Dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa

Data: 2017-07-06 14:01:44
Autor: boukun
Dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa
Najwięcej dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa, piękna patriotyczna
przemowa, wielki hołd oddany patriotycznemu duchowi Polaków.

boukun

Data: 2017-07-06 06:46:11
Autor: Zenek Kapelinder
Dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa
Pierdolenie kotka za pomoca mlotka uskutecznial. Jak chce z nami robic interesy i przy okazju przyhamowac niemcy i rosje to powinien powiedziec ze po wojnie rowniez z woli usa doznalismy jako narod i panstwo krzywd porownywalnych z tymi jakie wyrzadzili nam niemcy. I ze zrobi wszystko zeby niemcy i rosja odpowiedzialy finansowo za swoje wojenne dranstwa.

Data: 2017-07-06 16:04:15
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

A jemu nie chodzi o zakwestionowanie Niemieckiego przywództwa w UE i
rozbicie współpracy na osi Niemcy-Rosja?  [Patrz turbiny Siemensa na
Krymie i gazociąg Nord-Stream 2]  On rozgrywa Polskę w interesie USA.
Jak jest dobrym sprzedawcą to obie strony _powinny_ zyskać.  Mam
nadzieje że u nas od kupowania jego gadki nie są idioci i _jeśli_ kupią
to coś porządnego po rozsądnej cenie a nie przepłacą za szmelc.

--
A. Filip

Data: 2017-07-07 07:28:55
Autor: Bene Natus
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2ea61iht8f-h764@buntownik.pl...
[...]

Antoś jako polski żarliwy patriota j katolik już kupił patrioty. Za 30 mld. Stać nas, a co?

CL

Data: 2017-07-07 07:27:36
Autor: Bene Natus
Dostało się zenusiowi od jankesów
Pierdolenie kotka za pomoca mlotka uskutecznial. Jak chce z nami robic interesy i przy okazju przyhamowac niemcy i rosje to powinien powiedziec ze po wojnie rowniez z woli usa doznalismy jako narod i panstwo krzywd. np zenusia wykastrowano wyciagając mu jądra przez gardło. Mało tego, tego aktu dokonał murzyn który wcześniej zasadził zenusiowi od tyłu az zenusiowi oczy zmetnialy i na wierzch wyszły przy tym zenuś jęczał i piał z zachwytu jak zarzynany kogucik.Czyzby sprawiło mu to przyjemnośc porównywalną z minetowaniem wyłupiastej?

Data: 2017-07-06 14:42:59
Autor: Wróg Ludu

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ojl8r9$1ulj$2gioia.aioe.org...
Najwięcej dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa, piękna patriotyczna
przemowa, wielki hołd oddany patriotycznemu duchowi Polaków.

boukun

Gadka pod publiczkę. Trzeba było patrzeć na mimikę twarzy kiedy patrzył na "wiwiatujące tłumy" zwiezione na to widowisko przez PiS.

CL

Data: 2017-07-06 23:08:34
Autor: Presidente de San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Najwięcej dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa, piękna patriotyczna
przemowa, wielki hołd oddany patriotycznemu duchowi Polaków.

Po prostu wiedział jaki plebs jest na trybunach i że trzeba pociągnąć coś
antyniemieckiego to dostanie oklaski.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-06 23:24:58
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 23:08 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

No tak, bohaterem "elit" ciągle będzie Obama, któremu Radek Sikorski robił  loda (a Applebaum była tym zachwycona):

http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/usa-prezydent-obama-nie-przeprosil-za-polskie-obozy-smierci_261298.html

Polactwo miało wiedzieć, gdzie ich miejsce. Pod pręgierzem za "polskie"  obozy śmierci!

Niestety, część ludzi nigdy nie pozbędzie się niewolnictwa mentalnego.

--
Trefniś

Data: 2017-07-07 07:32:44
Autor: Bene Natus
blimp "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2y4fwf6mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

To, że robisz loda zenusiowi i u2 nie upoważnia cię chamie do obrażania ludzi którzy w hierachii społecznej stoja na twoim karku.

CL

Data: 2017-07-07 10:04:51
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 07:32 Bene Natus <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Sam lodziarz Sikorski was doskonale opisał - polskie murzyństwo!!!

--
Trefniś

Data: 2017-07-07 10:37:09
Autor: u2
W dniu 07.07.2017 o 10:04, Trefniś pisze:
Sam lodziarz Sikorski was doskonale opisał - polskie murzyństwo!!!

piździak to nie Polak, on robi w niemieckim burdeliku jako żygolak:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-07 11:02:26
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 10:37 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 07.07.2017 o 10:04, Trefniś pisze:
Sam lodziarz Sikorski was doskonale opisał - polskie murzyństwo!!!

piździak to nie Polak, on robi w niemieckim burdeliku jako  żygolak:)))))))))

Zaraz, Polak to Polak!

A piździak to właśnie polskie murzyństwo - pisze po polsku i robi nam  porutę w świecie!

--
Trefniś

Data: 2017-07-07 13:04:11
Autor: Bene Natus
głąb "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2z0qcx1mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .07.2017 o 10:37 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 07.07.2017 o 10:04, Trefniś pisze:
Sam lodziarz Sikorski was doskonale opisał - polskie murzyństwo!!!

u2 to nie Polak, to mongoł jak ja. on robi w niemieckim burdeliku jako żygolak:)))))))))

Zaraz, Rusek to Polak!

A u2 i zenuś to właśnie polskie murzyństwo - pisze po polsku i robi nam
porutę w świecie!

--
Głąb Trefniś

Data: 2017-07-07 21:36:21
Autor: u2
W dniu 07.07.2017 o 11:02, Trefniś pisze:
A piździak to właśnie polskie murzyństwo - pisze po polsku

bez przesadyzmu, zdradek lub tussek tysz piszą po polsku, że polskość to nienormalność:)

Data: 2017-07-07 13:02:47
Autor: Bene Natus
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:595f4840$0$15197$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 07.07.2017 o 10:04, Trefniś pisze:
doskonale siebie opisałeś zenuś - jestes polskie murzyństwo!!!

trefniś to nie Polak, to maongolski wysranek. on robi w niemieckim burdeliku jako lachociąg:)))))))))

Data: 2017-07-07 12:03:38
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> To, że robisz loda zenusiowi i u2 nie upoważnia cię chamie do obrażania  > ludzi którzy w hierachii społecznej stoja na twoim karku.

Sam lodziarz Sikorski was doskonale opisał - polskie murzyństwo!!!

No generalnie masz rację - jesteś właśnie na tym etapie rozwoju
intelektualnego.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-07 13:05:17
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:j2nulct4vhe8g6anofmcrudmqt17q9gmfd4ax.com...
> [...]

Sam lodziarz Sikorski was doskonale opisał - polskie murzyństwo!!!

No generalnie masz rację - jesteś właśnie na tym etapie rozwoju

To głąb samorodny. Trójca Nawiekszych Idiotów: u2, zenuś i trefniś!

CL

Data: 2017-07-07 15:20:50
Autor: boukun
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

intelektualnego.

--

To głąb samorodny. Trójca Nawiekszych Idiotów: u2, zenuś i trefniś!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To trzeba mieć porządnie coś z głową, tak ciągle sam ze sobą pisać pod różnymi ksywkami :)))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-07 16:58:00
Autor: Bene Natus
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ojo1ri$9cf$1gioia.aioe.org...
> [...]

To trzeba mieć porządnie coś z głową, tak ciągle sam ze sobą pisać pod różnymi ksywkami :)))))))))))))))

Masz na myśli w/w  idiotów? ;-)))

CL

Data: 2017-07-07 13:00:55
Autor: Bene Natus
palant trefny czyli cham z motłochu
PALANT "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

ŚMIECIU, jesteś bękartem tego społeczeństwa. Kim byli ci którzy takiego
bęcwała wydalili na świt? CHAMIE jeden!

CL

Data: 2017-07-07 07:30:34
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:cl9tlcth6guv45m02kabk7ke78aanddjd04ax.com...
[...]

Widziałem jego zniesmaczoną minę kiedy patrzył w stronę wiwatujacych PiS-owskich tłumów. Doskonale wiedział, że to klakierzy z motłochu zwiezionego ciężarówkami przez PiS.

CL

Dostało się Niemcom nazistowskim od Trumpa