Dotacje z UE i kolejki

Data: 2009-10-26 13:34:20
Autor: gumister
Dotacje z UE i kolejki
Czy to nie jest paranoja, że decyduje kolejność zgłoszeń. Chyba lepsze wnioski powinny otrzymac dotacje a czas złożenia wniosku powinien być bez znaczenia. W jednnej telewizji dementują, ze czas złożenia wniosku decyduje o przyznaniu dotacji, w innej TV że to nie ma znaczenia. To jak jest, chciałem złożyć taki wniosek, a widzę że to bez szans teraz to robić.
najbardziej nasuwa się skojarzenie z przetargiem gdzi wiadomo kto ma wygrać. Czy ten Papr to sam reguluje, czy są jeszcze nad nimi jakies przepisy odnośnie konkretnego programu pomocowego? --

Data: 2009-10-26 13:39:27
Autor: Kapsel
Dotacje z UE i kolejki
Mon, 26 Oct 2009 13:34:20 +0100, gumister napisał(a):

[...]

Ponoć wnioski oceniane są "zero-jedynkowo" w sensie, że jakiś punkt spełnia
założenie, albo nie. Stąd, jak jest tyle chętnych to niby że mają być wybierane w pierwsze
kolejności najwcześniej złożone wnioski spełniające wytyczne.

Całość oczywiście debilna, wnioski powinny być oceniane tak, by dało się
wybrać najlepsze, a nie od tych, co parę dni w śpiworach siedzieli pod
urzędem. W ogóle całe te dotacje to jakieś wariactwo, socjalizm pełną
gębą...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-26 13:43:57
Autor: gumister
Dotacje z UE i kolejki
> [...]

wybrać najlepsze, a nie od tych, co parę dni w śpiworach siedzieli pod
urzędem. W ogóle całe te dotacje to jakieś wariactwo, socjalizm pełną

tylko że ten socjalizm jest za nasze pieniadze, chociaz nie ukrywam, że sam chciałbym też dosatć kasę - ale to co jest to negatywna selekcja, ci co przygotowują projekt mniej czasu poświęcają na wynajmowanie staczy i komitet kolejkowy.

Data: 2009-10-26 14:01:54
Autor: gumister
Dotacje z UE i kolejki
Czyli, że zrobili taki kosmaty program, chociaż teraz do mediów mówią, że kolejność się nie liczy. Raczej ci co stoją w kolejkach to sprawdzili, nie wiadomo jak teraz PARP wybrnie. Podobno dla wszystkich wystarczy :) tak mówili fajne tłumaczenie, ale to znaczy że za chwilę będą tam wszyscy. Skoro są tacy co przygotowali program pod pierwszy ten lepszy to co może PARP zmienić, chyba będą szukać kruczków w regulaminie. może maja prawo sie wycofać bez podania przyczyny, powinni zmienić władze parp i zrobić nowe podejście. --

Dotacje z UE i kolejki