Doswiadczenia z fotelikiem weeride

Data: 2011-02-22 10:58:26
Autor: PaPi
Doswiadczenia z fotelikiem weeride
Witam

Szukam fotelika dla mojej coreczki (15 miesiecy) na nadchodzacy sezon.
Wpadl mi w oko weeride z uwagi na polozenie srodka ciezkosci oraz wygode dziecka (ktore widzi do przodu wiecej niz plecy doroslego a i dorosly widzi co sie dzieje z dzieckiem).
Tyle tylko, ze niepokoi mnie pozycja doroslego. Czy nie utrudnia pedalowania tak zainstalowany fotelik ? Z tego co widze na filmikach z weeride kierujacy pedaluja "na boki". Czy mozliwa jest jazda z takim fotelikiem z pedalami zatrzaskowymi ?
Z gory dziekuje za wszelkie rady.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-22 02:18:20
Autor: Kuba Abuk
On 22 Lut, 10:58, PaPi <1...@2.3> wrote:
[...]

Zależy od długości ramy - im dłuższa, tym pedałowanie bliższe
normalnemu. Długość górnej rury mojej ramy to ok. 600mm i nie miałem
żadnych problemów w espedach. Moja żona ma krótszą ramę o jakieś 40mm
i odczuwała już lekki dyskomfort. Generalnie dla dziecka w wieku jak
twoje weeride to super sprawa.
Mój dziabąg już wyrósł. Pisz na priv jeśli jesteś chętny.

Zdravim,
Kuba

Doswiadczenia z fotelikiem weeride