Dotacje unijne na rozpoczęcie działalności gospod arczej i kredyt studencki.

Data: 2009-07-03 06:01:26
Autor: lukaszrak.pl
Dotacje unijne na rozpoczęcie działalności gospod arczej i kredyt studencki.
Witam serdecznie,
Rozpoczynam działalność gospodarczą i chcę starać się o uzyskanie
dotacji unijnych na start.
Rok temu wziąłem kredyt studencki. Chciałbym się dowiedzieć, czy ten
fakt, że posiadam kredyt nie przeszkadza w staraniu się o dotację.
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam Łukasz Rak

Data: 2009-07-03 16:08:19
Autor: Gan
Dotacje unijne na rozpoczęcie działalności gospodarczej i kredyt studencki.
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam Łukasz Rak

Zapytaj w lokalnym WUPie - to oni pewnie rozdzielają kasę, mają tam punkty informacyjne odnośnie POKL.
Mi się wydaje, że nie ma żadnych przeciwskazań co do kredytu studenckiego.
pozdrawiam
G.

Dotacje unijne na rozpoczęcie działalności gospod arczej i kredyt studencki.