Dostałem propozycję od Orange...

Data: 2013-02-09 14:13:43
Autor: Big Jack
Dostałem propozycję od Orange...
.... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. Przy okazji składanej mi propozycji "wyrzygałem" konsultantowi, że BTS, do którego jakbym się zawziął to bym kamienieniem dorzucił (ok. 1,3km z optyczną widzialnością), często leży, skutkiem czego telefon loguje się do innych oddalonych o kilkanaście km albo nawet ~30. Skutek tego jest taki, że telefon zalogowany jest, ale pogadać się już za bardzo nie da. Konsultant odpowiedział mi, że jest taka możliwość, że od jakiegoś czasu działa takie coś, że można sobie w telefonie ręcznie wybrać operatora i za pomocą jego BTS-a łączyć się. Mój telefon to Nokia 6310i. Przekopałem jego ustawienia, i znalazłem tylko ustawienia -> ustawienia telefonu -> wybór sieci -> automatyczny/ręczny. Przy automatycznym wiadomo, zawsze będzie Orange. Ale chciałem zastosować to co mi wkręcał konsultant, tj. wybrać ręcznie inną sieć żeby telefon logował się do innego (w domyśle bliższego) BTS-a. No i jakąkolwiek bym wybierał sieć oprócz Orange, zawsze wyskakuje komunikat Brak dostępu (przy okazji, co to za operator POL 06?). Ściemniał mi konsultant z tym "wewnątrzkrajowym roamingiem", czy ja tego nie umiem ustawić, albo mój telefon tego nie obsługuje?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-02-09 15:10:35
Autor: dizel
On Sat, 9 Feb 2013 14:13:43 +0100, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. [...]

Oczywiście że ściemniał, nie ma czegoś takiego jak roamnig wewnetrzny
Orange z innymi sieciami. Pewnie mu chodziło o to że Networks działa
już czyli Orange + T mają wspólne stacje, ale też nie ma czegoś
takiego jak ręczny wybór nadajnika z którego chce się korzystać, już
różne bajki słyszałem, czasami konsultanci mają niezłą fantazję,
szczególnie gdy sami wierzą w to co mówią albo gdy ktoś łyknie to co
mówią :) Pozdrawiam

Data: 2013-02-09 14:57:14
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 09 Feb 2013 15:10:35 +0100, dizel wrote:
>... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. [...]

 Oczywiście że ściemniał, nie ma czegoś takiego jak roamnig wewnetrzny
 Orange z innymi sieciami.

Sciemniał zaraz ;)
Moze poprzednio byl na sluchawce w Playu i mu się wiedza ostała? ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-09 16:51:57
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Feb 2013 14:57:14 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Orange z T-mobile jakies wspolne sieci mialy robic, moze juz roaming maja ?

No nie, tak wprost to dzis nie maja ...

J.

Data: 2013-02-09 19:45:58
Autor: ToMasz
Dostałem propozycję od Orange...

okazji składanej mi propozycji "wyrzygałem" konsultantowi, że BTS, do
którego jakbym się zawziął to bym kamienieniem dorzucił (ok. 1,3km z
sraty pierdaty. jak tak samo miałem 500m do nadajnika orange i oczywiście zawsze nie działał. ORange twierdziło że działa wszystko ślicznie. aż pewnego dnia fizycznie nadajnik zniknął! Ściemniają!
Teraz mam Playa, zasięg lepszy, ale po przełączeniu na 2G idealny

ToMasz

Data: 2013-02-09 20:17:01
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Big Jack napisał:
[...]

Wiesz, walka z wiatrakami, ja przez rok walczylem pismami o zasieg bedac pomiedzy 4 BTSami (to do najdalszego mialem mniej jak kilometr.

Zawsze byla odpowiedz, ze skoro im dziala to ja mam zasieg.

Efektem jest, ze nie jestem juz w Orange, a dzwoniacyc z zajebistymi propozycjami w miedzyczasie konsultantow spisalem sobie i wstawilem do telefonowego killfile...

Data: 2013-02-09 22:19:08
Autor: JoteR
"Big Jack" napisał:

Konsultant odpowiedział mi, że jest taka możliwość, że od jakiegoś
czasu działa takie coś,

Marupy zwrotne ;->

że można sobie w telefonie ręcznie wybrać operatora i  za pomocą
jego BTS-a łączyć się.

Owszem, ale nie dotyczy to klientów Orange, tylko Play ;-)

JoteR

Dostałem propozycję od Orange...