Data: 2009-09-22 09:11:34 | |
Autor: Mikolaj Rydzewski | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Witam,
Stojąc dziś w porannym korku ze zdziwieniem zauważyłem, że dosyć spory IMO dostawczy Fiat Ducato Maxi nie ma napędu na tylną oś. Jak się sprawuje takie rozwiązanie w praktyce? Może w słonecznej Italii nie ma to większego znaczenia, ale na naszych drogach, zimą, jeszcze w górzystych terenach? Z drugiej strony, jak takie auto jedzie puste to tył jest bardzo lekki. A silnik jednak zawsze dociąży przednią oś. Jak auto jest załadowane to tym bardziej będzie ona dociążona. Mimo wszystko dla dostawczych naturalniejszym rodzajem napędu wydaje mi się ten tylni :-) Więc ciekaw jestem opinii. |
|
Data: 2009-09-22 00:22:57 | |
Autor: tadek | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On 22 Wrz, 09:11, Mikolaj Rydzewski <m...@ceti.pl> wrote:
Witam, sąsiad w swoim samochodzie z tylnym napędem zimą woził 2 worki piasku nad tylnimi kołami |
|
Data: 2009-09-22 09:20:18 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Mikolaj Rydzewski wydusił z siebie te słowy:
Witam, dla przeciętnego kierowcy jest łatwiejszy w prowadzeniu niż tylnonapędowka, poza tym zwykle mają niżej podłoge. Tylnonapędówki, zlwascza te mocniejsze i jadące na pusto bywają zdradliwe dla niedoświadczonych. Taki sprinter np. potrafi driftować że hej. Znam jednego hanlowca, ktory wozi 100kg krawężników na pace, zeby go dociążyc. -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-22 09:26:52 | |
Autor: J_K_K | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> napisał w wiadomości news:h99tb6$v3t$1news2.ipartners.pl... ale na naszych drogach, zimą, jeszcze w górzystych terenach? Czyli jak więcej ma jeździć pusty / niedoładowany niż pełny, to lepiej wybrać przód. Pzdr JKK |
|
Data: 2009-09-22 18:58:31 | |
Autor: Robek | |
Dostawcze z napędem na przód | |
J_K_K pisze:
Zgadza się i popieram. Jak jezdzi się takim transitem z napedem na tyl a na pace jest drabina + 2 skrzynki narzedzi to w zime makabra. Wystarczy, ze przod gdzies siadzie w sniegu i juz stoisz (baa.. wystarczala mokra trawa). Robek |
|
Data: 2009-09-22 09:32:34 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Stojąc dziś w porannym korku ze zdziwieniem zauważyłem, że dosyć spory IMO dostawczy Fiat Ducato Maxi nie ma napędu na tylną oś. Jak się sprawuje takie rozwiązanie w praktyce? nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii ale z tych co mam :-) to moim zdaniem przedni napęd jest lepszy, samochód dostawczy z tylnym napędem zimą pomimo założonych opon zimowych ciągle zmaga się z poślizgami, zawsze musisz wozić coś co będzie go dociążać, a przednionapędówka po prostu jedzie, niezależnie czy pusta czy załadowana, brat |
|
Data: 2009-09-22 10:13:15 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Dostawcze z napędem na przód | |
bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy:
Stojąc dziś w porannym korku ze zdziwieniem zauważyłem, że dosyć nie do konca. Bo jesli dostawczak ma być _dostawczakiem_ a jego zakup oplacalny, to powinien być wykorzystywany mozliwie najefektywniej - a to oznacza, ze większość swego żywota powinien jeździc załadowany, a jesli ma być załadowany to ... tylny napęd zaczyna byc efektywniejszy i to zdecydowanie, bo kiedy taki dostawczak nie bedzie woził powietrza, tylko towary, a im cięzsze tym bardziej przednionapędówka będzie radzić sobie gorzej. ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-22 09:25:12 | |
Autor: Waldek Godel | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Tue, 22 Sep 2009 10:13:15 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):
nie do konca. Ale dostawczak jest od dostaw towaru do sklepu a nie worków cementu na budowę. Bądź łaskaw zauważyć, że są różne firmy, niektóre wożą chipsy albo chleb, więc potrzebują w zasadzie przestrzeni a nie ładowności. Przedni napęd da im więcej przestrzeni, niższą podłogę (wiec ułatwiony za/wyładunek) oraz niższą cenę pojazdu. Oprócz tego warto powiedzieć sobie szczerze - te auta nie są projektowane na warunki Azji zachodniej (nad Wisłą). W Europie takie warunki jak w Polsce występują rzadko - tam już wymyslili drogi, a warunki zimowe jak w Polsce są przez kilka dni w roku. Albo wcale. Na dobrej drodze tylnionapędowy będzie miał minimalne szanse wykazać swoją wyższość. Zwłaszcza, że tam znacznie mniej kierowców ma niepohamowany wewnętrzny nakaz, żeby również wykazywać swoją wyższość. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-22 12:12:44 | |
Autor: J.F. | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:rji20dycr6lr.dlglepper.institute.com...
Ale dostawczak jest od dostaw towaru do sklepu a nie worków cementu na A inni woza np papier do biura. Wiesz ile do cholerstwo wazy ? :-) Oprócz tego warto powiedzieć sobie szczerze - te auta nie są projektowane A potem slyszysz ze jak w Niemczech spadl snieg, to stali trzy dni, a zeby temu zaradzic to sie wprowadza obowiazkowe opony zimowe .. fakt ze nie co roku. W Azji zachodniej lezy tez Austria, tam czesciej pada. Na dobrej drodze Chyba ze bedzie pod gorke, a na pace dwie tony .. J. |
|
Data: 2009-09-22 11:20:49 | |
Autor: Waldek Godel | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:12:44 +0200, J.F. napisał(a):
A inni woza np papier do biura. Wiem, bo sam kiedyś woziłem. Ale takie rzeczy rzadko wozi się furgonem, w sensie, że całe palety. Przywozi to tir do hurtowni, po czym wozi się kilkanascie, kilkadziesiąt kartonów. To nawet większa osobówka przewiezie, więc nie jest to problemem żeby wiózł to furgon z przednim napędem. Musisz się postarać o lepszy przykład :-) A potem slyszysz ze jak w Niemczech spadl snieg, to stali trzy dni, a zeby temu zaradzic to sie wprowadza obowiazkowe opony zimowe .. fakt ze nie co roku. OPONY.. u nas się wprowadza łańcuchy.. widzisz skromną różnicę? Bo tam można było w zasadzie spokojnie przejeździć cały rok na letnych. Letnich, nie wielosezonowych. Na dobrej drodze Mimo wszystko, na dobrym asfalcie poradzi sobie bardzo dobrze. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-22 13:32:19 | |
Autor: J.F. | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:17lzghxaabqpe.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:12:44 +0200, J.F. napisał(a): Ale paczka wazy 15kg. 50 kartonow i juz mamy 3/4 tony :-) A potem slyszysz ze jak w Niemczech spadl snieg, to stali trzy dni,OPONY.. u nas się wprowadza łańcuchy.. widzisz skromną różnicę? W zasadzie, ale nie zawsze :-) Mimo wszystko, na dobrym asfalcie poradzi sobie bardzo dobrze.Na dobrej drodzeChyba ze bedzie pod gorke, a na pace dwie tony .. Ale zima nie zawsze jest dobry asfalt u nas :-) Trzeba by jeszcze spojrzec na konstrukcje .. czy furgony FWD nie maja odsunietych tylnych kol ? J. |
|
Data: 2009-09-22 12:43:08 | |
Autor: Waldek Godel | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Tue, 22 Sep 2009 13:32:19 +0200, J.F. napisał(a):
Ale paczka wazy 15kg. 50 kartonow i juz mamy 3/4 tony :-) 30 kartonów to był zapas dla biura w którym pracowało prawie 150 osób na miesiąc. To woziło autko typu Berlingo. Jak zapewne wiesz - z przednim napędem. Bez problemów, nawet w zimie. Więc jak te 50 kartonów - zapewne dla większego biura - wrzucisz do takiego Ducato z przodu skrzyni, obciąży to obydwie osie w stopniu umożliwiającym spokojną jazdę nawet w zimie po śniegu. Wnoszę, że nawet będzie łatwiej z tym przednim napędem. Ale zima nie zawsze jest dobry asfalt u nas :-) odsuniętych od czego? Na pewno FWD moga mieć niższy prześwit, czyli w efekcie - niżej środek ciężkości. W efekcie - bedą stabilniejsze. Róznica wykaże się gdzie indziej, w klasie do 7 ton - przy RWD możesz zrobić bliźniaki z tyłu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-23 06:49:49 | |
Autor: złoty | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Waldek Godel pisze:
Ducato z przodu skrzyni, obciąży to obydwie osie w stopniu umożliwiającym ...i bardzo dobrze wnosisz. Obojetne czy zawozisz towar czy wracasz pusty - os napedzana masz dociazana. W Wawie czy Szczecinie nie ma to wiekszego znaczenia. Gorzej.. gdy mieszkasz/jezdzisz duzo po terenach gorzystych. pzdr A. |
|
Data: 2009-09-22 15:58:15 | |
Autor: jerzu | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Tue, 22 Sep 2009 11:20:49 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote: Wiem, bo sam kiedyś woziłem. Ale takie rzeczy rzadko wozi się furgonem, w Ja wożę m.in. tworzywa sztuczne. Paleta to 1250 kg. I wiozę to z Oświęcimia do Warszawy. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-22 18:56:40 | |
Autor: jerzu | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Tue, 22 Sep 2009 16:57:40 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote: I masz przedni napęd. Ile miałeś sytuacji, że nie mogłeś z tego powodu 0 (słownie: zero) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-22 10:59:25 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Dostawcze z napędem na przód | |
nie do konca. tak jak pisze Waldek, to że samochód ma zarabiać na siebie nie oznacza że ma być załadowany czymś o dużym ciężarze, poza tym trzebaby sprawdzić rokład mas przy załadowanym na max aucie, a przecież ładując na samochód masa również rozkłada się na oś przednią, jest jeszcze kwestia gdzie auto jeździ, jeżeli np wawa to tereny są inne niż np w zakopanym ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? hmm, mimo że mam stare auto to ni cholery nie chce się zepsuć ;-) brat |
|
Data: 2009-09-22 11:05:00 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Dostawcze z napędem na przód | |
bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy:
dlatego każdy wybiera wg wlasnych potrzeb, a generalizowanie, ze lepszy jest ten, a nie ten .. jest bzdura - bo zmiennych jest zdecydowanie więcej niż tylko - gdzie jest napęd ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? to bylo teoretyczne :P -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-22 11:11:45 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Dostawcze z napędem na przód | |
dlatego każdy wybiera wg wlasnych potrzeb, a generalizowanie, ze lepszy jest ten, a nie ten .. jest bzdura - bo zmiennych jest zdecydowanie więcej niż tylko - gdzie jest napęd oczywieście, dlatego napisałem własne spostrzeżenia na podstawie doświadczeń, ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? to bylo teoretyczne :P teoretycznie to wolę pchać :D brat |
|
Data: 2009-09-22 11:25:03 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Dostawcze z napędem na przód | |
bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy:
dlatego każdy wybiera wg wlasnych potrzeb, a generalizowanie, ze wiesz, ja tak troche patrze przez swój pryzmat .. bo ja nawet osobówki wole z RWD
i to jest wlasnie logiczne - Mała masa napędowa (Ty) duża masa napędzana (Twoj samochód) i taka konfiguracja sprawdza sie lepiej. A nawet jak Ci sie nogi poślizgną, to wystarczy tylko troche doswiadczenia, zeby nie upasc ;) -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-22 12:07:19 | |
Autor: J.F. | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h99uik$f4g$1inews.gazeta.pl...
nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii ale z tych co mam :-) to moim zdaniem przedni napęd jest lepszy, samochód dostawczy z tylnym napędem zimą pomimo założonych opon zimowych ciągle zmaga się z poślizgami, zawsze musisz wozić coś co będzie go dociążać, a przednionapędówka po prostu jedzie, niezależnie czy pusta czy załadowana, Tylko ze jak dostawczaka zaladujesz, a do klienta jest pod gorke, to jest dokladnie odwrotnie. J. |
|
Data: 2009-09-22 12:10:48 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Dostawcze z napędem na przód | |
nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii ale z tych co mam no i tym samym zgodnie doszliśmy do konkluzji że dostawczaki najlepsze są 4x4 ;-) brat |
|
Data: 2009-09-22 15:56:30 | |
Autor: jerzu | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Tue, 22 Sep 2009 12:10:48 +0200, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote: no i tym samym zgodnie doszliśmy do konkluzji że dostawczaki najlepsze są 4x4 ;-) Teoretycznie tak. Praktycznie to ich nie ma ;-)) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-22 20:25:47 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Dostawcze z napędem na przód | |
jerzu pisze:
On Tue, 22 Sep 2009 12:10:48 +0200, "bratPit[pr]"Dwója siadaj... ;) W cywilizowanym świecie są: www.dangel.fr - każdemu według potrzeb. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-22 20:37:47 | |
Autor: jerzu | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Tue, 22 Sep 2009 20:25:47 +0200, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
<wsmag@o2.pl> wrote: Dwója siadaj... ;) Nie usiądę ;-) W cywilizowanym świecie są: www.dangel.fr - każdemu według potrzeb. Nie napisałem że nie ma wcale. Napisałem, że praktycznie nie ma. W Polsce możesz sobie zamówić Mascotta i chyba Craftera/Sprintera. Reszta (chyba) nie występuje. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-22 20:47:00 | |
Autor: J_K_K | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9b4na$s15$1inews.gazeta.pl... W niecywilizowanym też.Dwója siadaj... ;)no i tym samym zgodnie doszliśmy do konkluzji że dostawczaki najlepsze są 4x4 ;-) Pod jednym z wyciągów narciarzy podwożą Gazele 4x4 :-) Pzdr JKK |
|
Data: 2009-09-23 06:31:15 | |
Autor: złoty | |
Dostawcze z napędem na przód | |
J.F. pisze:
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h99uik$f4g$1inews.gazeta.pl... ...powiedz to goralom, ktorzy od lat preferuja jednak przednionapedowki (pomijam 4x4). Hmm..ciekawe czemu - moze po prostu nie maja czasu na teorie a znaja sprawe od strony praktycznej? ;) pzdr A.. |
|
Data: 2009-09-24 21:18:23 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:31:15 +0200, złoty napisał(a):
..powiedz to goralom, ktorzy od lat preferuja jednak przednionapedowki (pomijam 4x4). Hmm..ciekawe czemu - moze po prostu nie maja czasu na teorie a znaja sprawe od strony praktycznej? ;) Ciekawe, dlaczego jak jździłem zimą po górach Granadą, to wyciągałem przedninapędówki? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-09-24 22:43:48 | |
Autor: złoty | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:31:15 +0200, złoty napisał(a): ...nie wiem. Prawdopodobnie jestes Batmanem ;) pzdr A. |
|
Data: 2009-09-25 00:15:24 | |
Autor: J.F. | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Thu, 24 Sep 2009 21:18:23 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:31:15 +0200, złoty napisał(a): Bo miales w bagazniku drugi silnik na zapas :-) J. |
|
Data: 2009-09-25 23:31:52 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia 2009-09-25 00:15, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
..powiedz to goralom, ktorzy od lat preferuja jednak przednionapedowki 11/10 :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2009-09-26 23:22:16 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:15:24 +0200, J.F. napisał(a):
Ciekawe, dlaczego jak jździłem zimą po górach Granadą, to wyciągałem Nie da się - nie wejdzie do bagaznika. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-09-27 10:57:06 | |
Autor: J.F. | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Sat, 26 Sep 2009 23:22:16 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:15:24 +0200, J.F. napisał(a): W czesciach byl, ale kompletny :-) J. |
|
Data: 2009-09-27 15:06:08 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Sun, 27 Sep 2009 10:57:06 +0200, J.F. napisał(a):
Nie da się - nie wejdzie do bagaznika. Dalej nie włazi :P -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-09-27 18:09:55 | |
Autor: J.F. | |
Dostawcze z napędem na przód | |
On Sun, 27 Sep 2009 15:06:08 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sun, 27 Sep 2009 10:57:06 +0200, J.F. napisał(a): Mi sie tam wydaje ze widzialem w skrzynce silnik, no ale moze pomylilem :-) No to czemu chwaliles granade ? Co to za kiepskie auto ze mu sie nie zmiesci silnik do bagaznika :-P J. |
|
Data: 2009-09-27 23:11:40 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Dnia Sun, 27 Sep 2009 18:09:55 +0200, J.F. napisał(a):
No to czemu chwaliles granade ? Co to za kiepskie auto ze mu sie nie Z tego samego powodu, co Ty Sierrę :D -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-09-27 18:59:44 | |
Autor: Shreek | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Adam Płaszczyca napisał(a):
Nie da się - nie wejdzie do bagaznika.W czesciach byl, ale kompletny :-) Bo trzeba najpierw zapasową skrzynię biegów wyjąć z bagażnika :-) -- M. |
|
Data: 2009-09-27 21:10:58 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Shreek pisze:
Adam Płaszczyca napisał(a): I chłodnicę, dwie duże skrzynki narzędziowe i dwie kraty słowackiego piwa. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2009-09-22 17:05:14 | |
Autor: Pa_blo | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> napisał w wiadomości news:h99tb6$v3t$1news2.ipartners.pl...
tylny... Naped na przod daje nizszy prog zaladunku i wieksza kubature co przy np meblowozach ma znaczenie. Przy napedzie na przod masz wszystkie ciezkie rzeczy z przodu co przy pustym samochodzie wcale nie jest in +. Na sliskim, ciezki ladunek + naped na tyl jest zdecydowanie lepszy. Przy napedzie na przod dochodza przeguby ktore musza przenosic spore sily. Picasso |
|
Data: 2009-09-22 19:10:27 | |
Autor: J_K_K | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h9ap80$d0f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piszesz z doświadczenia ? Pzdr JKK |
|
Data: 2009-09-22 23:03:46 | |
Autor: Pa_blo | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h9b0dj$76n$1news.wp.pl...
W kazdym razie dziwnie sie prowadzilo Ducato... Moze to przyzwyczajenie do LT i Sprintera. Picasso |
|