Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay

Data: 2012-04-26 11:38:07
Autor: Czeslawek
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
Witam,
Jak już wcze¶niej się chwaliłem dokonałem zakupów poprzez e-bay od sprzedawcy z USA.
Na poniżej przedstawionej aukcji kupiłem sobie palmrest do Lenovo T61
http://www.ebay.pl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251035341496&ssPageName=ADME:L:OU:PL:1123
http://tnij.org/qgdb
Palmrest już otrzymałem, ale jestem troszkę zniesmaczony.
Ponieważ z angielskiego miałem 3 to proszę was o opinię czy palmrest wystawiany na tej aukcji jest nowy.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-04-26 10:58:31
Autor: kamil
On 26/04/2012 10:38, Czeslawek wrote:
[...]

Condition:New

A jak pisałem w w±tku o akumulatorach, żeby nie kupować takich pierdołów za oceanem to parę osób się ¶miało. No to teraz odsyłaj do USA. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-26 12:16:37
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-04-26 11:58, kamil pisze:
[...]

To może opiszę jaki on jest "New".

1 Faktura powierzchni palmrestu pod nadgarstkami jest inna niż na pozostałych plastikach laptopa. Na starym palmre¶cie i na kilku innych, które widziałem, faktura była taka sama jak na innych plastikach. Wniosek - ¶lady użytkowania zostały usunięte poprzez chemiczne b±dĽ mechaniczne czyszczenie.

2 Od ¶rodka widać ¶lady ponownego montażu touchpada i fingerprinta :-) Oprócz tego elementy te chyba pochodziły z innego modelu laptopa bo tasiemki niezbyt pasuj±. Jedna tasiemka jest zbyt krótka a druga zagięta w nie odpowiednim miejscu. Po drobnym naci±gnięciu tasiemek udało się zamontować. Zawsze mogę touchpada i fingerprinta przełożyć ze starego palmrestu.

3 Jak na razie zakupiony palmrest działa.

A jak pisałem w w±tku o akumulatorach, żeby nie kupować takich pierdołów
za oceanem to parę osób się ¶miało. No to teraz odsyłaj do USA. :)

To ja założyłem tamten w±tek. Niestety palmrestu na allegro szukałem ok 1 roku. Mój w wyniku upadku się połamał. Co prawda parę razy na allegro udało mi się znaleĽć pasuj±cy palmrest, ale one też posiadały wady w postaci pęknięć.

Czy w waszej opinii warto zgłaszać jakie¶ zastrzeżenia? je¶li tak to do kogo sprzedawca, e-bay, paypal?

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-04-26 03:32:26
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
Mam ponad 150 transakcji na ebayu i czasami niestety zdarzaja sie niedomowienia. Jesli produkt ktory kupiles nie jest nowy a byl wystawiony jako nowy to domagaj sie zwrotu pieniedzy. Najpierw napisz do sprzedajacego. Pisz z konta ebay bo jesli to nie pomoze to zwracajac sie do ebaya warto miec jakas korespondencje. Ebay bardzo szybko reaguje na takie sprawy, jestem w 99% pewny ze pieniadze odzyskasz bardzo szybko.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-04-26 20:11:36
Autor: K
W dniu 2012-04-26 12:16, Czeslawek pisze:
[...]

Powiem tak, nie dosc ze kupiles trudno osiagalna czesc do starego parcha to jeszcze robisz zadyme.

Data: 2012-04-26 23:01:41
Autor: p 47
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay

Użytkownik "Czeslawek" <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnb7a4$jrk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kolejno¶ć działań:
1. zwróc sie z reklamacj± do sprzedawcy (via eBay), opisz mu sprawe i zaż±daj upustu.
2. jesli sprzedawca odrzuci twoje ż±dania, to:
a. otwórz spór na e Bay-u
b. otwórz spór na PayPal'u
ostatecznie, je¶li w/w działanie nie przynios± pż±danego skutku, to:
c. napisz mu negatyw na eBau'u
d. zaż±daj zwrotu kasy na PyPal'u, ale będziesz wtedy musiał odesłac sprzęt.
PayPal ma tę zaletę, że poprzez niego można skutecznie dochodzić zwrotu gotówki, ale m usisz pilnowac termnów, co do odpowiednich działań.

Data: 2012-04-27 14:59:24
Autor: m4rkiz
"p 47" <karolakowie1@wp.pl> wrote in message news:jncd3n$slj$1news.task.gda.pl...
d. zaż±daj zwrotu kasy na PyPal'u, ale będziesz wtedy musiał odesłac sprzęt.
PayPal ma tę zaletę, że poprzez niego można skutecznie dochodzić zwrotu gotówki, ale m usisz pilnowac termnów, co do odpowiednich działań.

czy http://sledzenie.poczta-polska.pl/ jest juz uznawane przez paypal?
jezeli nie punkt d mozna sobie odpuscic bo koszty wysylki dorownaja
kosztom przedmiotu i zostanie wtedy bez czesci i bez kasy

Data: 2012-04-26 12:30:05
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 26 Apr 2012 11:38:07 +0200, Czeslawek napisał(a):

Palmrest już otrzymałem, ale jestem troszkę zniesmaczony.
Ponieważ z angielskiego miałem 3 to proszę was o opinię czy palmrest wystawiany na tej aukcji jest nowy.

Nie trza angielskiego, bo sam ebay o nim pisze tak:

"Nowy inny (patrz szczegóły)

Nowy i nieuĹĽywany przedmiot bez absolutnie ĹĽadnych znakĂłw uĹĽytkowania.
Przedmiotowi może brakować oryginalnego opakowania lub opakowanie było
otwierane i nie jest już zapieczętowane. *Może być przedmiot w drugim
gatunku lub nowy, nieużywany przedmiot z drobnymi wadami*. Aby sprawdzić
szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego, w tym *informacje o
uszkodzeniach i wadach*"

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-04-26 18:03:07
Autor: m4rkiz
Doświadczenie z moich zakupów na e-bay
"R.e.m.e.K" <go@dev.null> wrote in message news:7ms5elahr4tt$.dlghell.heaven...
[...]

z drugiej strony sprzedajacy opisal go jako "nowy" i to wszystko

jezeli nie dogadasz sie ze sprzedajacym zostaje ci otwarcie sporu,

w przypadku otwarcia sporu na paypal:

"W przypadku roszczeń dotyczących przedmiotów znacząco różniących się od opisu, sposób postępowania jest trochę bardziej skomplikowany. Zwykle sprzedający ma 10 dni na ustosunkowanie się do roszczenia. Jeśli nie odpowie, sprawa zostanie zamknięta na korzyść kupującego. Jeśli wyrazi sprzeciw, rozpatrywanie sprawy będzie kontynuowane. Kupujący może zostać poproszony wówczas o dokumenty popierające twierdzenie, jakoby przedmiot różnił się od opisu umieszczonego na aukcji eBay. Jeśli dostarczone zostaną ważne dokumenty, roszczenie zostanie rozstrzygnięte na korzyść kupującego. Kupujący zostanie poproszony o odesłanie przedmiotu do sprzedawcy i dostarczenie ważnego numeru monitorowania przesyłki w trybie online. Jeśli kupujący numeru tego nie poda, roszczenie zostanie zamknięte a zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany kupującemu. "

Data: 2012-04-26 23:24:46
Autor: Przemek
Doświadczenie z moich zakupów na e-b ay
z drugiej strony sprzedajacy opisal go jako "nowy" i to wszystko

a ja u siebie widzÄ™:
Nowy: inny (zobacz szczegóły)

a w szczegółach to co wyżej było zacytowane:
"Stan:  Nowy: inny (zobacz szczegóły): Nowy i nieuĹĽywany przedmiot bez absolutnie ĹĽadnych znakĂłw uĹĽytkowania. Przedmiotowi moĹĽe brakować oryginalnego opakowania lub opakowanie byĹ‚o otwierane i nie jest juĹĽ zapieczÄ™towane. MoĹĽe być przedmiot w drugim gatunku lub nowy, nieuĹĽywany przedmiot z drobnymi wadami. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedajÄ…cego, w tym informacje o uszkodzeniach i wadach. WyĹ›wietl wszystkie definicje stanu przedmiotu— otwiera siÄ™ w nowym oknie lub nowej karcie... /Dowiedz siÄ™ wiÄ™cej na temat stanu przedmiotu/"

a pod linkiem:
Nowy inny (patrz szczegóły)
Nowy i nieużywany przedmiot bez absolutnie żadnych znaków użytkowania. Przedmiotowi może brakować oryginalnego opakowania lub opakowanie było otwierane i nie jest już zapieczętowane. Może być przedmiot w drugim gatunku lub nowy, nieużywany przedmiot z drobnymi wadami. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego, w tym informacje o uszkodzeniach i wadach.

Przem

Data: 2012-04-27 14:46:52
Autor: m4rkiz
"Przemek" <raz@onet.pl> wrote in message news:jncefu$e7$1inews.gazeta.pl...
z drugiej strony sprzedajacy opisal go jako "nowy" i to wszystko
a ja u siebie widzÄ™:
Nowy: inny (zobacz szczegóły)

[...]
Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego, w tym informacje o uszkodzeniach i wadach.

sprzedajacy w opisie napisal tylko ze jest NOWY i nic wiecej

w najgorszym przypadku mozna by zalozyc demontaz z fabrycznie
nowego laptopa czy cos podobnego (nie bedacego fabrycznie
zapakowana nowa czescia z bezposredniej dystrybucji producenta),
a nie uzywana i powycierana czesc

Data: 2012-04-27 21:39:33
Autor: K
W dniu 2012-04-27 15:46, m4rkiz pisze:
[...]

Rusz dupe do marketu kup spray do plastikow i sobie polakieruj !

Chwila roboty i po problemie ja rozumie jakby to byl jakis wypas i droga czesc ale 30$ i stary parch.

Data: 2012-04-27 13:31:10
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
K,

Ja rozumiem ze to drobiazg. Ale ja bym tego nie zostawial, dla zasady. Dlaczego kupujacy na kulic uszy i placic za produkt inny niz w opisie? Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-04-27 23:05:43
Autor: K
W dniu 2012-04-27 22:31, iguan007@gmail.com pisze:
[...]

Tak dla zasady to sprawdzil bym na fotce czy dostalem to co kupilem bo ja tu widze :

You will receive:
1 × IBM lenovo thinkpad T60 T60P T61 T61P palmrest with fingerprint reader,just as pictured
TG Stock# MC.YT.305   Shipping Weight 8oz
Please check pictures for more details

i fotka tej czesci obudowy.

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=251035341496

Data: 2012-04-27 14:54:49
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
K,

Produkt oznaczony jako nowy znaczy wlasnie produkt nowy. A jesli, tak jak pisze zalozyciel watku, produkt nie wyglada na nowy to uwazam ze kupujacy powinien domagac sie zwrotu pieniedzy za zakup (i ewentualna przesylke zwrotna). Zdjecie nie musi odwierciedlac stanu "nowy/uzywany" bo ludzie czesto wstawiaja pozyczone fotki. Ba, australijska wersja ebaya ma "picture gallery" gdzie mozesz wybrac zdjecie produktu zamiast robic swoje. Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-04-28 00:04:57
Autor: K
W dniu 2012-04-27 23:54, iguan007@gmail.com pisze:
[...]

Jak dla mnie eweidentny brak znajomosci angielskiego !

W aukcji jest wyraznie napisane :
"just as pictured "
"Please check pictures for more details "

I dla mnie wszystko jasne ale jak zwykle wlasciciel parcha bedzie sie upieral ze nowy to nowy.

Data: 2012-04-27 16:07:19
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
K,

Jaki brak znajomosci angielskiego? New nie znaczy nowy? Ubzdurales sobie ze kupujacy ma sie dopatrywac sladow uzytkowania na obrazku? Jesli ktos napisal ze produkt jest nowy to powinien byc nowy. Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-04-27 16:29:00
Autor: iguan007
On Saturday, April 28, 2012 8:04:57 AM UTC+10, K wrote:

Jak dla mnie eweidentny brak znajomosci angielskiego !

Nie wiem jak ta aukcja sie u Ciebie wyswietla ale ja widze:
"Condition: New: Never Used: A new, unused item with absolutely no signs of wear"
i pozniej jeszcze w opisie aukcji "Condition:New". Wiec nie zgadzam sie z Toba ze trzeba analizowac zdjecia i szukac sladow uzytkowania jesli produkt jest wyraznie opisany jako nowy.

Pozdrawiam, Iguan

--    Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-04-28 10:49:35
Autor: K
W dniu 2012-04-28 01:29, iguan007@gmail.com pisze:
[...]

Nic nie trzeba analizowac wystarczy czytac ze zrozumieniem !

Samochod tez mozna kupic nowy a moze miec wiele czesci do wymiany razem ze zle polozonym lakierem.

Nowy z przetarciami  i wszystko jasne.
  Nowy to pojecie wzgledne.

Data: 2012-04-28 04:26:32
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
K, Nie rozumiem co Ty tutaj kombinujesz. Zalozyciel watku napisal ze kupil produkt oznaczany jako nowy a dostal uzywany. Moim zdaniem powinien zadac zwrotu pieniedzy a nie podkulac ogon "bo nowy mozna inaczej interpretowac" (?).

Pozdrawiam, Iguan

Data: 2012-04-28 04:51:52
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
A tak swoja droga to sam czytaj ze zrozumieniem. "just as pictured" wcale tutaj nie oznacza ze to jest akurat TEN przedmiot tylko bardziej "taki jak przedstawiony". Ale nie wierz mi na slowo, otworz jeszcze raz ta aucje i zobacz zdjecie 1 przedmiotu oraz liczbe przedmiotow do sprzedania (9). Jak jedno zdjecie ma przedstawiac rzeczywistych 9 przedmiotow?

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-04-29 01:53:09
Autor: Animka
W dniu 2012-04-28 13:51, iguan007@gmail.com pisze:
[...]

Ty weĹş sobie skonfiguruj swĂłj czytnik. Nie uĹĽywa siÄ™ juĹĽ tego:

animka

Data: 2012-04-28 17:36:12
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
Animka, Nie mam takiej mozliwosci. Przynajmniej ja nie widze nigdzie opcji konfiguracji Safari (pisze albo z ipada albo z iphona).

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-04-29 14:30:39
Autor: sumar
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
Animka:

Ty weĽ sobie skonfiguruj swój czytnik. Nie używa się już tego:

JUŻ się nie użyva? A kiedy v takim razie się użyvało?

Data: 2012-04-29 15:49:32
Autor: Animka
Doświadczenie z moich zakupów na e-b ay
W dniu 2012-04-29 14:30, sumar pisze:
Animka:

Ty we� sobie skonfiguruj sw�j czytnik. Nie u�ywa si� ju� tego:

JU� si� nie u�yva? A kiedy v takim razie si� u�yva�o?

UĹĽywali Ci, ktĂłrzy mieli klawiaturÄ™ bez polskich znakĂłw lub lenie.
Teraz są tępieni, więc większość stara się nie kompromitować i nie psuć oczu innym.

--
animka

Data: 2012-04-29 15:53:46
Autor: iguan007
Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay
On Sunday, April 29, 2012 11:49:32 PM UTC+10, Animka wrote:
Teraz s± tępieni, więc większo¶ć stara się nie kompromitować i nie psuć oczu innym.

Nie odbierz tego zle, nie jest moja intencja wywolywac jakies klotnie. Ale albo inaczej rozumiemy slowo "kompromitacja" albo w bardzo smutnym swiecie zyjesz. Zdajesz sobie ze mowimy tylko o kodowaniu literek? Z ktorym tak naprawde problemow nie mialas bo mi odpisalas i zacytowalas to co napisalem.

<lekka zlosliwosc, ale nie moge sie oprzec> A moze pora zmienic czytnik na taki gdzie nie trzeba sie meczyc ze zlym kodowaniem rozmowcow? Ot taki OE. Widze jak jedni na drugich krzycza o nieprawidlowe ISO a ja nie mam zadnych problemow z przeczytaniem ich postow. A teraz powaznie, jaki czytnik ma problemy z tym moim ISO-8859-1? Aha, i tak - zdaje sobie sprawe ze obowiazuja zasady takiego i takiego ISO na grupach. Zastanawiam sie jedynie na ile to jeszcze ma jakikolwiek REALNY sens w czasach gdzie tak naprawde moge przeczytac (prawie) wszytko a i przeslanie filmu nie jest problemem. No i do tego dochodzi fakt ze w niektorych urzadzeniach i tak sie tego nieszczesnego ISO zmienic nie da.

Data: 2012-04-30 03:47:20
Autor: Animka
W dniu 2012-04-30 00:53, iguan007@gmail.com pisze:
[...]

Zainstalowałam nową Thinderbird 13.01b. Jak ktoś napisze w ISO 8859-1 (i w UTF8, a ja to używam to tekst jest z kolei za wielki) tekst jest prawie niewidoczny, mam malutkie literki. Nie można tego jak trzeba ustawić. W poprzednich czegoś takiego nie było, tylko ta uciążliwość, źle się czytało tekst bez ogonków.

[...]

W Thunderbirdzie było ok aż do teraźniejszej wersji, ale już nie będę się cofała.

--
animka

Data: 2012-04-30 12:00:16
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 30 Apr 2012 03:47:20 +0200, Animka napisał(a):

[...]

A wiesz co oznacza literka b w wersji tego Thunderbirda pacynko?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-05-01 02:34:28
Autor: Animka
W dniu 2012-04-30 12:00, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Mon, 30 Apr 2012 03:47:20 +0200, Animka napisał(a):

A teraz powaznie, jaki czytnik ma problemy z tym moim ISO-8859-1?

Zainstalowałam nową Thinderbird 13.01b. Jak ktoś napisze w ISO 8859-1
(i w UTF8, a ja to uĹĽywam to tekst jest z kolei za wielki) tekst jest
prawie niewidoczny, mam malutkie literki. Nie moĹĽna tego jak trzeba
[...]

Wiem pacynie. Beta.
Twój post mnie zmobilizował, żeby powrócic do 12-stki i chyba zaraz przeinstaluję.

--
animka

Data: 2012-04-30 12:37:22
Autor: Przemysław Ryk
[...]

Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija… Przykłady:
- http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpr.PNG/
- http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpx.PNG/

Może to ktoś Gwieździe zacytować? Bo mnie kiedyś splonkowała. :D

(ciach…)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Uchodzić za idiotÄ™ w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza.           ]

Data: 2012-04-30 19:53:19
Autor: m
W dniu 30.04.2012 12:37, Przemysław Ryk pisze:
[...]

A nie prościej Gwiazdę splonkować? :)

p. m.

Data: 2012-05-01 03:22:06
Autor: Animka
Doświadczenie z moich zakupów na e-b ay

Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija… Przykłady:
-http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpr.PNG/
-http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpx.PNG/

Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.
Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2. Do wyboru mam tylko UTF-8 i nic więcej. Chciałam na razie się przestawic na to ISO dla świętego spokoju, ale nie mam już możliwości, chyba, że znowu w edytorze ustawień będę szukać i zmienię.
Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

--
animka

Data: 2012-05-19 06:38:43
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 01 May 2012 03:22:06 +0200, Animka napisał(a):

Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija… Przykłady:
-http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpr.PNG/
-http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpx.PNG/

Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.

To sobie powiększ. Masz taką listwę rozwijaną z opisem (w angielskiej
wersji) Size. Zrobić Ci screena z wersji PL?

Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2.

SpĂłjrz jeszcze raz na te screeny. SzczegĂłlnie na ramki/pola:
Fonts for:
Character encodings:

Aha - może się tak zdarzyć, że posty wysyłane przez użyszkodników błędnie
skonfigurowanego Outlook Express, które są wysłane w ISO 8859-2 ale bez
deklaracji kodowania w nagłówkach, będą się wyświetlać błędnie. Ale to nie
wina Thunderbirda.

Do wyboru mam tylko UTF-8 i nic więcej.

Gdzie? W ktĂłrym miejscu?

Chciałam na razie się przestawic na to ISO dla świętego spokoju, ale nie
mam już możliwości, chyba, że znowu w edytorze ustawień będę szukać i
zmieniÄ™.

Co i gdzie chcesz przestawiać?

Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

Usunięcie czytnika nie powoduje - AFAIR - usunięcia profilu użytkownika. Nie
dziw się, że świeża instalacja przyjmie ustawienia i konfigurację, którą ma
dostępną.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Prawdziwa gĹ‚upota za kaĹĽdym razem pokona sztucznÄ… inteligencjÄ™.          ]

Data: 2012-05-19 06:38:44
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 30 Apr 2012 19:53:19 +0200, m napisał(a):

[...]

Człowieku - i takiego kabaretu się pozbawiać? :D

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ludzie sÄ… jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie        ]

Data: 2012-04-27 23:09:51
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-04-27 21:39, K pisze:
Chwila roboty i po problemie ja rozumie jakby to byl jakis wypas i droga
czesc ale 30$ i stary parch.

Ja nie uważam, że 30$ czyli 120zł za kawałek plastiku to jest mało. Znaj±c realia to jest co najmniej 300% więcej niż koszt jego wyprodukowania.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-04-28 00:07:13
Autor: K
W dniu 2012-04-27 23:09, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-04-27 21:39, K pisze:
[...]

Ty czeslawek w aukcji jest wyraznie napisane ze zdjecie przedstawia licytowany przedmiot i na zdjeciu widac faktycznie jakies otarcia i to jest to co kupiles a ty wstawiasz teorie ze ma byc nowy. Moze i jest nowy ale ma otarcia jak na obrazku. Ucz sie jezykow czy cos na przyszlosc!

Data: 2012-04-28 11:01:01
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-04-28 00:07, K pisze:
[...]

Po pierwsze to zdjęcie nie mogło przedstawiać licytowanego przedmiotu bo tych przedmiotów było na¶cie. Ja kupiłem jeden z nastu.

Po drugie ja na zdjęciu nie widzę żadnych otarć.

Po trzecie to palmrest, który dostałem nie posiada naklejek centrino i windows, ale swoje też zdarłem, więc mi nie byłyby potrzebne :-)

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-04-28 11:36:39
Autor: K
W dniu 2012-04-28 11:01, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-04-28 00:07, K pisze:
[...]

http://allegro.pl/ibm-t61p-obudowa-palmrest-i2298394165.html

Do¶wiadczenie z moich zakupów na e-bay