Data: 2009-09-22 17:05:14 | |
Autor: Pa_blo | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> napisał w wiadomości news:h99tb6$v3t$1news2.ipartners.pl...
tylny... Naped na przod daje nizszy prog zaladunku i wieksza kubature co przy np meblowozach ma znaczenie. Przy napedzie na przod masz wszystkie ciezkie rzeczy z przodu co przy pustym samochodzie wcale nie jest in +. Na sliskim, ciezki ladunek + naped na tyl jest zdecydowanie lepszy. Przy napedzie na przod dochodza przeguby ktore musza przenosic spore sily. Picasso |
|
Data: 2009-09-22 19:10:27 | |
Autor: J_K_K | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h9ap80$d0f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piszesz z doświadczenia ? Pzdr JKK |
|
Data: 2009-09-22 23:03:46 | |
Autor: Pa_blo | |
Dostawcze z napędem na przód | |
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h9b0dj$76n$1news.wp.pl...
W kazdym razie dziwnie sie prowadzilo Ducato... Moze to przyzwyczajenie do LT i Sprintera. Picasso |
|