą, tak jak Kobylański. A te brednie o jego
współpracy to spreparowane kalumnie GóWna, wyprodukowane na rozkaz
Szechtera.

Antenka

Data: 2009-12-04 21:46:30
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:52b50bb5-b8f6-4db5-9abd-e0073f8064d2m38g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Abstrahując od Tzva, idąc tym tokiem myślenia, mohery już dawno doszły do wniosku, że kościół, Radio Maryja itp. są w porządku, bo Szechter na nich nalatuje. A Szechter jak to wytrawny talmudysta z innego powodu nalatuje na Radio Maryja jak ja. Szechter nalatuje na RM, bo wie, że w ten sposób zbije zbłąkane owieczki do kupy i zaprowadzi do ojca dyrektora pod opiekę. Ja natomiast z tego powodu biję na alarm!

Uważajcie na Szechtera, bo was zapędza w kozi róg!

boukun

Data: 2009-12-04 19:24:04
Autor: Karol
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
gosc musi byc spoko skoro dla Kupy to kurew...

ja go nie znam, ale wiadomo, ze kolo takich polonijnych milionerow i aktywnych
propolskich dzialaczy na emigracji, sporo roznych podejrzanych kurew nadal sie
kreci. Nie przeprowadzono do tej pory lustarcji Polonii, wiec rozumiesz, ze sytuacja nie jest zbyt klarowna.

Bogaci Polacy za granica, mysla nieco innymi kategoriami, bo to czesto ludzie dosc latwowierni i starej daty autentyczni, zarliwi patrioci.

Data: 2009-12-04 22:59:17
Autor: awe
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
Jesli on jest kurew to co mozna powiedziec o tobie? Cvel jestes malym pryszczatym wsadzacem palca w swoja pupe. Daruj sobie chlopie, bo ktos ci ktoregos dnia w koncu obije morde.
awe

Data: 2009-12-04 18:38:24
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfbgv8$1qn$1inews.gazeta.pl...

.kazda metoda jest dobra na skompromitowanie przez pozytecznych idiotow lub
sluzby specjalne, Kobylanskiego.

* GW i Adas M., zaciera rece ze boukun tak sie stara:))

Ale do czego to przyłatać?
Chciałoby się w tym momencie powiedzieć głośno, za całe nieszczęscia, jakie napotykają Polskę są winni moherzy, sami sobie zagładę stale szykują.
A jest takie stare powiedzenie, dlaczegoś jest biedny, boś głupi...

boukun

Data: 2009-12-04 17:50:08
Autor: Karol
[...]

a chociazby do tego, ze lzesz jak wsciekly i wyjatkowo glupi pies.
Kobylanski przeciez wspomaga *mohery*, nierozumny prowokatorze.

Przeczytaj sobie tekst, ktory zamiescil przed momentem pan Pawlak z ASME:
Ten zająca Hansel, to wypisz wymaluj personifikacja twojej *madrosc*, czyli piszac wprost: cwaniactwo boukunow postperelelowskich.

http://www.asme.pl/125984743686796.shtml

Data: 2009-12-04 19:00:26
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfbi4g$66e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kobylański nikogo nie wspomaga, Kobylański chce kupić syjonistyczną rozgłośnię RM. To jest taktyka mądrego Polaka z przebiegłymi talmudystami...
Oni grają nieczystą grę, a pan Kobylański udaje, że to kupił...
W tej grze nie da się złapać króliczka, ale trzeba go cały czas gonić...

I jak powiedziałem, na nieszczęście moherów, oni sami sobie czynią stale źle i nigdy mądrzy nie będą..., bo całą papkę mielą...

boukun

Data: 2009-12-04 18:16:18
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfbgeq$jnv$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

On chyba wie, bo skąd by mnie znał? Inaczej by mi książek nie przysyłał. Pewno pan Kobylański ma takie same poglądy jak ja i ty kiedyś też zrozumiesz swój błąd.

PS. Córka, żona domu nie budowały, ani krzyża w nim nie zawieszały, zatem głosu nie mają...

boukun

Data: 2009-12-04 21:41:17
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Dec 2009 18:06:43 +0100, boukun napisał(a):

Przed chwilą dostałem paczkę, nową książkę od pana Jana Kobylańskiego, w uznaniu mojego patriotyzmu jak mniemam... http://www.youtube.com/watch?v=jbrQpjVm_sc

Poślij mu filmik, niech wie z kim koresponduje! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-04 21:54:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1agc2lusuqb1t.pmfgqt5hbzqn$.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Data: 2009-12-04 23:05:36
Autor: awe
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
O kurde to bylo mocne:-) ale przynajmniej teraz znasz trase boukuna do spychiatry. Ciekawe czy zawsze zabiera ze soba te maskotke. Podejrzewam ze teraz bedzie jezdzil z Jezusem ktorego zdjal ze sciany. Takie sa efekty samotnosci. Wali na czache
awe

Data: 2009-12-04 22:54:11
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
to on nie wie ze ty jestes pierdolony komuch i wywrotowiec?
awe

Data: 2009-12-04 23:08:46
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Dec 2009 22:54:11 +0100, awe napisał(a):

to on nie wie ze ty jestes pierdolony komuch i wywrotowiec?

On w ogóle nie wie, że taki tato Dawidolfa istnieje.
Napisz do p. Kobylańskiego, to też ci przyśle.
Piotr

Data: 2009-12-05 08:09:37
Autor: cirrus
[...]

Tego od szmalcowników?

--
stevep

Data: 2009-12-06 13:40:31
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hfcu4r$3ge$1news.vectranet.pl...
[...]

To brat michnika, ciagle ci sie pierdoli
awe

Dostałem nową książkę od Kobylańskiego