Dostałem z banku zawiadomienie

Data: 2020-05-11 21:39:53
Autor: Michal Jankowski
Dostałem z banku zawiadomienie
że z powodu inflacja bla bla bla

_roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00 zł _miesięcznie_.

:)

   MJ

Data: 2020-05-11 22:20:42
Autor: Kamil Jońca
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:

że z powodu inflacja bla bla bla

_roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00
zł _miesięcznie_.

:)

No, pozostałe pozycje nie są już takie smieszne.
Prowizja za Transakcję gotówkową lub Transakcję szczególną
         z "8% wartości Transakcji, nie mniej niż 10 zł"
         na "10% wartości Transakcji, nie mniej niż 20 zł"

Prowizja za przewalutowanie Transakcji dokonanych w innej walucie
niż PLN
    z 5,8% wartości Transakcji
    na 6,8% wartości Transakcji

KJ

Data: 2020-05-12 05:16:36
Autor: Kamil Jońca
Dostałem z banku zawiadomienie
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> writes:

[...]

Citibank?

Tak.
KJ

Data: 2020-05-12 08:03:13
Autor: ąćęłńóśźż
Dostałem z banku zawiadomienie
Podejrzanie tani ten bank.
Amerykański?

-- -- -

Data: 2020-05-12 10:30:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87d07ady05.fsf@alfa.kjonca...
[...]

Ciekawe ... zmieniali hurtem ?

No, pozostałe pozycje nie są już takie smieszne.
Prowizja za Transakcję gotówkową lub Transakcję szczególną

revolut taki szczegolny ?

Ktory to bank ?

[...]

No coz, szukaja pieniedzy, czy chca, zeby karty zostawic w domu ?

A nie ma opcji wielowalutowej ? :-)

J.

Data: 2020-05-11 22:33:56
Autor: Zbynek Ltd.
Michal Jankowski napisał(a) :
że z powodu inflacja bla bla bla

_roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00 zł _miesięcznie_.

Ale poleconym? :-D
Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż zwykłym, za gaz na 0,00 zł. Ale mnie to już nie dziwi.
I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-05-11 22:40:44
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 11 May 2020 22:33:56 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

No to na co czekasz! Zapłać. :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-12 02:50:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostałem z banku zawiadomienie

"Jacek Maciejewski" krs2s8mbpj1e$.1tmk1kaplrqfp.dlg@40tude.net

I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę
w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

No to na co czekasz! Zapłać. :)

Na kogo -- na komornika!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-05-11 23:51:01
Autor: Bischoop
On 2020-05-11, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż zwykłym, za gaz na 0,00 zł. Ale mnie to już nie dziwi.
I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

To jest wlasnie ten cyrk ktory czesto mnie rozwala, czesto w firmach
zydza, dupe zawracaja by oszczedzac papier, drukowac na dwoch stronach
itp a pieniadze marnowane sa w wrecz w idiotyczny sposob jak wyzej
wspomniano.

Data: 2020-05-12 02:52:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostałem z banku zawiadomienie

"Bischoop" r9cod5$89r$1@dont-email.me

zydza, dupe zawracaja by oszczedzac papier, drukowac na dwoch stronach
itp a pieniadze marnowane sa w wrecz w idiotyczny sposob jak wyzej

  - wydrukowaliśmy miliony ulotek wzywających do oszczędzania papieru!
  - wyraźnie i głośno krzyczeliśmy, żeby byli cicho!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-05-12 02:54:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostałem z banku zawiadomienie

"Zbynek Ltd." 5eb9b6d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl

Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż
zwykłym, za gaz na 0,00 zł. Ale mnie to już nie
dziwi. I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę
w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

Wysokie? ;) Może sprzeczne z antylichwiarskim prawem?... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-05-12 10:59:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5eb9b6d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl...
Michal Jankowski napisał(a) :
[...]

Wiesz - czasem bywa tak, ze takich faktur jest na tyle malo, ze bardziej oplaca sie je hurtem wysylac, niz zamawiac proprawke w programie.

A jeszcze nie dostaniesz faktury, zaczniesz dzwonic i pytac, to bedziesz kosztowal wiecej niz listonosz.

I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

Na szczescie chyba juz przeszlismy na saldowy system rozliczen ... bo dawniej to nie nalezalo tego lekcewazyc :-)

J.

Data: 2020-05-12 00:24:07
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 11 maja 2020 21:39:57 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
że z powodu inflacja bla bla bla

_roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00 zł _miesięcznie_.

:)

To jakiś nowy trend u nich.
Na stronie też piszą o opłacie _rocznej_ np. za premier miles - 18zł - a w TOiP okazuje się, że to "opłata roczna" płacona co miesiąc.

Data: 2020-05-12 08:47:49
Autor: z
Dostałem z banku zawiadomienie
I myślisz że kto zapłaci za wysłanie tego zawiadomienia? ;-)

Data: 2020-05-12 09:09:02
Autor: Robert_DF
W dniu 12.05.2020 o 08:47, z pisze:
I myślisz że kto zapłaci za wysłanie tego zawiadomienia? ;-)

ja, ty, społeczeństwo? ;-)

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-05-12 00:21:09
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 12 maja 2020 09:09:03 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
W dniu 12.05.2020 o 08:47, z pisze:
> I myślisz że kto zapłaci za wysłanie tego zawiadomienia? ;-)

ja, ty, społeczeństwo? ;-)

zed na pewno, jako przeciętnie upośledzony członek społeczeństwa, który bankom płaci.
Ty i ja raczej nie.

Data: 2020-05-12 09:27:27
Autor: z
Dostałem z banku zawiadomienie
Jam głosi teoria bansterów co to służą społeczeństwu ;-)

Każdy podatek, każda opłata, każdy koszt ZAWSZE zostaje przerzucony na klienta.

Tego się trzymam. Dzięki tej wiedzy oszczędzam ;-)

Data: 2020-05-12 10:58:52
Autor: Robert_DF
[...]

ale najwidoczniej nie na każdego, za usługi bankowe (za wyjątkiem odsetek od hipo) bankom nie płacę

Data: 2020-05-12 13:24:54
Autor: Akarm
W dniu 2020-05-12 o 10:58, Robert_DF pisze:

ale najwidoczniej nie na każdego, za usługi bankowe (za wyjątkiem odsetek od hipo) bankom nie płacę

Płacą kredytobiorcy i tacy dziwni ludzie, którzy uważają, że należy płacić za usługi bankowe w rodzaju konto, karta, przelew... Niektórzy wolą za takie usługi płacić, bo to według nich niech jest "tańsze" od korzystania z usług banku całkowicie i bezwarunkowo bezpłatnie.

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-05-12 13:35:46
Autor: Robert_DF
W dniu 12.05.2020 o 13:24, Akarm pisze:

[...]

płacenie za usługi, które mogą być bezpłatne może być tańsze...

ale coś w tym musi być, kiedyś obsługiwałem klienta, który BARDZO chciał negocjować warunki z bankiem

jeden wniosek złożył sobie sam, i uzyskał obniżenie prowizji z 1 do 0,5%
drugi składał ze mną, prowizja od razu wynosiła 0%

wybrał bank pierwszy, bo udała mu się negocjacja (zapłacił "tylko" 1500 zł prowizji) zamiast drugi, w którym negocjacji prowizji nie było (banki nie przewidują ujemnych wartości prowizji)

ps
pozostałe warunki kredytowania praktycznie takie same w obydwu bankach

Data: 2020-05-12 21:01:52
Autor: Zbynek Ltd.
Robert_DF napisał(a) :
[...]

Ale szanujemy takich ludzi. W końcu to też homo-sapiens. Społeczeństwo otacza opieką swoich członków. Także tych upośledzonych ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-05-12 21:33:42
Autor: z
Dostałem z banku zawiadomienie
Spijacie sobie z dzióbków?

Ubaw po pachy ;-)

PS. Ile w waszych bankach kosztuje wysłanie zawiadomienia jak w tytule.
a) kosztuje bank?
b) kosztuje klienta?

Tak oficjalnie oczywiście bez umieszczania w kosztach innych "produktów"

Data: 2020-05-13 01:26:13
Autor: Heniek
Dostałem z banku zawiadomienie
U mnie jest opłata zryczałtowana, niezależna od ilości, oczywiście z przedziału.

Dostałem z banku zawiadomienie