Dotacja dla działającej firmy

Data: 2010-12-01 13:02:08
Autor: Konsument
Dotacja dla działającej firmy
Witam,
Poszukuję informacji o dotacji. Mianowicie firma już działa od paru
miesięcy, ale trzeba się rozwijać i iść za ciosem. Chciałbym pozyskać
dotację na wyposażenie biura/zatrudnienie pracowników. Czy orientuje
się, ktoś czy mam szansę na takie dofinansowanie w powiecie?
Województwie?

Gdzie szukać informacji na ten temat?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-12-02 15:44:30
Autor: Marzena

Użytkownik "Konsument" <konsument@gmail.com> napisał w wiadomości news:d4b51d39-f3d5-4ad0-8d02-d45aed094889s4g2000yql.googlegroups.com...
[...]

W zależności od tego - gdzie mieszkasz i jaką działanosć prowadzisz - możliwości są różne, ale są i to duże.
Najprościej sprawdź na stronie:
http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/
W menu wybierz Poradnik Beneficjenta i zaznaczając dotyczące Cię parametry - zobaczysz projekty, z których mógłby się starać o dofinansowanie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
marzatela
http://mojezakupycodzienne.blox.pl

Data: 2010-12-08 17:03:49
Autor: Marzena

Użytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:4cff3936$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro piszesz o RPO - to jakiej porady oczekujesz nie podając województwa? Każdy region (w Polsce Region to województwo) może mieć inny zakres programów wchodzących w zakres Regionalnych Programów Operacyjnych.
Nie chcę się powtarzać, ale naprawdę najprościej jest sprawdzić Poradnik Beneficjenta na stronie:
http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/
i tam wpisując swoje konkrety - sprawdzić jakie programy mogłyby Cie dotyczyć.
Problem jednak w tym, że generalnie rzecz biorąc - teraz jest koniec roku i raczej będzie problem ze znalezieneim takiego czynnego programu dla firmy, raczej trzeba poczekać na nowe konkursy 2011. Pod warunkiem, że budżet unijny zostanie zatwierdzony.