Dostawczak

Data: 2020-05-08 15:59:34
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ...

Cześć,

Szukam dostawczaka, którego będę używał w roli prowizorycznego
kampera, ale jest również spora szansa, że pozbędę się osobówki i
będę używał wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w
roli osobówki -- czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć
przynajmniej te 2m po długości, co by wszedł materac...

Problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tabelki, która
pokazałaby zewnętrzne wymiary samochodu oraz wymiary paki.

Przejechałem się Trafic-iem (kolega ma), ale zastanawiam się, czy
istnieje coś mniejszego (krótszego), w czym dałoby się spać.
Parkowałem nim niby, ale trochę sobie nie wyobrażam parkowania nim w
mieście... a może przesadzam?

Patrzyłem jeszcze na Partnera L2 (205 cm paki), długiego Kangoo
Expressa (211 cm), Caddy (225 cm) i Dacię Logan Van (193 cm --
trochę mało ale może się upchnie?).

Możecie coś polecić? Do tego niedrogiego, chcę na to przeznaczyć max
15k (na sam samochód, dodatkowo do 2-3k na ewentualne naprawy po
zakupie) i chcę, żeby posłużyło dobrych kilka lat. A może wiecie,
czy i gdzie znajdę wspomnianą tabelkę?

Traffik tez jest w dwóch długosciach - pytanie ktorym jechałes.

Ogolnie z busami trzeba uwazac przy kupnie bo to nie sa auta na jezdzenie do koscioła wiec wiele egzemplarzy starszych i tanszych jest bardzo zajechanych.

Natomiast co do parkowania - mi sie lepiej parkuje ducato niz osobówke wiec nie umiem sie wypowiedziec :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Dostawczak