Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

Data: 2016-07-22 06:34:00
Autor: u2
Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
W dniu 2016-07-22 o 01:05, Ikselka pisze:
Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów, wdeptanych w ziemię w
katowniach żydokomuny????!!!!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hermann_Schaper

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-07-22 11:22:15
Autor: FEniks
W dniu 22.07.2016 o 06:34, u2 pisze:
W dniu 2016-07-22 o 01:05, Ikselka pisze:
Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów, wdeptanych w ziemię w
katowniach żydokomuny????!!!!

Do telewizji PiSz.
Nie zauważyłam, żeby TUTAJ ktoś PiSzczał o Jedwabnem.

Ewa

Data: 2016-07-22 12:01:33
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 22 Jul 2016 11:22:15 +0200, FEniks napisał(a):

[...]

Telewizja TUTAJ mnie czyta.
Nie zauważyłam, żeby TUTAJ ktoś PiSzczał o Jedwabnem.

I dobrze.

Data: 2016-07-22 16:35:05
Autor: Przemysław Dębski
FEniks <xxx@poczta.fm> Wrote in message:
[...]

To dziwne, akurat Ty często masz odwrotne spostrzeżenia, czyli że
 ktoś tutaj napisał coś, czego w rzeczywistości nie napisał.
 Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-22 17:24:26
Autor: Ikselka
Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

 Nic dodać, nic ująć, żtp.

Data: 2016-07-23 12:43:09
Autor: FEniks
W dniu 22.07.2016 o 16:35, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:
[...]

No i? Powinnam przy tym pozostać? Odtąd już można?

PS: Zwracam uwagę na znaki zapytania, w razie gdybyś znowu miał wątpliwości, czy pytam, czy stwierdzam coś, czego nikt nie powiedział/napisał.

Ewa

Data: 2016-07-23 18:52:49
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Nie wiem, może Qre o to zapytaj - zdaje się że z jej zdaniem się
 liczysz.

PS: Zwracam uwagę na znaki zapytania, w razie gdybyś znowu miał wątpliwości, czy pytam, czy stwierdzam coś, czego nikt nie powiedział/napisał.

Spokojnie, tu tylko niejaka Fenix nerwowo reaguje na zadawanie jej
 pytań. Na bank Ciebie się nie czepnie.

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-23 18:57:11
Autor: FEniks
W dniu 23.07.2016 o 18:52, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:
[...]

A Ty odpowiadasz, czy jak zwykle boisz się ujawniać swojego zdania?

Ewa

Data: 2016-07-23 19:11:39
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Napisałem Ci przecież, że nie wiem. Skąd niby miał bym wiedzieć co
 powinnaś.

Dębska

PS. Zwracam uwagę na brak znaków zapytania, zebys nie pomyślała że
 o cos pytam, to są same insynuacje.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-23 19:27:48
Autor: FEniks
W dniu 23.07.2016 o 19:11, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:
[...]

To po co cokolwiek piszesz?

Ewa

Data: 2016-07-23 19:33:56
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Bo lubię.

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-24 13:52:10
Autor: FEniks
W dniu 23.07.2016 o 19:33, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:
[...]

To nie żałuj sobie, nie ograniczaj się do jednozdaniowych podśmiechujek.

Ewa

Data: 2016-07-25 09:07:29
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Pilnuj własnego zadartego noska Paniusiu. Twoje dobre rady, czy
 też zapewne "zachęty" nie są mi do niczego potrzebne - no chyba
 że musisz.

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-25 10:22:53
Autor: FEniks
W dniu 25.07.2016 o 09:07, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:
[...]

Mogę po prostu lubić.

PS: Nerwusie ponoszą?

Ewa

Data: 2016-07-25 10:48:40
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Możesz. Lubienie tego nawet wpasowuje się w obrazek Paniusi z
 zadartym noskiem.

PS: Nerwusie ponoszą?

A co tu nerwy mają do gadania, jak ktoś nieproszony poucza, to się
 mu każe spier... i tyle. To podstawowa zasada  sawułarwiwr.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-25 10:54:56
Autor: FEniks
W dniu 25.07.2016 o 10:48, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:
FEniks <xxx@poczta.fm> Wrote in message:

PS: Nerwusie ponoszą?
A co tu nerwy mają do gadania, jak ktoś nieproszony poucza, to się
  mu każe spier... i tyle. To podstawowa zasada  sawułarwiwr.

No proszę! Zapamiętam na przyszłość.

Ewa

Data: 2016-07-25 10:57:09
Autor: FEniks
W dniu 25.07.2016 o 10:54, FEniks pisze:
[...]

....kiedy znów będziesz nieproszony moralizował.

Ewa

Data: 2016-07-25 11:33:57
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Jak tak możesz, to nieprzyzwoite.

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-25 11:40:19
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 25 Jul 2016 10:57:09 +0200, FEniks napisał(a):

[...]

Gdzie PD CIEBIE moralizuje?

Data: 2016-07-25 13:18:23
Autor: Przemysław Dębski
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> Wrote in message:
[...]

Kto kogo moralizował, to trzeba by niezależnego eksperta powołać
 na którego obie strony się zgodzą :) Dębska

P.S. Ewa, jak chcesz to robimy casting :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-25 13:25:50
Autor: Ikselka
Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Dnia Mon, 25 Jul 2016 13:18:23 +0200 (GMT+02:00),
[...]

Obietrzy! - ja też jestem zainteresowana 3333-)

Dębska

P.S. Ewa, jak chcesz to robimy casting :)

O tio tio, kastingowanie jest teraz w modzie :-D

Data: 2016-07-25 13:30:37
Autor: FEniks
W dniu 25.07.2016 o 13:18, "Przemysław Dębski" <po_zboju@go2.pl> pisze:

Kto kogo moralizował, to trzeba by niezależnego eksperta powołać
  na którego obie strony się zgodzą :)

Dębska

P.S. Ewa, jak chcesz to robimy casting :)

Może od razu całą komisję, skoro tak Ci zależy?

Ewa

Data: 2016-07-25 13:45:09
Autor: Przemysław Dębski
[...]

Chyba nie ma aż tyle materiału, żeby kilku osobom dupy zawracać.
 Mz jedna osoba by wystarczyła.

Dębska

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-25 13:56:12
Autor: Ikselka
Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Dnia Mon, 25 Jul 2016 13:45:09 +0200 (GMT+02:00),
[...]

Kto się zgłasza, niech pierwszy rzuci kamieniem ;-PPPPPPPPPPPPP

Data: 2016-07-25 22:43:36
Autor: Chiron

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tv4bq367a0wv.lnuq7h1chy7t.dlg40tude.net...
[...]

Ja chętnie. W kogo?

--
Chiron

Data: 2016-07-26 07:10:50
Autor: Chiron

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:n0e10s45pezg$.ksro9021go2s.dlg40tude.net...
[...]

Eee- za daleko
:-)

--
Chiron

Data: 2016-07-25 22:42:06
Autor: Chiron

Użytkownik " Przemysław Dębski <po_zboju@go2.pl>" <=?ISO-8859-2?Q? Przemys=B3aw_D=EAbski _<po=5Fzboju@go2.pl>?=> napisał w wiadomości news:nn4si0$u48$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja się zgłaszam jako niezależny ekspert. W końcu od kogoś niezależny jestem, prawda? No i mam referencje, jako grupowy moralizator.

--
Chiron
właśnie zgłaszam swój udział w castingu

Data: 2016-07-25 11:38:23
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 25 Jul 2016 10:22:53 +0200, FEniks napisał(a):

[...]

Widzę, że jednak NAPRAWDĘ musisz.

Data: 2016-07-22 18:33:31
Autor: Chiron

Użytkownik "FEniks" <xxx@poczta.fm> napisał w wiadomości news:5791e5c2$0$12551$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ja już od dłuższego czasu piszczę. W momencie, kiedy Lech Kaczyński po odkryciu, że w stodole jest mnóstwo łusek z pistoletu maszynowego (co świadczyło o Niemcach jako sprawcach)- nakazał...wstrzymanie śledztwa! Zaprzestano ekshumacji, która z pewnością obnażyłaby prawdę o tym, co działo się wtedy w Jedwabnym. Nie dopuszczono też żyjących chyba do dziś świadków- którzy też zaprzeczali tezom makabrycznego bajkopisarza Grossa, jakoby to polski motłoch palił Żydów w stodole jedwabieńskiej. Piszczałem także wtedy, jak Aleksander Kwaśniewski w mycce przepraszał na cały świat Żydów za Jedwabne. Ba! Nawet napisałem do niego, że nie ma prawa przepraszać w moim imieniu i odpisał mi. No ale cóż- w świat poszło jedwabne kłamstwo...
A Ty co? Wciąż siebie nienawidzisz i pewno sobie myślisz, że Ty to nie jesteś taka cebulara? No cóż- czas wypełnia się coraz szybciej...

--

Chiron

Data: 2016-07-22 19:13:11
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:33:31 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

"Ale wydarzenia tamtego lata żyją w pamięci starszych. Janina Biedrzycka w
1941 roku była już 18-letnią dziewczyną. Dużo widziała. To w stodole jej
ojca rozegrały się tamte tragiczne wydarzenia. Ojciec chory leżał w łóżku,
bo z łagrów uciekł, gdy przyszedł Niemiec i kazał dać klucze do stodoły.
Hitlerowcy wybrali ich stodołę, bo stała blisko kirkutu i zaraz za miastem,
w polu. - Wszyscy chcą, żeby powiedzieć, że to Polacy winni byli - Janina
Biedrzycka jest rozżalona, gdy o tym mówi. - A Polaków zmusili hitlerowcy.
Co można było zrobić, jak Niemcy stodołę obstawili? Przecież była wojna.
Strach, przerażenie, nie wiadomo co dalej. Tyle ludzi zginęło za
przechowywanie Żydów. A teraz nic tylko oskarżają nas. To wielka krzywda.

Czytaj więcej:
http://www.poranny.pl/magazyn/art/5386788,jedwabne-pogrom-zmusili-nas-hitlerowcy,id,t.html"

Data: 2016-07-22 12:56:09
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 22 Jul 2016 06:34:00 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2016-07-22 o 01:05, Ikselka pisze:
Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów, wdeptanych w ziemię w
katowniach żydokomuny????!!!!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hermann_Schaper

Nie, nie o tym piszę. https://www.google.pl/search?q=katownie+komunistyczne+w+polsce&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=SO-RV9SsBKyh8wec4JLYDA

Dosyć tego pisku o Jedwabnem!