Dostawczak

Data: 2020-05-10 16:39:52
Autor: adam
Dostawczak
VW transporter, mały i zgrabny, sa w wersji caravelle.
Każdy większy kombiak, ale je¶li to ma być na dłuższe wyjazdy to wszystko musi być powyżej 5 m długie, żeby była choć odrobina komfortu.
Poszukaj sobie też o samochodach wyprawowych i  zabudowach do nich. Nadaj± się długie defendery, patrole, land cruisery itp

Data: 2020-05-10 15:59:27
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik adam adam@adam.pl ...

[...]

Czyli proponujesz jednego z najdrozszych w zestawie?
W czym VW bedzie lepszy np. od traffika?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2020-05-10 22:34:20
Autor: adam
Dostawczak
Zaproponowałem jako jedn± z wielu możliwo¶ci. Zaproponowałem również dowolnego dużego kombiaka. Nie miałem zamiaru bić się na punkty.

Data: 2020-05-11 04:58:48
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik adam adam@adam.pl ...

Zaproponowałem jako jedn± z wielu możliwo¶ci. Zaproponowałem również dowolnego dużego kombiaka. Nie miałem zamiaru bić się na punkty.

Pytałem z ciekawo¶ci, bo VW w tej cenie to moga być zajechane egzemplarze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęli¶my na skraju przepa¶ci,

Data: 2020-05-11 09:05:14
Autor: ±ćęłń󶼿
Dostawczak
Ale jest jaka¶ przyczyna, że Transporter/Caravelle trzyma cenę?

-- -- -
Czyli proponujesz jednego z najdrozszych w zestawie?

Data: 2020-05-11 15:59:24
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

Czyli proponujesz jednego z najdrozszych w zestawie?

Ale jest jaka¶ przyczyna, że Transporter/Caravelle trzyma cenę?
 Jako transport to własciwie tudno powiedziec.
Jako caravelle to zapewne jest ich po prostu mało w takiej wersji.

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-05-12 12:36:04
Autor: ±ćęłń󶼿
Dostawczak
Może mało awaryjne lub łatwo naprawić i czę¶ci tanie?
Ceny nowych Caravelek od ilu się zaczynaj±?

-- -- -

Data: 2020-05-12 15:00:22
Autor: Budzik
Dostawczak
[...]

Awaryjne podobnie jak inne tego typu auta.
Jedne maja takie zalety, inne owakie.

Naprawy takich aut nie sa ani przesadnie drogie ani przesadnie tanie, to jeszcze aut sprzed epoki gdzie pod maska trudno reke włozyc miedzy osprzet.
Mowie oczywiscie o T4, co do T5 to ostatnio mieli jakas wpadke z silnikami 2.0 a własciwie z EGRami które sie sypały, powodowały branie oleju a czasami zatarcie silnika. W całej europie akcje serwisowe, polski oddział wysłał klientów na drzewo.

Co do ceny to nie mam pojecia, podejrzewam ze grubo :)

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dziel± się na trzy grupy: tych, którzy umiej±

Data: 2020-05-17 09:32:33
Autor: ±ćęłń󶼿
Dostawczak
Z ciekawo¶ci wpadłem na polsk± stronę konfiguratora Caravelki (ceny od 147 000 zł w górę + opcje)
www.vwdostawcze.pl/pl/modele/caravelle-6-1.html
w wyposażeniu dodatkowym (wersji Highline) jest opcja "zarejestrować jako 9-osobowe", ale wyskakuje bł±d, że co¶ tam się nie da.
Prawdopodobnie przedni fotel pasażerów musiałby być być 2-osobowy.
Interesuj±ca może być wersja rejestracji jako 6-osobowego ciężarowego, także z uwagi na łatwiejsze wrzucanie w koszty.

-- -- -
Co do ceny to nie mam pojecia, podejrzewam ze grubo

Data: 2020-05-17 10:00:11
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

Interesuj±ca może być wersja rejestracji jako 6-osobowego
ciężarowego, także z uwagi na łatwiejsze wrzucanie w koszty.

W jakims sensie łatwiejsze?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedy¶ osi±gnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-05-17 23:52:55
Autor: ±ćęłń󶼿
Dostawczak
Ciężarowego w porównaniu z osobowym?
Zapytaj księgowej.

-- -- -
W jakims sensie łatwiejsze?

Data: 2020-05-18 06:00:09
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

W jakims sensie łatwiejsze?

Ciężarowego w porównaniu z osobowym?
Zapytaj księgowej.

Pytam ciebie, skoro juz cos napisałes.
I nie chodzi o roznice miedzy ciezarowy a osobowy tylko roznice miedzy a roznice miedzy vanem zarejestrowanym jako 9 osobowy a zarejestrowanym jako 6 osobowy "ciezarowy"...

Twierdzisz ze taki 6 osobowy van mozesz traktowac jako ciezarowy i odliczyc całosc kosztów?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-05-18 08:04:39
Autor: ±ćęłń󶼿
Dostawczak
Nie twierdzę, ale tak pomy¶lałem.
Jest inaczej?
Ciężarowy technicznie to nie ciężarowy podatkowo?

-- -- -
Twierdzisz ze taki 6 osobowy van mozesz traktowac jako ciezarowy i odliczyc całosc kosztów?

Data: 2020-05-18 10:37:49
Autor: Budzik
Dostawczak
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

[...]

O ile nic sie nie zmieniło, to ciezarowy w pojeciu podatków to w skrocie samochód który jednoznacznie jest samochodem ciezarowym.
CZyli ma 1 rzad siedzen i oddzielona od tych siedzen przestrzen ładunkow±.
Oczywi¶cie mowa o samochodach do 3,5t.

W sumie to zastanawiam sie, jak w ta definicje łapie sie takie ducato które ma dodatkow± kabine pasazerska plus otwarta pake.
ale pewnie jest jakis wyj±tek.

W kazdym razie osobowy van nijak nie bedzie sie łapał na pełne odliczenie vat.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracuj± na okr±gło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Dostawczak