Dotacje z PARP na internetowy biznes...

Data: 2010-08-04 13:13:56
Autor: miodu
Dotacje z PARP na internetowy biznes...
Witam

Ogarniał ktoś kiedyś ten temat? Był gdzieś na internecie artykuł na
ten temat dotyczący lat ubiegłych, i przeszyły mnie ciarki na widok
wielkości dofinansowania na kiepskie i skazane na porażkę pomysły....

Ponieważ sam się przymierzam do wdepnięcia w e-biznes (aczkolwiek od
trochę mniej społecznie akceptowalnej strony), zastanawiam się czy
ktoś przechodził przez ten sajgon, i jak to wygląda od strony
praktycznej?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-05 20:58:11
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-08-04 22:13, miodu pisze:
[...]

Taaak wszyscy tak gadaja, a potem odpalają równie gówniane serwisy, tylko nie mają do tego dystansu bo to "ich dzieci".

[...]

Wygląda tak, że na dzień dzieisjszy, musisz przedstawić bardzo reasonable plan marketingowy, i może Ci się uda.

Nie wiem co masz na myśli mówiąc: mniej akceptowalna...(), ale finansują tylko projekty BIZNESOWE, bo generalnie możesz handlować gównem przez neta, byle zyski były.

GB

Data: 2010-08-08 01:45:03
Autor: miodu
On 5 Sie, 20:58, Grzegorz Brycki <grzegorz.bry...@op.pl> wrote:

Taaak wszyscy tak gadaja, a potem odpalają równie gówniane serwisy,
tylko nie mają do tego dystansu bo to "ich dzieci".

Wiem o czym mówisz, ale mnie to nie dotyczy.

[...]

A co rozumiesz przez "projekt BIZNESOWY"? Czy pisząc "handlować"
miałeś na myśli produkt fizyczny, czy również w formie cyfrowej (tj
muzyka, film, dokument)?

Dotacje z PARP na internetowy biznes...