Dostęp do: bez-wypadkowe.net

Data: 2018-01-03 17:42:09
Autor: AL
Dostęp do: bez-wypadkowe.net
Ma ktoś dostęp do bez-wypadkowe.net (tzn. umie się zalogować)?

Chciałbym sprawdzić jeden egzemplarz (jest załącznik ze zdjęciem), niestety nie mogę się zalogować - otrzymuję info, że zostałem zalogowany po przym strona przekierowuje mnie do podstrony z napisem "Witaj niezarejestrowany"

Admini tego forum chyba śpią - bo wysłałem monit i cisza.

podesłałbym na prv nr VIN lub linka do wpisu.

Data: 2018-01-09 09:18:08
Autor: AL
Dostęp do: bez-wypadkowe.net
On 2018-01-03 17:42, AL wrote:
[...]

serio nikt nie ma dostępu?

Po co taka strona z szumną nazwą 'bez-wypadkowe.net), z której nie można ani nic sensownego się dowiedzieć ani nic dopisać?

Byłem zainteresowany pewnym kupnem, przetrzepałem auto w ASO przed zakupem (płatne 300pln) - mam pełen raport uszkodzeń i co się z tym autem działo - napisałbym na stronie na co przyszły kupujący mógłby zwrócić uwagę aby się na minę nie nadziać (to auto już tam jest - ale bez opcji zalogowania nie widzę nic konkretnego - może bym sobie odpóścił już na początku) - ale nie mogę się nawet zalogować.

Czy mam wpłacić jakiś datek?
Tego wprost nie pisze - ale sugeruje jebitny napis.

Próbowałem się dwa razy zarejestrować - nuby skutecznie, ale zalogować sie nie da.

Administratorzy/moderatorzy nie odpowiadaja na maile.

Czyżby grupa wzajemnej adoracji?

Jak dla mnie to wielka kicha.

Dostęp do: bez-wypadkowe.net