Dostałem przegląd - paranoja :(

Data: 2010-04-07 20:30:02
Autor: Plumpi
Dostałem przegląd - paranoja :(
Użytkownik "wwwojtek1" <wojciech.hauschild@gmail.com> napisał w wiadomości news:07def79f-1a16-4bb2-8ccb-

Po pierwsze, dla mnie nie do pomyślenia jest jeździć takim samochodem. Zanim pojechałbym na przegląd to najpierw odwiedziłbym mechanika i kazał mu to naprawić. I tu praktycznie to Ty sam sobie szkodzisz, bo wiedziałeś, że auto jest nie takie jakie być powinno.

Po drugie zgodnie z prawem powinieneś złożyć stosowne doniesienie, bo wiedząc o łamaniu prawa i nie reagując jesteś współodpowiedzialny :)

Dostałem przegląd - paranoja :(