Dostałem nową książkę od Kobylańskiego

Data: 2009-12-04 10:33:39
Autor: J-23
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
On 4 Gru, 18:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Przed chwilą dostałem paczkę, nową książkę od pana Jana Kobylańskiego, w uznaniu
mojego patriotyzmu jak mniemam...http://www.youtube.com/watch?v=jbrQpjVm_sc

boukun

ale w czym sie przejawia Twoj, za przeproszeniem, "patriotyzm"

J-23 itede...

Data: 2009-12-04 20:15:08
Autor: raff
J-23 pisze:
[...]

Ze okrada zydowskie panstwo. Z synem Davidem, corcia Rachelą i psem Szlomo...

R.

Data: 2009-12-04 21:07:24
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d6022adf-6568-484a-8601-e3534199a393p8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Niewątpliwie chyba tym, że ubolewam nad losem mojej ojczyzny jak mało kto i jak mało kto, nie mogę pogodzić się, że jesteśmy pod wewnętrzną okupacją. I zdawać by się mogło, że chyba tylko ja nie przykładam małego palca do jej okupacji..., a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

boukun

Data: 2009-12-04 21:13:16
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

kradnac w pgr ? heheheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-04 21:15:29
Autor: raff
Dostałem nową książkę od Ko bylańskiego
a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

kradnac w pgr ? heheheheh

w pgr to bylo podczas szczytu powodzenia osobistego.

R.

Data: 2009-12-04 21:32:37
Autor: boukun

Użytkownik "jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:harih51qnplt59emq9tih5iur2vgpclppt4ax.com...
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

kradnac w pgr ? heheheheh

PGRy w 1989 rozkradli i tylko Czesi zadbali o swój naród...

boukun

Data: 2009-12-05 14:00:31
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Dostałem nową książ kę od Kobylańskiego
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

PGRy w 1989 rozkradli i tylko Czesi zadbali o swój naród...

a ty walkonik nic nie kradles ? hehehe
bo ci twoje pisma wyciagne domosiu

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-04 23:01:29
Autor: awe
Dostałem nową książkę od Kobylańskiego
Boukun wole 1000 razy wywrotowcow typu Cvel niz takich zbokunialych patriotow jak ty. Chyba musiales sie zderzyc z kanka na mleko
awe

Data: 2009-12-04 23:32:23
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfc0fp$e3b$1news.onet.pl...
Boukun wole 1000 razy wywrotowcow typu Cvel niz takich zbokunialych patriotow jak ty. Chyba musiales sie zderzyc z kanka na mleko
awe

Ja wiedziałem, że tak będzie, ja wiedziałem, he, he...

boukun

Data: 2009-12-05 02:23:16
Autor: J-23
On 4 Gru, 21:07, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d6022adf-6568-484a-8601-e3534199a393p8g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

Co mi po Twoim UBOLEWANIU????

Data: 2009-12-09 23:05:47
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:80e6399e-9673-43d6-99b0-662d5c25c4f59g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

a daję wszystkim Polakom sygnały, jak kajdany można łatwo zrzucić...

nie jest Ci lzej? Mi tez nie. Ja raczej czuje sie zagrozony jesli mamy takich patriotow jak boukun. Chyba czulbym sie bezpieczniej wsrod autentycznych czerwonoarmijcow. Przynajmniej nie wszyscy tacy wariaci
awe

Dostałem nową książkę od Kobylańskiego