Dotacje Unijne ....

Data: 2009-12-30 00:31:27
Autor: MH
Dotacje Unijne ....
Trochę nie w profilu grupy , ale napytać nie zaszkodzi ...
Bulimy składki do Eurokołchozu , podobno bilans kosztów i odzysków jest
ujemny. Wobec tego uważam , że PATRIOTYCZNYM obowiązkiem jest wyskubanie
forsy z tego bałaganu...  Oprogramowanie specjalistyczne mam już trochę
"leciwe" , aparatura kontrolno-pomiarowa też już się starzeje , więc chyba
wypadałoby trochę to zmodernizować... W sumie kwota nie powalająca na kolana ,
poniżej autka średnio-wyższej klasy..  Ale za cholerę nie wiem , gdzie i jak
załatwiać te tematy. Jaasne !! , z całą pewnością w tym śmietniku zwanym google
coś jest konkretnego , ale jeżeli ktoś z Was to już ćwiczył , to proszę o
podpowiedź gdzie , co i jak ??.. Dzięki !!

MH

--

Dotacje Unijne ....