Data: 2010-08-05 19:20:13 | |
Autor: Czarek | |
Dostęp do dysku | |
W dniu 2010-08-05 19:07, Janusz Pabłocki napisał/a:
Witam. Pogooglowałem i jedyne co mi przychodzi na myśl to wsparcie techniczne 24 godziny przez 7 dni w tygodniu lub, że jest przeznaczony do ciągłej pracy. -- Cz. |
|
Data: 2010-08-05 19:48:45 | |
Autor: Janusz Pabłocki | |
Dostęp do dysku | |
W dniu 2010-08-05 19:20, Czarek pisze:
W dniu 2010-08-05 19:07, Janusz Pabłocki napisał/a:Ten dysk wymieniony w przykładzie jest z dolnej półki cenowej, więc myślę, że wątpię. ;-) Ja myślę, że to "chłit matertingowy", jak Ci pomoc 24 godzinna zapewni dostęp do danych jak ten dysk padnie? -- Janusz |
|
Data: 2010-08-06 12:11:24 | |
Autor: MAR | |
Dostęp do dysku | |
On Thu, 05 Aug 2010 19:20:13 +0200, Czarek wrote:
[...]lub, Ĺźe jest przeznaczony do ciÄ gĹej pracy. Bingo. NaleĹźy jednak zwrĂłciÄ uwagÄ na dopisek maĹymi literami - nie moĹźe to byÄ praca intensywna. -- Mar. |