Dostałem propozycję od Orange...

Data: 2013-02-09 15:10:35
Autor: dizel
Dostałem propozycję od Orange...
On Sat, 9 Feb 2013 14:13:43 +0100, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. [...]

Oczywiście że ściemniał, nie ma czegoś takiego jak roamnig wewnetrzny
Orange z innymi sieciami. Pewnie mu chodziło o to że Networks działa
już czyli Orange + T mają wspólne stacje, ale też nie ma czegoś
takiego jak ręczny wybór nadajnika z którego chce się korzystać, już
różne bajki słyszałem, czasami konsultanci mają niezłą fantazję,
szczególnie gdy sami wierzą w to co mówią albo gdy ktoś łyknie to co
mówią :) Pozdrawiam

Data: 2013-02-09 14:57:14
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 09 Feb 2013 15:10:35 +0100, dizel wrote:
>... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. [...]

 Oczywiście że ściemniał, nie ma czegoś takiego jak roamnig wewnetrzny
 Orange z innymi sieciami.

Sciemniał zaraz ;)
Moze poprzednio byl na sluchawce w Playu i mu się wiedza ostała? ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-09 16:51:57
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Feb 2013 14:57:14 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Orange z T-mobile jakies wspolne sieci mialy robic, moze juz roaming maja ?

No nie, tak wprost to dzis nie maja ...

J.

Dostałem propozycję od Orange...