Dostałem propozycję od Orange...

Data: 2013-02-09 19:45:58
Autor: ToMasz
Dostałem propozycję od Orange...

okazji składanej mi propozycji "wyrzygałem" konsultantowi, że BTS, do
którego jakbym się zawziął to bym kamienieniem dorzucił (ok. 1,3km z
sraty pierdaty. jak tak samo miałem 500m do nadajnika orange i oczywiście zawsze nie działał. ORange twierdziło że działa wszystko ślicznie. aż pewnego dnia fizycznie nadajnik zniknął! Ściemniają!
Teraz mam Playa, zasięg lepszy, ale po przełączeniu na 2G idealny

ToMasz

Dostałem propozycję od Orange...