Dostawczak firmowy

Data: 2012-06-07 22:34:26
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
Jako że poprzedni padł (z 4-tym silnikiem) czas się rozglądnąć za nowym.
Jestem namawiany na Kangoo w wersji MAXI, 2 osobowy.
Poczytałem trochę w sieci, ale poza tym że ma problem z łosiem, to nic sensownego się nie dowiedziałem.
Konfiguracyjnie pasuje idealnie, ale nie miałem jeszcze nigdy francuza, a tym bardziej Renówki, więc nie wiem co sądzić.
Macie jakieś doświadczenia? A może warto za czymś innym się rozglądnąć?
Ważne dla mnie:
- 2 osoby,
- możliwie długi (idealnie 3m niekoniecznie na całą szerokość),
- najchętniej cały w blachach,
- nośność bez znaczenia,
- sensowny ON.

Irek.N.

Data: 2012-06-07 22:46:49
Autor: Cavallino
Dostawczak firmowy

Użytkownik "Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Konfiguracyjnie pasuje idealnie, ale nie miałem jeszcze nigdy francuza, a tym bardziej Renówki,

I lepiej dla Ciebie, niech tak zostanie.
Wszystko z tej firmy najlepiej omijać szerokim łukiem.

Data: 2012-06-08 02:59:30
Autor: Laisar
Dostawczak firmowy
On 7 Cze, 22:46, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Irek N." <ja...@taki.tajny.jest> napisał:

> nie miałem jeszcze nigdy francuza, a tym bardziej Renówki,

I lepiej dla Ciebie, niech tak zostanie.
Wszystko z tej firmy najlepiej omijać szerokim łukiem.

Pitolenie - takie opinie są o każdej marce. A tymczasem jako-tako
umotywowane są tylko czasami względem danego modelu, jego wersji
silnikowej, i to jeszcze najczęściej z pewnych roczników (zwłaszcza
początkowych po rozpoczęciu produkcji, ale nie tylko). Przykładów na
każdy przypadek jest na pęczki.

(Choć oczywiście nie ma nic bardzo dziwnego w pluciu jadem przez
osoby, które się "przejechały"...).

Data: 2012-06-08 11:10:43
Autor: kamil
Dostawczak firmowy
On 08/06/2012 10:59, Laisar wrote:
[...]

Odkąd pozbyłem się swojego drugiego Megane i kobiety 306 sprawiających regularne problemy, też żadnego francuskiego samochodu kijem nie tykam. Czy to się liczy jako doświadczenie, czy też pitolę?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-08 04:40:49
Autor: Laisar
Dostawczak firmowy
On 8 Cze, 12:10, kamil <ka...@spam.com> wrote:

czy też pitolę?

Też <;

(Ale zastrzeżenie z poprzedniego nawiasu dalej obowiązuje).

....Rzecz po prostu w tym, że równie dużo jest doświadczeń przeciwnych
- sporo ludzi lubi "francuzy", nie lubi "niemców", kocha "japończyki",
nienawidzi "amerykańców". I zupełnie nic z tego nie wynika w kwestii
porady dla kogoś, kto rozważa zmianę na nieznaną sobie markę i model -
bo ma własne potrzeby, gusty i oczekiwania.

Data: 2012-06-08 14:17:10
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dostawczak firmowy
Dnia 08-06-2012 o 12:10:43 kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

Odkąd pozbyłem się swojego drugiego Megane i kobiety 306 sprawiających  regularne problemy, też żadnego francuskiego samochodu kijem nie tykam.  Czy to się liczy jako doświadczenie, czy też pitolę?

Pitolisz :-) od czasów 306 powstały już dwa nowe modele tej linii. Twoje  doświadczenie z pugiem 306 może dawać jakieś pojęcie na temat technologi  PSA z 1997 roku.
Swoją drogą pug 306  był bardzo udaną konstrukcją. Miałem 306 i dojechałem  nim do 300 kkm bez żadnych problemów. Samochód prosty, z bardzo dobrą  karoserią, trzeba było tyko poilnować tylnej belki (koszt naprawy  symboliczny).
Drugą megankę (w opakowaniu Grand Scenika) mam do tej pory. Też ma już  nalatane 300kkm i sprawuje się bez zarzutu. Oryginalna turbina i wtryski  (podobno nagminnie padające :-)), "zawodna elektronika" też mi nie dokucza.
Ta sama maganka w wersji z silnikiem na Pb nie jednego dporowadzilła do  czarnej rozpaczy - ten sam samochód ale w róznych wersjach (z osprzętem od  innych producentów) i opinie 100% różne. Ty po kontakcie z jednym modelem   samochodu (być może nawet nie kupionym w salonie) oceniasz producenta - a  właściwie wszystkich z Francji?

Pzdr
TG

Data: 2012-06-08 14:20:56
Autor: kamil
Dostawczak firmowy
On 08/06/2012 13:17, Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

Widzisz, ja po prostu jestem z tych osób, którym kaszanka kiedyś nie zasmakowała. Drugi raz też nie podeszła, a i za trzecim nie zmieniłem zdania.

Nie będę wobec tego próbował co roku do skutku, bo może w końcu polubię.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-08 13:14:45
Autor: to
Dostawczak firmowy
begin Laisar
Pitolenie

Przecież to Koniu, miał jakieś jedno renault, które zepsuł i teraz ocenia całą markę na podstawie tego jednego, rozwalonego egzemplarza.

Data: 2012-06-08 18:57:11
Autor: Cavallino
Dostawczak firmowy

Użytkownik "Laisar" <krtk@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8e928299-9ecf-4479-91aa-10961f5acd2a@5g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

I lepiej dla Ciebie, niech tak zostanie.
Wszystko z tej firmy najlepiej omijać szerokim łukiem.

Pitolenie - takie opinie są o każdej marce.

Moje tylko o tej jednej, mimo że miałem już samochody chyba 10 marek.

Data: 2012-06-12 06:49:40
Autor: megrims
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-07 22:46, Cavallino pisze:

[...]

Ostatnio koledze Clio straciło kompresje na jednym cylindrze.
I to tak do ZERA. Pewnie coś z zaworami. Auto ma przebieg
60.000 km.

Więc coś z tymi francuzami jest nie tak.

Data: 2012-06-08 02:59:13
Autor: Laisar
Dostawczak firmowy
Użytkownik "Irek N." <ja...@taki.tajny.jest> napisał:

Macie jakieś doświadczenia? A może warto za czymś innym się rozglądnąć?

Kangur jest wporzo - ale też konkurencja jest dość wyrównana i w
zasadzie prawie każdy wybór jest dobry.

Radzę raczej zwrócić uwagę nie tylko na cenę, ale też na koszty
serwisowania - przeglądy / kontrakty serwisowe. Nie wiem dokładnie jak
teraz, ale tak ze 2 lata temu Reno było w tek kategorii średniakiem -
najlepszy ogólnie był Opel, VW najdroższy, ale z najsłabszymi
warunkami (choć podobno negocjowalnymi przy większych zakupach), PSA /
FIAT / Ford też miały słabe warunki, ale przynajmniej stosunkowo
niskie ceny.

Data: 2012-06-08 09:36:25
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-07 22:34, Irek N. pisze:
Jako że poprzedni padł (z 4-tym silnikiem) czas się rozglądnąć za nowym.
Co to było?
[...]
Różne opinie krążą - od "nigdy więcej..." do "żaden inny..."
Macie jakieś doświadczenia? A może warto za czymś innym się rozglądnąć?
Doblo, lub Berlingo/Partner - z tym, że ten pierwszy ma wersję "długą". co by Ci bardziej odpowiadało.
Ważne dla mnie:
- 2 osoby,
Każdy z dostawczaków ma wersję "blaszanka" :)
- możliwie długi (idealnie 3m niekoniecznie na całą szerokość),
To ma być długość mierzona po podłodze? czy możliwość załadowania np. elastycznych listew 3m?:
Bo pełne 3m podłogi to dopiero w klasie Ducato / Transit...
- najchętniej cały w blachach,
- nośność bez znaczenia,
Lekkie rzeczy - to nie problem, ważniejsza jest objętość.
- sensowny ON.

Zobacz Fiata Doblo - w tej klasie bardzo solidne rozwiązanie.

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-06-08 09:46:46
Autor: Cavallino
Dostawczak firmowy

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

nie miałem jeszcze nigdy francuza,
a tym bardziej Renówki, więc nie wiem co sądzić.
Różne opinie krążą - od "nigdy więcej..." do "żaden inny..."

To drugie raczej z gatunku "dopiero kupiłem i czekam aż się zepsuje pierwszy raz, a potem już pójdzie.....".

Data: 2012-06-08 10:57:02
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-08 09:46, Cavallino pisze:

[...]

Nie miałem osobistej styczności z żadną renówką - więc nie wyrażam ocen kategorycznych...

Miałem Berlingo I wersję i zepsuła mi się deska rozdzielcza (płyta chodnikowa ;) ) atrapa i reflektor (Wartburg ;) )...

Miałem Doblo i zepsuł mi się aż zamek tylnych drzwi - więc było zabawy bo auto z kratką...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-06-08 15:48:46
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy

Jako że poprzedni padł (z 4-tym silnikiem) czas się rozglądnąć za nowym.
Co to było?

Mondek kombi z Endurą 1.8 pod maską.
Ciekawa historia tego samochodu jest.
Kupiłem z rozpołowionym silnikiem ("tłoki bokiem"), wymieniłem więc silnik - dostałem gwarancję 3 miechy. Zaczęła się zima - zero zapalania, a 3 miechy minęły i nie pomogło że wcześniej zgłaszałem mechanikowi kłopoty z równomiernością zapalania - słowem silnik do remontu.
Remont się udał, silnik popracował może 2 lata i znów "tłoki bokiem". Własnoręcznie rozebrałem, zawiozłem do analizy i dowiedziałem się że korbowód stracił stopkę - śruby o dziwo były nowe wkręcone, więc winne obroty silnika. Fakt, dostał parę razy 4k na autostradzie, zgadzało by się zresztą bo aż klang się minimalnie zmienił po takiej przejażdżce.
Znów nowy silnik, ale tym razem eksploatację przekazałem komu innemu - spokojna jazda do max 3krpm.
Efekt - padł rozrząd. Zrobiony 3 lata temu przejechał 55tys.
Już nie mam siły do silników w tym konkretnym aucie.
Mondka natomiast lubię i gdyby nie fakt, że leciwy, dostał by kolejny remont/silnik.

- możliwie długi (idealnie 3m niekoniecznie na całą szerokość),
To ma być długość mierzona po podłodze? czy możliwość załadowania np. elastycznych listew 3m?:
Bo pełne 3m podłogi to dopiero w klasie Ducato / Transit...

Wspaniale by było pełne po podłodze (żelastwo słabo wiotkie jest). Brakuje trochę długości w Kangoo i Berlingo, za to Doblo zakoczyło mnie 3.4m, choć w salonie mierzyłem inaczej. Na taką wersję czeka się 3 miechy - dam radę jak trzeba będzie.

Zobacz Fiata Doblo - w tej klasie bardzo solidne rozwiązanie.

No właśnie, podoba mi się, cenowo w zasięgu.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2012-06-08 14:57:57
Autor: to
Dostawczak firmowy
begin Irek N.
Efekt - padł rozrząd. Zrobiony 3 lata temu przejechał 55tys. Już nie mam
siły do silników w tym konkretnym aucie. Mondka natomiast lubię i gdyby
nie fakt, że leciwy, dostał by kolejny remont/silnik.

Bo 1.8 TD to wyjątkowe gówno. :>

Data: 2012-06-08 18:19:44
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-08 15:48, Irek N. pisze:
[...]

Ducato/Jumper/Boxer - wersja przedłużona (tzw. L2) będzie miała pełną długość 3m.
Brakuje trochę długości w Kangoo i Berlingo, za to Doblo zakoczyło mnie
3.4m, choć w salonie mierzyłem inaczej. Na taką wersję czeka się 3
miechy - dam radę jak trzeba będzie.
Długość zamiast fotela pasażera - jak kierowca sam to nie ma problemu, tylko jakąś osłonę, aby ładunek nie niszczył plastyków i w razie W metal nie przeleciał przez silnik...
Tylko, chyba NIE BĘDZIE ciężarówką wg. US - bo brak sztywnej przegrody :( - Chyba, że do tego czasu znów się przepisy zmienią...

Zobacz Fiata Doblo - w tej klasie bardzo solidne rozwiązanie.

No właśnie, podoba mi się, cenowo w zasięgu.
I raczej trwałe - przynajmniej dawne 1.9 JTD, nie wiem jak nowe 2.0...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-06-15 23:37:46
Autor: ToMasz
Dostawczak firmowy
W dniu 08.06.2012 15:48, Irek N. pisze:

Już nie mam siły do silników w tym konkretnym aucie.
a kolejne wybierasz mierząc budę? Może zainteresuj się jaki nowe auto będzie miało silnik, czy TEN silnik jest pakowany do wielu innych modeli, i robi duże przebiegi?

ToMasz

Data: 2012-06-17 14:02:09
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
a kolejne wybierasz mierząc budę? Może zainteresuj się jaki nowe auto będzie miało silnik, czy TEN silnik jest pakowany do wielu innych modeli, i robi duże przebiegi?

Tako też zrobiłem. Dowiedziałem się, że jest problem z panewkami (kangoor jednak będzie, ON 110KM o ile pamiętam) w zakresie 80-100k, dla mnie oznacza to przynajmniej 5 lat, może więcej przy obecnym sposobie eksploatacji, o ile w ogóle się przydarzy.

Odpadło Doblo za robienie z klientów kretynów, ale też z powodu opinii o trwałości osprzętu. No i droższy jednak jak się konfigurację wzbogaci.

Citroen nie zachwycił rozwiązaniami, Partner nie ma opcji MAXI i tak dalej.

__
Pzd,
Irek.N.

Data: 2012-06-08 11:35:48
Autor: Chris
Dostawczak firmowy
Irek N. nabazgrał(a):

Macie jakieś doświadczenia? A może warto za czymś innym się rozglądnąć?

Znajomy kupił kangura i jest bardzo zadowolony ... mi ciężko powiedzieć więcej bo nie jeździłem.

Data: 2012-06-08 13:25:28
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
Przejechałem się byłem przez serwisy.

Generalnie cenowo wszędzie jest podobnie, różne są natomiast możliwości samochodów.

1. Odpadł Partner, jako jedyny nie ma składanej siatki, więc w zasadzie ogranicza przestrzeń do 2m. Odniosłem wrażenie że to osobówki przede wszystkim.

2. Citroen nie sięga 3m, ale niewiele brakuje, cenowo... jak Kangoo. Podobał mi się nawet, ale nic nie znalazłem takiego, abym mógł powiedzieć, że faworyt (no może to że czerwony w standardzie) ;)

3. Kangoo... to już wiadomo. Też problem z 3m, też mi się podoba. YT twierdzi uparcie, że łosia nie przechodzi.

4. Ciekawostka - Doblo w wersji Cargo. Sięga 3.4m paką, składa się podobnie jak Kangoo, ładny wewnątrz i z silnikiem 105 koni cenowo podobnie do Kangoo z 110-ką (oczywiście są drobne różnice w wyposażeniu na korzyść Kangoo, inaczej był by minimalnie droższy).

__
Irek.N.

Data: 2012-06-08 17:53:39
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
Irek N. pisze:
[...]

5. Caddy Maxi Furgon, trochę ponad 3m, ale cenowo...hmm...

Data: 2012-06-08 18:21:49
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-08 17:53, Irek N. pisze:
5. Caddy Maxi Furgon, trochę ponad 3m, ale cenowo...hmm...
Ludowy Samochód - przepłacony i za często "idzie do ludu" ;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-06-09 16:09:28
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
4. Ciekawostka - Doblo w wersji Cargo. Sięga 3.4m paką,

To są jaja, ma niecałe 3m, jak oni pomierzyli te 3.4 które w katalogu tak wyraźnie zaznaczają - nie wiem.
Generalnie robią ludzi w c...., równie dobrze może być z 30 konnym silnikiem, albo palić 50 zamiast deklarowanych 6 litrów.
Widzę że fiat jeszcze się nie nauczył.
Odpada za zrobienie nadziei i kłamstwo.

__
Irek.N.

Data: 2012-06-09 19:29:08
Autor: yabba
Dostawczak firmowy
Użytkownik "Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> napisał w wiadomości news:jqvlej$8ve$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nie jestem pewien, ale Doblo występuje chyba w wersji krótkiej i długiej. Może 3,4 dotyczy wersji długiej, a Ty patrzyłes na katalog wersji krótkiej?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-06-09 20:09:43
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
Nie jestem pewien, ale Doblo występuje chyba w wersji krótkiej i długiej. Może 3,4 dotyczy wersji długiej, a Ty patrzyłes na katalog wersji krótkiej?

A i owszem. Doblo Cargo oraz Doblo Cargo Maxi.
Różnią się 30cm długości przestrzeni ładunkowej.
W Maxi mamy 2.17m długości przestrzeni ładunkowej, jak dodamy do tego składany fotel, to mamy właśnie niecałe 3m do przedniej deski. Jak mocno się powygina przykładowo listwy - to może 3.4 wejdzie "pod nogi", ale w materiałach podali, że paczka - sztywna bryła - mieści się jeżeli ma nawet 3.4m! Mają to w katalogach, mają na stronie.
Dodatkowo piszą, że mam do wyboru silnik z Euro 5 z DPF-em, oraz z Euro 4 bez. Oczywiście Euro 4 bez filtru już nie jest dostępny.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2012-06-11 06:58:28
Autor: Budzik
Dostawczak firmowy
Osobnik posiadający mail jakis@taki.tajny.jest napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ale nówka czy uzywany?
sensowny ON czyli co? Dynamiczny, oszczędny?

O Kangoo mysle jak najgorzej - kiedys przerabialiśmy to auto od nowości - ilość awarii nieskonczona ale fakt faktem - teraz to już moga być zupełnie inne modele.

Ja polecam coś z tercetu Peugeot expert/citroen jumpy/fiat scudo.
Uzywam ale starsze roczniki - bezawaryjne, oszczedne (6-6,5l/100 - oczywiście przy oszczednej jezdzie)

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2012-06-17 14:10:14
Autor: Irek N.
Dostawczak firmowy
ale nówka czy uzywany?
sensowny ON czyli co? Dynamiczny, oszczędny?

Nowy, oszczędny, ale nie mułowaty. Żadna wyścigówka, ale po załadowaniu nie chcę odkryć, że nie jedzie.
Stanęło jednak na Renówce.

O Kangoo mysle jak najgorzej - kiedys przerabialiśmy to auto od nowości - ilość awarii nieskonczona ale fakt faktem - teraz to już moga być zupełnie inne modele.

No właśnie wszyscy znajomi który używają (i to nawet stare modele) nie narzekają, zaryzykuję.

__
Pzd,
Irek.N.

Data: 2012-06-11 13:20:06
Autor: Dman-666
Dostawczak firmowy
Tak se patrze i patrze jak Irek N. nawija makaron na uszy:

Jestem namawiany na Kangoo w wersji MAXI, 2 osobowy.
Poczytałem trochę w sieci, ale poza tym że ma problem z łosiem, to nic sensownego się nie dowiedziałem.
- sensowny ON.

To ma byc wyscigowka czy dostawczak? Bo jak dostawczak to olac test losia.

Sensownego ON w tym aucie nie znajdziesz (poczytaj sobie o przebiegach DCi).

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-06-11 14:18:51
Autor: Grejon
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-11 13:20, Dman-666 pisze:

To ma byc wyscigowka czy dostawczak? Bo jak dostawczak to olac test
losia.

Niby czemu? Ja swoim Traficem raz test łosia musiałem przechodzić.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-06-11 21:03:05
Autor: jerzu
Dostawczak firmowy
On Mon, 11 Jun 2012 13:20:06 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

Sensownego ON w tym aucie nie znajdziesz (poczytaj sobie o przebiegach DCi).

Co z tymi przebiegami jest nie tak?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-06-12 12:08:07
Autor: Dman-666
Dostawczak firmowy
Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

>Sensownego ON w tym aucie nie znajdziesz (poczytaj sobie o
przebiegach
>DCi).

Co z tymi przebiegami jest nie tak?

Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy remont albo za chwile beda maly.
Kiedy mielismy dyskusje o panewkach? Miesiac temu? ;>

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-06-12 17:50:01
Autor: jerzu
Dostawczak firmowy
On Tue, 12 Jun 2012 12:08:07 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy remont albo za chwile beda maly.

Moje ma blisko 260 tys. ;)

Kiedy mielismy dyskusje o panewkach? Miesiac temu? ;>

A to już jest IMHO wada konstrukcyjna.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-06-12 17:56:57
Autor: jerzu
Dostawczak firmowy
On Tue, 12 Jun 2012 17:50:01 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Moje ma blisko 260 tys. ;)

Poprawka: blisko 360 tys.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-06-14 12:43:14
Autor: Dman-666
Dostawczak firmowy
Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

>Moje ma blisko 260 tys. ;)

Poprawka: blisko 360 tys.

Wyjatek potwierdza regule :-P

Darek, ja tam bym po nocach spac nie mogl ze swiadomoscia, ze sie sypnie znienaka ;)

BTW: co ile zmieniasz oliwe? Z ciekawosci...
--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-06-15 22:17:30
Autor: jerzu
Dostawczak firmowy
On Thu, 14 Jun 2012 12:43:14 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

BTW: co ile zmieniasz oliwe? Z ciekawosci...

Co 20 tys.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-06-12 22:50:09
Autor: Cavallino
Dostawczak firmowy

Uzytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:MPG.2a413363685eee33989709@news.gazeta.pl...
> [...]

>DCi).

Co z tymi przebiegami jest nie tak?

Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy

Te ponizej równiez.

Data: 2012-06-14 13:58:34
Autor: Kamil 'Model'
Dostawczak firmowy
W dniu 2012-06-12 22:50, Cavallino pisze:

> [...]

>DCi).

Co z tymi przebiegami jest nie tak?

Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy

Kumplowi 1,5DCI w Kangoorze sypnął się przy przebiegu niecałych 80kkm. Auto ma od nowości. Oczywiście problem panewek...

Dostawczak firmowy