"Doświetlanie" zakrętów p-mgielnymi?

Data: 2011-11-07 17:32:52
Autor: megrims
"Doświetlanie" zakrętów p-mgielnymi?
W dniu 2011-11-07 17:13, radekp@konto.pl pisze:
Czy to ma jakiś sens? (od wewnątrz)
Bo z zewnątrz wygląda dosyć, hmmm, śmiesznie.

W weekend widziałem jakiegoś merola jadącego wąską dziurawą uliczką slalomem --
praktycznie cały czas świecił przez te zygzakami przeciwmgielnymi.

Vectra C miała oddzielne żarówki w kloszach do doświetlania
zakrętów. Niestety większość aut doświetla przeciwmgielnymi.
Łącznie z merolami i bumami. Skoda również tak ma.

Mnie się to nie podoba, ale co zrobić.

Data: 2011-11-08 15:49:34
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-11-07 17:32, megrims wrote:

> Vectra C miała oddzielne żarówki w kloszach do doświetlania
> zakrętów. Niestety większość aut doświetla przeciwmgielnymi.
> Łącznie z merolami i bumami. Skoda również tak ma.

BMW (Adaptive) Dynamic Xenon w wielu modelach.
http://www.youtube.com/watch?v=etNeXbkG7Og
http://www.youtube.com/watch?v=Fl2dOtpy-WE&feature=related

Podobne rozwiązania w wypadku innych marek.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-11-08 21:30:04
Autor: J_K_K
On 2011-11-07 17:32, megrims wrote:

 > Łącznie z merolami i bumami. Skoda również tak ma.

BMW (Adaptive) Dynamic Xenon w wielu modelach.
Podobne rozwiązania w wypadku innych marek.

Niedawno odebrany "szkodnik" jak najbardziej doświetla
głównym ksenonem ;-)

--
Pzdr

JKK