Dotacje Unijne- Uzasadnienie zakupu droższego urządzenia

Data: 2012-11-05 08:05:53
Autor: lukaszekmisio
Dotacje Unijne- Uzasadnienie zakupu droższego urządzenia
Zakupiłem 2 urządzenia do firmy z dotacji unijnych, lecz są to urządzenia o ok, 68% droższe od tych podanych w projekcie,
Zdecydowałem się na nie ponieważ były jakościowo i technologicznie dużo lepsze i wytrzymalsze od tych wybranych w projekcie,
Jak uzasadnić zakup tych droższych urządzeń aby zostały pozytywnie rozpatrzone

Data: 2012-11-05 17:12:45
Autor: qwerty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e4f8113f-0d8a-42d7-ba9a-052ce1192110@googlegroups.com...
[...]

Tak jak tutaj napisałeś.

Data: 2012-11-05 08:26:52
Autor: lukaszekmisio
Dotacje Unijne- Uzasadnienie zakupu droższego urządzenia

Tylko problem polega na tym aby tak to ujac aby komisja ktora przyjmie wniosek zrozumiala intencje i pozytywnie rozpatrzyla wniosek,
I czy taki powod zakupu drozszych urzadzen jest do zaakceptowania przez komisje

Data: 2012-11-05 18:06:07
Autor: Bydlę
On 2012-11-05 17:26:52 +0100, lukaszekmisio@wp.pl said:

Tylko problem polega na tym aby tak to ujac aby komisja ktora przyjmie wniosek zrozumiala intencje i pozytywnie rozpatrzyla wniosek,

Tak.
Dlatego nie możesz tego napisać jak tu, ale dokładnie - tak jakbyś w szkole pisał wypracowanie; wstęp, rozwinięcie, podsumowanie...

I czy taki powod zakupu drozszych urzadzen jest do zaakceptowania przez komisje

1. to nie jest pytanie
2. gdyby było, to tylko komisja zna odpowiedź

--
Bydlę

Dotacje Unijne- Uzasadnienie zakupu droższego urządzenia