Dostęp do środków zagranicą

Data: 2015-10-16 02:02:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostęp do środków zagranicą

"Marek U." 562015e2$0$664$65785112@news.neostrada.pl

Chodzi mi o to jak zrobić żeby będąc zagranicą
mieć dostęp do wszystkich oszczędności posiadanych
w Polsce i w razie konieczności korzystania z nich
zminimalizować koszty.

Ponoć PKO ma oddziały w UK -- nie wiem, jak to pracuje.

  http://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/dla-klientow-w-uk/

Ponoć wiele banków ,,polskich'' ma swoje oddziały za granicą Polski.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-16 09:47:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mvpeqv$6au$2@node2.news.atman.pl...
[...]

A przeczytales "wiecej" ?

https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/dla-klientow-w-uk/informacja-dla-klientow-oddzialu-pko-bp-w-uk/

"30 czerwca 2012 r. PKO Bank Polski zaprzestaje świadczenia usług na terenie Wielkiej Brytanii, co jest równoznaczne z zamknięciem placówki funkcjonującej przy 151 Shaftesbury Avenue w Londynie. Jej zamknięcie nie wpływa na zakres wzajemnych zobowiązań Banku i Klientów wynikających z umów zawartych na terytorium Wielkiej Brytanii.

J.

P.S.

"Do obsługi Klientów anglojęzycznych dedykowane zostały dwie placówki:

Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Warszawie, przy ulicy Puławskiej 15, kod pocztowy 02-515 w zakresie rachunku SUPERKONTO i SUPERKONTO Oszczędne oraz rachunku oszczędnościowego w GBP.
Oddział 5 PKO Banku Polskiego w Poznaniu, przy os. Bolesława Śmiałego 121, kod pocztowy: 60-682 w zakresie kredytów hipotecznych

Data: 2015-10-16 17:04:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostęp do środków zagranicą

"J.F." 5620ab9f$0$8375$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie wpływa. [i nie wypływa? w Polsce nie ma pływów?...]

   "Eneuel Leszek Ciszewski" mvpeqv$6au$2@node2.news.atman.pl