Dostojewski, Raskolnikow...

Data: 2009-11-11 23:51:08
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
Czytal ktos Dostojewskiego?

Toz Prus-Glowacki, Konopnicka, etc. to przy nim mistrzowie optymizmu i zadowolenia z zycia... :)

A mimo wszystko Dostojewski taki pociagajacy... chce sie czytac...

--
Vic

Data: 2009-11-12 10:09:38
Autor: Jadrys
Dostojewski, Raskolnikow...
VicAbarca pisze:
Czytal ktos Dostojewskiego?

Toz Prus-Glowacki, Konopnicka, etc. to przy nim mistrzowie optymizmu i zadowolenia z zycia... :)

A mimo wszystko Dostojewski taki pociagajacy... chce sie czytac...

Mnie on tam nie pociąga :-( , ale owszem czytałem. --

Data: 2009-11-12 10:36:49
Autor: Piotr
Dostojewski, Raskolnikow...
Dnia Wed, 11 Nov 2009 23:51:08 +0100, VicAbarca napisa(a):

Czytal ktos Dostojewskiego?

Toz Prus-Glowacki, Konopnicka, etc. to przy nim mistrzowie optymizmu i zadowolenia z zycia... :)

A mimo wszystko Dostojewski taki pociagajacy... chce sie czytac...

Noo, moment zabjstwa staruchy opisany jest genialnie... A najweselsza
powie, to "Wspomnienia z domu umarych". ;-)
Piotr

Data: 2009-11-12 10:38:29
Autor: raff
Dostojewski, Raskolnikow...
[...]

Ja tam nie lubie polonofoba.

R.

Data: 2009-11-12 08:24:31
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 10:38, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Ja tam nie lubie polonofoba.

"Nastajaij ruskij"  to on nie by... Wielu biografw zwraca uwag na
jego polsko-litewskie pochodzenie... Nie lubi Polakw, bo sam nim
by, a bardziej wola by Rosjaninem..

Data: 2009-11-12 18:54:39
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa w wiadomoci news:e99fa875-04a0-4b86-99cc-ef9a77f5d8f8l2g2000yqd.googlegroups.com...
On 12 Lis, 10:38, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Ja tam nie lubie polonofoba.

"Nastajaij ruskij"  to on nie by...

Chyba nastajaszczij...

boukun

Data: 2009-11-12 09:58:04
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 18:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Chyba nastajaszczij...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Ru-%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D1%89%D0%B8%D0%B9.ogg

Data: 2009-11-12 19:04:43
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:7790aabc-3216-4d5e-90ae-d4d0596bcc9ca31g2000yqn.googlegroups.com...
On 12 Lis, 18:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Chyba nastajaszczij...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Ru-%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D1%89%D0%B8%D0%B9.ogg

No to odsluchaj kilka razy i przyznasz mi racje. Nad "sz" jest miekki znak...

boukun

Data: 2009-11-12 10:09:24
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 19:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

No to odsluchaj kilka razy i przyznasz mi racje. Nad "sz" jest miekki znak...

Dlaczego ty za kadym razem, gdy wychodzisz na kretyna, to idziesz w
zaparte?.. Ja rosyjskiego ucz si obecnie, a ty po raz ostatni miae
styczno z tym jzykiem jeszcze pewnie za PRL...

Data: 2009-11-12 19:14:14
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa w wiadomoci news:4b063a30-27e9-4968-a6b9-8aad68d41d1cf16g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Kurwa, kupa, e jeste guchy, to ja nic nie poradz. To si ma we krwi palancie, ja mam eb do jzykw i raz nauczone, zapamituj do koca ycia. Nastajaszczij, zapamietaj te do koca ycia. Osuchaj si u kilku ludzi, ja ostatni raz tak na ca par, z Ruskimi gadaem na wakacje, w Niemczech na okrgo z moim iraskim koleg Jacobem, Zabedem...

Gucholcu!

boukun

boukun

Data: 2009-11-12 10:17:59
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 19:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Gucholcu!

Posuchaj sobie rzeniku ze smykak do jzykw klasyki z twoich lat:
http://www.youtube.com/watch?v=QBfHP2nDjHg

1 minuta 6 sekunda nagrania...

I zamilcz....

Data: 2009-11-12 19:17:56
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa w wiadomoci news:5e59c19a-95ea-4e3f-8f86-5991a10ab897n35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Masz prymitywny debilu http://www.google.pl/search?q=nastajaszczij&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

boukun

Data: 2009-11-12 10:22:48
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 19:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Masz prymitywny debilu

Ja pierdolę, rzeźniku, to jest błędna potoczna polska transliteracja
oparta na literalnym odczytywaniu litery щ... Rosjanie mówią inaczej,
serio!.. Gdybyś znał rosyjski, albo choć jednego Rosjanina, to być
wiedział.. I weź skończ już ten wątek, idioto, bo tylko się głupku
nędzny pogrążasz... Zajdź z tym na rosyjskie albo rosyjskojęzyczne
forum to ci wyjaśnią, głąbie... EOT z mojej strony...

Data: 2009-11-12 19:31:08
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:0c4472d6-5cac-4a79-9306-92e0fe29fac0t2g2000yqn.googlegroups.com...
On 12 Lis, 19:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Masz prymitywny debilu

Ja pierdolę, rzeźniku,
-- -- -- -- -- -- --

No proszę, wystarzcy na psp trochę prostakowi poprzebywać i się zrówna z głupimi Piotrusiami intelektem...
-- -- -- -- -- -- -- -
[...]
-- -- -- -- -- -
Kuźwa kupa, gdybyś chodził do porządnej PRLowskiej szkoły, to by ci Rosjanka do tego pustego łba też raz na zawsze wbiła, jak się wymawia "щ" - szcz! Ale ty jesteś tępy i odporny na wiedzę prostak, który nie chce się czegokolwiek poprawnie nauczyć i dlatego będziesz całe życie powielał swoje błędy. A do tego głucholec!

Nie ucz ojca dzieci robić prostaku...

boukun

Data: 2009-11-12 10:46:08
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 19:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Kuźwa kupa, gdybyś chodził do porządnej PRLowskiej szkoły, to by ci Rosjanka do
tego pustego łba też raz na zawsze wbiła, jak się wymawia "щ" - szcz

To ty masz kretynie chyba jakieś przeterminowane książki do
rosyjskiego.. A może to nie był rosyjski, tylko odmiana
sowieckiego?...

***

щ jest zawsze miękkie. Brzmi jak polskie ś.
щ można też wymawiać jako podwójne miękkie sz..

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_rosyjski#Wymowa

Data: 2009-11-12 19:50:48
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:d7f51437-a126-4db5-be2e-895d278f1161l13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Brzmi jak twój pusty łeb. Nie chcesz się uczyć, twoja sprawa, bądź uparty i głupi do końca życia. Ja ci chciałem w każdym razie pomóc. Teraz kurwa będziesz wszystkim Polakom przez swoją "szture" pozycję "błędną potoczną polską transliterację" zarzucał. Kurwa, geniusz-nowicjusz się znalazł. A bądź se tumanem i nie daj se wytłumaczyć...

boukun

Data: 2009-11-12 10:56:39
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 12 Lis, 19:50, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

wszystkim Polakom przez swoj "szture" pozycj "bdn potoczn polsk
transliteracj" zarzuca. Kurwa, geniusz-nowicjusz si znalaz. A bd se
tumanem i nie daj se wytumaczy...

Zawsze uwaaem, e jak na rzenika jeste bardzo zdolny... Niewiele
po tym wiecie chodzi osb, ktrzy twierdz, e znaj niemiecki lepiej
od Niemcw i rosyjski lepiej od Rosjan...

Data: 2009-11-12 20:20:43
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa w wiadomoci news:ddde92a4-8543-4ece-9fb9-7d9e86f7cb24g23g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
A bd tumanem, co mnie to...

boukun

Data: 2009-11-13 11:33:15
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Thu, 12 Nov 2009 20:20:43 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

A bądź tumanem, co mnie to...

ROTFL! No ale w tym sporze to ty jestes tumanem.

http://www.youtube.com/watch?v=TsKp8J3amLs

2 minuta. posluchaj, jak sie wymawia ведущий...

--
PRecz

Data: 2009-11-13 15:36:48
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Ap3k" <a@d.pl> napisał w wiadomości news:20091113113315.8ef9a70a.ad.pl...
[...]

Ten uparciuch swoje. a bądź se tumanem, co, mnie to... Nie uch głupcze ojca dzieci robić!!!
Od 1:26 możesz się dokładnie osłuchać, a w 1:38 masz już nawet rękami podkreślone jak się wymawia słowo "wjeduszczij" (prowadzący) głucholcu!!!

boukun

Data: 2009-11-13 16:13:16
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 15:36:48 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

podkreślone jak się wymawia słowo "wjeduszczij" (prowadzący)
głucholcu!!!

przepraszam, ja od 10 lat do Rosji jezdze, ostatnie 5 lat w Moskwie
pracowalem w rosyjskiej firmie. Tak wiec moze ty ojca nie ucz dzieci
robic??? 5 minut temu nawet rozmawialem przez telefon z Rosjanka. Nie
omieszkalem sie spytac, czy moze ja sie zle nauczylem i mowi sie
wieduszczij? Odpowiedzia byl smiech i odpowiedz, gdzie ja w tym slowie
"cz" slysze? Moze dac ci telefon, wyjasnisz Rosjance, ze zle gada, bo
sie mowi wieduszczij, ekspierdzie?

P.S. Kiedys uczylem Rosjanina polskiego. Im jest bardzo trudno wymowic
"CZ", tak jak Polacy. Tak wiec przemyj uszy dokladniej, jesli slyszysz w slowie "ведущий"
gloske "cz".

--
PRecz

Data: 2009-11-13 16:29:52
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Ap3k" <a@d.pl> napisał w wiadomości news:20091113161316.6c8573aa.ad.pl...
[...]

Przestań Tzva pierdolić, jakiej Rosjance głucholcu jeden. Przyjedź do mnie, to cię nauczę mówić po rosyjsku poprawnie. Ja na codzień mówię z Rosjanami po rosyjsku, a wNiemczech miałem pełno kolegów Ruskich i Ukraińców, którzy lgnęli do mnie ze względu na dobrą znajomość rosyjskiego http://www.youtube.com/watch?v=xuL1JAYDqnQ

Nawet u Ruskich słyszysz bardziej w słowie wjeduszczij głoskę cz niż jakąś ś?

O boszsz...

boukun

Data: 2009-11-13 17:13:52
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 16:29:52 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

Przestań Tzva pierdolić,

Kto? Cos ci sie pierdoli i we wszystkich Tzva widzisz?
jakiej Rosjance głucholcu jeden.

Mojej narzeczonej. Jakis problem, зануда?

Przyjedź do
mnie, to cię nauczę mówić po rosyjsku poprawnie.

ROTFL! Prosze, nie rozsmieszaj mnie. Po takiej "nauce" zaczne blednie
akcentowac nawet tak proste wyrazy jak "хочешь".

Ja na codzień mówię
z Rosjanami po rosyjsku, a wNiemczech miałem pełno kolegów Ruskich i
Ukraińców, którzy lgnęli do mnie ze względu na dobrą znajomość
rosyjskiego

Raczej przez grzecznosc cie nie poprawiaja. To sa w wiekszosci uprzejmi
ludzie, rozumiejacy, jak trudnym jezykiem jest rosyjski i doceniajacy
starania obcokrajowca.

http://www.youtube.com/watch?v=xuL1JAYDqnQ

I naprawde, moglbys nie sygnowac swoim nazwiskiem takiej wymowy (nie wspomne o intonacji). "Szto my eto mamy", "o cziom ty
hacziosz"??? Co to znaczy po rosyjsku??? Bo po rosyjskawemu to ja sie domyslam.. :-D
Nawet u Ruskich słyszysz bardziej w słowie wjeduszczij głoskę cz niż
jakąś ś?

tam nie ma gloski "cz", ani ć. Sam nawet jej nie wymawiasz! mowisz cos
zblizonego do miekkiego cz, co jest BLEDNE. Posluchaj jeszcze raz, i
jeszcze raz jak sie wymawia ведущий, powtarzaja to slowo kilka razy. I
porownaj ze swoja  wymowa, po ktorej OD RAZU poznaje sie
obcokrajowca. Ty mowisz tak, jakby sie to slowo pisalo "ведушчий".
Minimalna znajomosc fonetyki by ci sie przydala, moze bys wiedzial,
jaki jest uklad jezyka przy wymowie "-щий".

Mowisz niepoprawnie, niestarannie, zle stawiajac "udarenya" i jeszcze
smiesz mnie uczyc? Wez no ty sie ogarnij.

Dobra, koncze, bo chocby ci profesor Uniwersytetu Lomonosowa tlumaczyl,
to i tak nie da rady. Jestes takim nadetym bufonem, ze az szkoda slow.

P.S. Nagraj cos jeszcze na youtube po "rosyjsku". Kobicie odesle, niech
sie posmieje z "doskonalego znawcy rosyjskiego".

--
PRecz

Data: 2009-11-13 17:19:32
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Ap3k" <a@d.pl> napisał w wiadomości news:20091113171352.d4d62f3c.ad.pl...
[...]

Dobra, wypierdalaj Tzva, jesteś niereformowalny.

boukun

Data: 2009-11-13 17:24:49
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 17:19:32 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

Dobra, wypierdalaj Tzva, jesteś niereformowalny.

Jaki Tzva, kretynie??? Sprawdz sobie IP, мудак!

BTW:
http://www.youtube.com/watch?v=5wu_x3vtFtI

7:10

posluchaj sobie, poziom filmu jest akurat dostosowany do ciebie,
rotfliku. Dalej tam slyszysz "CZ", matolku?

--
PRecz

Data: 2009-11-13 17:40:00
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Ap3k" <a@d.pl> napisał w wiadomości news:20091113172449.3a93920c.ad.pl...
[...]

No i co głuchy tępaku, w 6:37 sek filmiku masz swoją "cz'e", a następna jest już "sz'a" i jak wymawiana jest w wyrazie razszczioska...

boukun

Data: 2009-11-13 17:55:06
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdk2ri$cl4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

W minucie 7:15 masz głucholcu bukwa szcza i nikagda ś.

boukun

Data: 2009-11-13 19:07:34
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 17:55:06 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

W minucie 7:15 masz głucholcu bukwa szcza i nikagda ś.

Jestes jednak kretynem. I do tego gluchym. Aha, i wskaz, gdzie ja
pisalem o ś??? W prawidlowej wymowie nie ma tam zadnego "cz" "cz'"
czy "ś"! :-D Ulozenie jezyka przy wymowie tej gloski jest posrednie
miedzy "sz" a "ś", ale  na pewno tam nie ma zadnego "CZ" czy "ć"

dawna wymowa щ jako dwuglosu [ш'ч'] jest nie uzywana w
literackim jezyku rosyjskim i uzywa sie go chyba tylko w ukrainskiej
mowie. Obecnie literacka wymowa tego dzwieku to dlugie miekkie ш [ш:']
Staroruska wymowa (skad i przyszedl do Polski zapis tej litery jako
"szcz") [шч] zaniknela.

P.S. Sa rzadkie wyjatki w tej regule (przy zamianie "свистящих" na
"шипящие", na przyklad "треск – трещать" wymawia
sie [ш'ч'], choc i tak w potocznej mowie to ч w tym dwyglosie zanika),
ale to na pewno nie w slowach настоящий, ведущий, будущее.

dobra, koniec wykladu, nastojaszczij.

--
PRecz

Data: 2009-11-13 19:53:32
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Ap3k" <a@d.pl> napisał w wiadomości news:20091113190734.61537f5d.ad.pl...
[...]

W piśdzie pojebany głuchy baranie. Chuj wie, co ty chcesz udowodnić, chyba tylko to, żeś uparty głupi osioł. Tu pisałeś "ś", a potem chuj wie co sugerowałeś - "Nastajaśij ruskij".  Jak ty nie słyszysz "cz" czy "szcz" to jest twój problem głuchy baranie.

boukun

Data: 2009-11-14 01:00:04
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 19:53:32 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

W piśdzie pojebany głuchy baranie. Chuj wie, co ty chcesz udowodnić,
chyba tylko to, żeś uparty głupi osioł.

Ze wymawiasz щ w formie nieuzywanej w literackim rosyjskim od ponad
100 lat i jeszcze masz czelnosc twierdzic, ze mowisz poprawnie.
szcze-boukunie, rotfliku ty, ty maly "szto my eto mamy" kretynie, ty
"hacziosz" idioto.
Tu pisałeś "ś",

GDZIE, DEBILU? Wskaz post, osle!

a potem chuj
wie co sugerowałeś - "Nastajaśij ruskij".

Czytaj uwazniej, bo ci leb zolc zalewa, mumku.

Jak ty nie słyszysz "cz"
czy "szcz" to jest twój problem głuchy baranie.

w glosce щ nie slysze, chyba ze w twoim wykonaniu. I to jest twoj
problem, "haczioszu". :-D

Все! С меня хватит...

--
PRecz

Data: 2009-11-13 18:19:27
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 17:40:00 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

No i co głuchy tępaku, w 6:37 sek filmiku masz swoją "cz'e",

jaka moja??? To ty slyszysz i wymawiasz w "щ" jakies zmiekczone "CZ".

następna jest już "sz'a" i jak wymawiana jest w wyrazie
razszczioska...

Kretynie, ty w ogole o czym mowisz??? Cala dyskusja o "щ", a ty cos
pieprzysz o "ш".

Jestes trolem i debilem. I to strasznym, bo zatwardzialym
debilem. A teraz probujesz odwrocic kota ogonem. Co, glupio ci sie
debilku zrobilo, ze wymawiasz jakies "szcz" w glosce "щ"?

Nastajaszczij... ROTFL! --
PRecz

Data: 2009-11-13 20:06:28
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Ap3k" <a@d.pl> napisał w wiadomości news:20091113181927.410d6097.ad.pl...
On Fri, 13 Nov 2009 17:40:00 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

No i co głuchy tępaku, w 6:37 sek filmiku masz swoją "cz'e",

jaka moja??? To ty slyszysz i wymawiasz w "щ" jakies zmiekczone "CZ".

Bo tak się słyszy i tak się wymawia baranie!

Slieduszczij!!! Nastajaszczij!!!, Wieduszczij!!!

następna jest już "sz'a" i jak wymawiana jest w wyrazie
razszczioska...

Kretynie, ty w ogole o czym mowisz??? Cala dyskusja o "щ", a ty cos
pieprzysz o "ш".

Jaka kurwa cała baranie? Chciałeś obrócić kota ogonem, że w rosyjskim nigdzie nie ma litery cz, a jest i osobno i w połączeniu z sz, czyli szcz.

[...]

Tak tak barani łbie, do końca życia będziesz upartym głuchym tepakiem, który dosłuchuje się w słowie nastajaszczij jakiegoś nastajaśij.

boukun

Data: 2009-11-14 00:45:55
Autor: Ap3k
Dostojewski, Raskolnikow...
On Fri, 13 Nov 2009 20:06:28 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

Bo tak się słyszy i tak się wymawia baranie!

Slieduszczij!!! Nastajaszczij!!!, Wieduszczij!!!

To tak wymawiaj, kretynie :-D ale nie wmawiaj, ze tak jest dobrze!
Jaka kurwa cała baranie? Chciałeś obrócić kota ogonem, że w rosyjskim
nigdzie nie ma litery cz, a jest i osobno i w połączeniu z sz, czyli
szcz.

CO??????? Kretynie! ZACYTUJ! debilu!
Tak tak barani łbie, do końca życia będziesz upartym głuchym
tepakiem, który dosłuchuje się w słowie nastajaszczij jakiegoś
nastajaśij.

ROTFL! :-D Ja sie dosluchuje [ш':] idioto! --
PRecz

Data: 2009-11-14 00:19:52
Autor: ali
Dostojewski, Raskolnikow...
Ap3k <a@d.pl> napisa(a):
On Fri, 13 Nov 2009 20:06:28 +0100
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

> Bo tak si&#65533; s&#65533;yszy i tak si&#65533; wymawia baranie!

> Slieduszczij!!! Nastajaszczij!!!, Wieduszczij!!!

To tak wymawiaj, kretynie :-D ale nie wmawiaj, ze tak jest dobrze! > Jaka kurwa ca&#65533;a baranie? Chcia&#65533;e&#65533; obróci&#65533; kota ogonem, że w rosyjskim
> nigdzie nie ma litery cz, a jest i osobno i w po&#65533;&#65533;czeniu z sz, czyli
> szcz.

CO??????? Kretynie! ZACYTUJ! debilu! > Tak tak barani &#65533;bie, do ko&#65533;ca życia b&#65533;dziesz upartym g&#65533;uchym
> tepakiem, który dos&#65533;uchuje si&#65533; w s&#65533;owie nastajaszczij jakiego&#65533;
> nastaja&#65533;ij.

ROTFL! :-D Ja sie dosluchuje [&#65533;':] idioto!

przesta pierniczy ruski kiedy mwili tak jak twierdzi bokun
a teraz  ruskie intelektualisty  wprowadzaj nowomowe eby by trendy

w polskim te jak dobrze wiesz  inaczej si przed wojn wymawiao ni dzi

Data: 2009-11-15 21:02:37
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
ali пишет:
ruski kiedyś mówili tak jak twierdzi bołkun
a teraz  ruskie intelektualisty  wprowadzają nowomowe żeby być trendy

Ch** wiesz, to sie nie wyrywaj...

--
Vic

Data: 2009-11-13 17:18:47
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 13 Lis, 16:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=xuL1JAYDqnQ

Gos masz pikny, wic odwdziczam si tym samym... ;}

http://w224.wrzuta.pl/audio/9MCDv78FXqT/b

Data: 2009-11-13 17:27:51
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa w wiadomoci news:1e8e.00000220.4afd86e7newsgate.onet.pl...
On 13 Lis, 16:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=xuL1JAYDqnQ

Gos masz pikny, wic odwdziczam si tym samym... ;}

http://w224.wrzuta.pl/audio/9MCDv78FXqT/b

Ten automat jest do dupy Tzva, du siehst mich berall jest za szybko wzpowiedziane. Ciebie to na odlkego byle idiota pozna... Moje dzieci potrafi lepsze automatyczne Ansage obsugiwa...

boukun

Data: 2009-11-13 17:48:45
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
Ten automat jest do dupy Tzva, du siehst mich berall jest za szybko wzpowiedziane.
 To nie automat, tylko mj gos, kretynie, jak tylko ostatnia osoba wyjdzie z
biura, to waln ci dusz przemow... ;}

Data: 2009-11-13 17:58:14
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa w wiadomoci news:1e8e.00000227.4afd8dednewsgate.onet.pl...
Ten automat jest do dupy Tzva, du siehst mich berall jest za szybko
wzpowiedziane.

To nie automat, tylko mj gos, kretynie, jak tylko ostatnia osoba wyjdzie z
biura, to waln ci dusz przemow... ;}

To ty tak od rana na koszt firmy popierdujesz? To zwyky przetwarzacz sw, jakich peno w usenecie.

boukun

Data: 2009-11-13 18:03:00
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
To ty tak od rana na koszt firmy popierdujesz? To zwyky przetwarzacz sw, jakich peno w usenecie.

Zaraz pogadamy duej i bdzie ci gupio, teraz nie mog... Swoj drog to
musisz by strasznie do mnie uprzedzony, skoro nawet nie jeste w stanie
uwierzy, e mj gos to mj gos.. Czego si spodziewae?...

Data: 2009-11-13 18:03:12
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa w wiadomoci news:1e8e.0000022a.4afd9144newsgate.onet.pl...
[...]

No akurat zaraz id si kpa i potem spenia maeskie obowizki...

boukun

Data: 2009-11-13 09:08:22
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
On 13 Lis, 18:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

No akurat zaraz id si kpa i potem spenia maeskie obowizki...

Link do monologu bdzie na ciebie czeka na grupie..

Data: 2009-11-13 21:28:57
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
Tzva Adonai пишет:
щ jest zawsze miękkie. Brzmi jak polskie ś.
щ można też wymawiać jako podwójne miękkie sz.

Tu masz racje.
A przekonales sie juz do "jizyk"?

--
Vic

Data: 2009-11-13 22:04:06
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdkfmu$f5l$5atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai пишет:
щ jest zawsze miękkie. Brzmi jak polskie ś.
щ można też wymawiać jako podwójne miękkie sz.

Tu masz racje.
A przekonales sie juz do "jizyk"?

-- Vic

Jesteś też głupi bałwan, bo albo brzmi jak ś, albo jak podwójne miękkie sz? A tak naprawdę, to щ się wymawia jak sz w połączeniu z miękkim cz!

boukun

Data: 2009-11-13 21:27:35
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
Tzva Adonai пишет:
oparta na literalnym odczytywaniu litery щ... Rosjanie mówią inaczej,

Mowia cos zblizonego do polskiego zmiekczonego "s", nie "sz"...

--
Vic

Data: 2009-11-13 22:04:46
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdkfkc$f5l$4atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai пишет:
oparta na literalnym odczytywaniu litery щ... Rosjanie mówią inaczej,

Mowia cos zblizonego do polskiego zmiekczonego "s", nie "sz"...

-- Vic

Ta, ta, ta, następny głucholec!

boukun

Data: 2009-11-12 19:19:54
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:5e59c19a-95ea-4e3f-8f86-5991a10ab897n35g2000yqm.googlegroups.com...
On 12 Lis, 19:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Głucholcu!

Posłuchaj sobie rzeźniku ze smykałką do języków klasyki z twoich lat:
http://www.youtube.com/watch?v=QBfHP2nDjHg

1 minuta 6 sekunda nagrania...

I zamilcz....

I jak to się czyta prostaku
Настоящий

Co to za litera "щ"?
Co słyszysz głucholcu u Pugaczowej?

boukun

Data: 2009-11-13 21:25:56
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
boukun пишет:
Kurwa, kupa, że jesteś głuchy, to ja nic nie poradzę. To się ma we krwi palancie, ja mam łeb do języków i raz nauczone, zapamiętuję do końca życia. Nastajaszczij, zapamietaj też do końca życia. Osłuchaj się u kilku ludzi, ja ostatni raz tak na całą parę, z Ruskimi gadałem na wakacje, w Niemczech na okrągło z moim irańskim kolegą Jacobem, Zabedem...

Głucholcu!

Kupa jest gluchy i tyle. On mi podsylal linki do wypowiedzi rodowitych Rosjan, ktorzy mowili "jizyk", zeby mi udowodnic iz mowia "jazyk" :)
Gluchy jest koles jak pien...

--
Vic

Data: 2009-11-13 22:05:31
Autor: boukun
Dostojewski, Raskolnikow...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdkfh8$f5l$3atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Ale co ty prezentowałeś powyżej?

boukun

Data: 2009-11-13 21:23:52
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
Tzva Adonai пишет:
Dlaczego ty za każdym razem, gdy wychodzisz na kretyna, to idziesz w
zaparte?.. Ja rosyjskiego uczę się obecnie, a ty po raz ostatni miałeś
styczność z tym językiem jeszcze pewnie za PRL...

Chuja wiesz o rosyjskim. Twoj nauczyciel robi cie w konia (jak juz ci wczesniej pisalem).
Boukun sie myli, ale i tak jest blizej prawdy niz ty.

Jakiego ty masz tluka za nauczyciela, Jazyku...

--
Vic

Data: 2009-11-13 21:27:52
Autor: Tzva Adonai
Dostojewski, Raskolnikow...
Ch*** wiesz o rosyjskim. Boukun sie myli, ale i tak jest blizej prawdy niz ty.

Twoje zdanie w tej dyskusji nie przedstawia adnej wartoci, bo jeste do mnie
uprzedzony i gdziekolwiek by si nie pojawi, zawsze bdzie prbowa robi mi
na zo... Zreszt podejrzewam, e ty nie znasz adnego obcego jzyka..

Data: 2009-11-13 21:49:57
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
Tzva Adonai пишет:
 Zresztą podejrzewam, że ty nie znasz żadnego obcego języka..

To by ci dobrze zrobilo...
Ale widzisz, twoje podejrzenia nie maja oparcia w rzeczywistosci... :)

--
Vic

Data: 2009-11-12 20:47:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Dostojewski, Raskolnikow...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Ru-%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D1%89%D0%B8%D0%B9.ogg

"Nastajaśij ruskij"

Jesteś najzwyczajniej w świecie głuchy. Na germańskie bekanie to styka, na śpiewny język słowiański za mało. I tyle.

Data: 2009-11-13 21:20:29
Autor: VicAbarca
Dostojewski, Raskolnikow...
Tzva Adonai пишет:
"Nastajaśij ruskij"  to on nie był... Wielu biografów zwraca uwagę na
jego polsko-litewskie pochodzenie... Nie lubił Polaków, bo sam nim
był, a bardziej wolał być Rosjaninem..

Nie byl z pochodzenia ani Polakiem ani Litwinem. Pisze o tym Cat-Mackiewicz w swojej ksiazce "Dostojewski" (warto przeczytac).
Dostojewski pod koniec swojego zycia sugerowal, ze ma pochodzenie po Dostojewskich z Litwy (zwlaszcza jego corka poszla w te klimaty), ale zadne niezalezne zrodlo tego nie potwierdza. On tylko chcial sie dowartosciowac, poniewaz byl szlachcicem rosyjskim tylko przez awans jego ojca w hierarchii urzedniczej.

A Polakow owszem nie lubil. Nie szkodzi, geniuszom wiele sie wybacza...

--
Vic

Data: 2009-11-12 11:31:06
Autor: Piotr
Dostojewski, Raskolnikow...
Dnia Thu, 12 Nov 2009 10:38:29 +0100, raff napisa(a):

Noo, moment zabjstwa staruchy opisany jest genialnie... A najweselsza
powie, to "Wspomnienia z domu umarych". ;-)
Piotr

Ja tam nie lubie polonofoba.

Nie zastanawiaem si nigdy, cz go lubi. By czas w moim zyciu, kiedy
mnstwo cztaem, wic i Fiedka si kilka razy trafi. Pisa wietnie.
Piotr

Data: 2009-11-12 13:53:19
Autor: raff
Dostojewski, Raskolnikow...
[...]

Czytanie to byla fajna rzecz, dopoki nie poszedlem do szkoly i nie zaczeto mnie zmuszac do czytania tych a nie innych ksiazek.

R.

Data: 2009-11-12 14:51:51
Autor: Piotr
Dostojewski, Raskolnikow...
Dnia Thu, 12 Nov 2009 13:53:19 +0100, raff napisa(a):

[...]

Oj, z lektur to niewiele przeczytaem, od czeg bryki, albo pracowite
koleanki. :-))
A czyta przestaem koo czterdziestki... Teraz przegldam tylko pozycje
potrzebne mi do pracy.
Piotr

Dostojewski, Raskolnikow...