Dostawczak

Data: 2020-05-25 14:02:39
Autor: T.
Dostawczak
W dniu 2020-05-08 o 13:49, Queequeg pisze:
Cześć,

Szukam dostawczaka, którego będę używał w roli prowizorycznego kampera,
ale jest również spora szansa, że pozbędę się osobówki i będę używał
wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w roli osobówki --
czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć przynajmniej te 2m po
długości, co by wszedł materac...

Problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tabelki, która pokazałaby
zewnętrzne wymiary samochodu oraz wymiary paki.

Przejechałem się Trafic-iem (kolega ma), ale zastanawiam się, czy istnieje
coś mniejszego (krótszego), w czym dałoby się spać. Parkowałem nim niby,
ale trochę sobie nie wyobrażam parkowania nim w mieście... a może
przesadzam?

Patrzyłem jeszcze na Partnera L2 (205 cm paki), długiego Kangoo Expressa
(211 cm), Caddy (225 cm) i Dacię Logan Van (193 cm -- trochę mało ale może
się upchnie?).

Możecie coś polecić? Do tego niedrogiego, chcę na to przeznaczyć max 15k
(na sam samochód, dodatkowo do 2-3k na ewentualne naprawy po zakupie) i
chcę, żeby posłużyło dobrych kilka lat. A może wiecie, czy i gdzie znajdę
wspomnianą tabelkę?

https://www.facebook.com/RenaultPolska/posts/3146763652012064

Renault Traffic w wersji kamper.
T.