Dotacje na nowy samochod do firmy ?

Data: 2010-02-08 19:54:07
Autor: Adam Szewczak
Dotacje na nowy samochod do firmy ?
Czesc.

Moze ktos jest znacznie bardziej zorientowany.

Czy obecnie mozna uzyskac jakas dotacje unijna na zakup nowego samochodu dostawczego, zasilanego np. paliwem "ekologicznym" CNG.

PZDr
Adam

Data: 2010-02-08 21:35:51
Autor: Virtual

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkpmkk$oi9$1news.onet.pl...
Czesc.

Moze ktos jest znacznie bardziej zorientowany.

Czy obecnie mozna uzyskac jakas dotacje unijna na zakup nowego samochodu dostawczego, zasilanego np. paliwem "ekologicznym" CNG.

Tylko pojazdy specjalne wg specyfikacji zamieszczonej w informacji o dotacjach. "Zwykłe" dostawczaki, nawet na cng odpadają.

--
Virtual.

Data: 2010-02-09 08:47:22
Autor: Wojtekk
[...]

Nie można.
Dotacje unijne są możliwe tylko na pojazdy o specjalnym przeznaczeniu tzn. takie których nie można wykorzystać w celach transportowych. Praktycznie chodzi tu o różne maszyny na kołach, itp.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-02-09 11:48:12
Autor: Marek P.
[...]

Nie wiem jak to jest do końca ale mój znajomy zakupił 3 Scanie z naczepami bo udowodnił że są mu potrzebne w gospodarstwie rolnym. Myślę że wszystko jest mozliwe. Nalezy tylko to dobrze uzasadnić.

Data: 2010-02-09 14:07:40
Autor: Wojtekk

Użytkownik "Marek P." <mpomicho@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkrehd$mdr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale rolnictwo jest objęte innymi programami, niż przedsiębiorstwa.

W programach dla typowych firm raczej coś takiego nie było by możliwe. Chyba, że te naczepy wyposażone byłyby w jakieś bardzo specjalistyczne urządzenia. Też nie wiem czy w takim przypadku dotacja mogła by być na całą inwestycję, czy wydatkiem kwalifikowanym było by tylko wyposażenie naczep.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-02-09 19:09:25
Autor: stebi
Dotacje na nowy samochod do firmy ?
Poteirdzam, chciałem z dotacji zakupić auta do firmy transportowej (busy) i nie jest to możliwe.

pozdr.
stebi

Dotacje na nowy samochod do firmy ?