Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?

Data: 2012-12-21 07:35:01
Autor: zbign.zn
Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?

Po pierwsze, warto dowiedzieć się jednak, co to za kasa, i na wyciagu może być więcej informacji. Skad wiesz, czy to nie darowizna, czy inna należnośc, z której nie trzeba zapłacić podatku ? Odrazdzałbym wydawanie tej kasy do czasu wyjaśnienia. Jesli to błąd wpłacajacego, to za jakiś czas może poprosić o zwrot. Głupio byłoby odmówić, a nawet sprzecznie z prawem.

Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?