Dostawczak do 30kpln

Data: 2009-02-22 00:42:01
Autor: B.Z.
Dostawczak do 30kpln
W wypadku Mastera nich sprawdzi czy przypadkiem auto nie jeździło na Wyspach z kierownica po drugiej stronie ;-). Sporo tego widziałem przerabianego, a i nie ma większych problemów z przenoszeniem elementów.

Pozdrawiam
B.Z.

--
http://bolivar.cal.pl

Data: 2009-02-22 15:43:39
Autor: Quba
Dostawczak do 30kpln

Użytkownik "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> napisał w wiadomości
W wypadku Mastera nich sprawdzi czy przypadkiem auto nie jeździło na Wyspach z kierownica po drugiej stronie ;-). Sporo tego widziałem przerabianego, a i nie ma większych problemów z przenoszeniem elementów.

To chyba nie problem zauwazyc golym okiem,bo w masterach w wersji UK drzwi przesuwane do zaladunku sa po drugiej stronie niz u nas :)

--
Quba

Data: 2009-02-22 15:57:36
Autor: B.Z.
Dostawczak do 30kpln
[...]

"E tam Panie, specjalna wersja dla XXXXXXXX" ;-)

B.Z.

--
http://bolivar.cal.pl

Dostawczak do 30kpln