Dostalem tel. serwisowy -masakra

Data: 2010-04-20 11:58:38
Autor: lukasz
Dostalem tel. serwisowy -masakra
to co tam zobaczylem to doslownie jedno wielkie bzykanie
i to z kazdej strony jak leci, o slownictwie nie wspomne

skopiuj je i wyslij na grupe, a nie marudzisz

Data: 2010-04-20 21:51:37
Autor: Kris

Użytkownik "lukasz" <x@y.z> napisał w wiadomości news:hqjtrj$jlm$1news.onet.pl...
skopiuj je i wyslij na grupe, a nie marudzisz

Tylko ja nie wiem o ktorej kurwiszon bedzie, jakby wpadl o....

Reflektujesz na spotkanie gdy bede w T...

Tak pieknie piszesz Dasz sie zniewolic gdy przyjade bedziesz blagala bym przestal...

Kupo to wino bede za 1.5g

Zrobilismy cos dobrego. Nie chce dzwonic, ale udalo nam sie. pamietaj ze to nasza tajemnica
potrafisz byc jednak dobry ......

tego sa tony:)

kiedys w komorach nie bylo wiadomosci wyslanych teraz sa hihihi
zeby zony o tym wiedzialy

Dostalem tel. serwisowy -masakra