"Doświetlanie" zakrętów p-mgielnymi?

Data: 2011-11-07 18:12:33
Autor: Ramok
"Doświetlanie" zakrętów p-mgielnymi?
W dniu 07.11.2011 17:13, radekp@konto.pl napisał(a)/has written:
Czy to ma jakiś sens? (od wewnątrz)
Bo z zewnątrz wygląda dosyć, hmmm, śmiesznie.
Na początku byłem sceptycznie do tego nastawiony, nawet chciałem się
zdecydować na dezaktywację w kompie (niestety nie da się tego u mnie
zrobić z poziomu zwykłego menu, trzeba podpinać kompa lub jechać do
ASO), ale z czasem przekonałem się, a przynajmniej w jednej sytuacji:
bardzo powolna jazda wąskimi, krętymi lub najeżonymi skrzyżowaniami
uliczkami, po których pałętają się piesi i szwędają psy (np. osiedla,
parkingi przy centrach handlowych itp.). Zwłaszcza przy niesprzyjających
warunkach pogodowych zdecydowanie ułatwia ten wynalazek dostrzeżenie ww.
istot żywych, a także dziur i krawężników mogących "zaatakować" auto ;)

Pozdrawiam!
/Ramok

"Doświetlanie" zakrętów p-mgielnymi?