Dostarczenie startera

Data: 2020-04-22 11:00:38
Autor: Kamil
Dostarczenie startera
Witam

Tydzień temu zapłaciłem za starter Plusa. Kurier miał być w poniedziałek, ale się nie zjawił. Wyjaśniono mi, że wystąpiło opóźnienie. We wtorek dostałem info, że kurier nie zastał mnie w domu. To kłamstwo. Po kontakcie telefonicznym dowiedziałem się, że będzie w środę o ósmej. Jest 10.45 i jeszcze go nie było. Infolinia twierdzi, że nie ma telefonu to kuriera i nie może się go spytać, czy był, ewentualnie gdzie jest.  To jakaś totalna porażka. Kurier to podobno TNT. Co to jest? Unikajcie tego syfu.

Pozdrawiam

Dostarczenie startera