Dotacje unijne

Data: 2010-05-13 09:03:10
Autor: futurapack
Dotacje unijne
Jest mnóstwo programów, np na tworzenie miejsc pracy na terenach wiejskich sprawdz w ARIMR
troche poszukasz i na pewno znajdziesz.

Użytkownik "MIX-NET" <laaaris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsdpbh$smt$1news.onet.pl...
Witam serdecznie.
Zamierzam otworzyc firme uslugowa. Potrzebne mi na ten cel 50-60 tys. Z jakich obecnie programow unijnych, funduszy mozna sie ubiegac o dotacje na taki cel? Moj maksymalny wklad wlasny do zainwestowania to ok 20%. Dodam, ze nie jestem bezrobotny, prowadze mala DG handlowa, ale chcialbym sie calkowicie przebranzowic. Od czego zaczac (nie liczac biznesplanu?)

pozdrawiam
MIX-NET

Dotacje unijne