Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch

Data: 2009-05-30 22:51:25
Autor: SHARMDIVER.PL
Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch
Co sądzicie o reklamie zegarków Tissot'a Sea Touch (touch - dotykać) na której nurkowie płyną z wyciągniętymi łapami do żółwia?

http://www.pb.info.pl/artykul-2253-podwodnyswiattissot.htm

A wiadomo, iż ludzie chcą powtórzyć to co widzą na reklamach.

Łapanie żółwi, dotykanie jest fajne i cool! Prawda?
A najlepiej to pojeździć na żółwiu. Totalny odlot!

Brawo Tissot!!

TISSOT - SEE TOUCHED - najlepsze zegarki dla buraków

Data: 2009-05-31 01:18:16
Autor: in for
Wi Alejkum es Salam, wi rachmatulla, wi baraketu

Wiedziałem!!! Wiedziałem, że to SharmDiver! Po samym tytule postu :) Zaczynam wyczuwać Kolegę z odległości 4 tys. km. :).

Jasiu, zaciekawiony Twoim fenomenem, dziś zapytałem w bazie o Ciebie kilka osób, które Ciebie osobiście poznały. . .

Jasiu, prosimy wszyscy - wyluzuj. . . i obejrzyj sobie żółwia:

http://www.crazyshark.home.pl/wmv/zolw.wmv

W przeciwnym razie zrzucimy się na jakiś promocyjny pakiet u Ciebie, i wyślemy do Ciebie jednego z nas, pewnie Manię lub Lotiego, a może nawet Smoka vel Demolanta lub Jaśka Werbińskiego, a może nawet samego Porębę, (ja nie lecę, bo mam tu "huk" roboty, a poza tym nie jestem pewien czy bym sobie dał radę, gdybyś zostawił mnie na rafie), żeby choć trochę wytchnąć od Ciebie. . .

Jacek

P.S. Wi Alejkum es Salam, wi rachmatulla, wi baraketu :) - i nie mów więcej do nas po arabsku, bo ktoś Cię przegada :)

Data: 2009-05-31 09:29:53
Autor: SHARMDIVER.PL
in_for@vp.pl wrote:
Jasiu, zaciekawiony Twoim fenomenem, dziś zapytałem w bazie o Ciebie kilka osób, które Ciebie osobiście poznały. . .

Hmm. Data nadania postu pierwsza w nocy.. Czy z "zamglonym wzrokiem" chodziłeś dziś po domkach i budziłeś gości z zapytaniem " A Jaśka znasz?" ?
Czy też wszyscy "balujecie na całego" i jak zwykle prawie co tydzień będzie ogłoszenie na liście "znaleziono zapomniany jacket, komplet regulatorów, suchy" itp?

Zdaje się, że nie tylko "kaganek" masz mały ale i móżdżek :)

in_for@vp.pl wrote:

> Boshe!!!

Sholem Aleichem!

> to Janek D. zarzuciłby mi, że bardzo mały, taki malutki . . .,

Ja nie, ale z pewnością zrobiła by to jak zwykle ONA:

> Moja pierwsza piękniejsza_połowa była polonistką i miałem wrażenie, że nieźle mnie ćwiczyła,

Jacek

W przeciwnym razie zrzucimy się na jakiś promocyjny pakiet u Ciebie, i wyślemy do Ciebie jednego z nas, pewnie Manię lub Lotiego, a może nawet Smoka vel Demolanta lub Jaśka Werbińskiego, a może nawet samego Porębę,

Zrzuć się (ale sądząc po tym "Boshe" szybciej sobie rękę odgryziesz) :)

(ja nie lecę, bo
mam tu "huk" roboty, a poza tym nie jestem pewien czy bym sobie dał radę, gdybyś zostawił mnie na rafie), żeby choć trochę wytchnąć od Ciebie. . .

Jak rozumiem Wasza działalność w Sharm zakończyła się definitywnie?
Dawno temu wylecieliście z Naama Bay a jak widać nawet na zadupiu się nie utrzymaliście? Przykro.. :(
Jak byliście w Sharm zapraszałem :) Ostro odmówiłeś... Pamiętasz tego maila?

Jacek

P.S.  nie mów więcej do nas po arabsku, bo ktoś Cię przegada :)

W tym języku w jakim jak sądzisz pisałem ostatnio z pewnością mnie przegada ale jak widzę nie pojąłeś znaczenia tych słów. Kiepską masz "kiepełe" mój ty farfelku..

Data: 2009-05-31 20:23:37
Autor: Wojtek Potoczak
SHARMDIVER.PL pisze:
Hmm. Data nadania postu pierwsza w nocy..

Pospolite chamstwo i prostactwo.

Wojtek Potoczak

Data: 2009-05-31 20:41:30
Autor: PesTYcyD

Użytkownik "Wojtek Potoczak" <21procent@post.pl> napisał w wiadomości news:gvui33$nj5
Pospolite chamstwo i prostactwo.

Chamem to by był gdyby to robił celowo. A on jest tylko zwykłym idiotą.

Data: 2009-05-31 11:47:49
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
W przeciwnym razie zrzucimy się na jakiś promocyjny pakiet u Ciebie, i wyślemy do Ciebie jednego z nas, pewnie Manię lub Lotiego, a może nawet Smoka vel Demolanta lub Jaśka Werbińskiego, a może nawet samego Porębę,

Protestuję przeciwko robienia ze mnie oprawcy instruktorów, jak powszechnie
wiadomo jestem miły i kulturalny w czwartki od 15 do 16.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-31 15:39:27
Autor: SHARMDIVER.PL
Kurturarny :) Crazy Shark
in_for@vp.pl wrote:

W przeciwnym razie zrzucimy się na jakiś promocyjny pakiet u Ciebie, i wyślemy do Ciebie jednego z nas, pewnie Manię lub LOTiego,
Jacek
>http://www.crazyshark.home.pl

"Fajnych" masz kumpli Jacku
Ciągnie "swój do swego" :( :

Data: 2009-05-31 21:30:43
Autor: lot
Kurturarny :) Crazy Shark
A ty dudziński kogo, Alibabę i 40-tu rozbójników, manty, rekiny a może białe myszki?

Manipulując - w prymitywny sposób - cytatami robisz siebie jeszcze większego aniżeli jesteś w rzeczywistości.

Lot.

P.S. licytując wystawiony przeze mnie przedmiot na allegro wystawiłeś swój nr telefonu, to miłe :)

Data: 2009-05-31 21:31:32
Autor: lot
Kurturarny :) Crazy Shark
Sam wiesz kogo :)

Data: 2009-05-31 10:49:49
Autor: PesTYcyD
Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch
Idź ty człowieku do wody bo zapomnisz jak się nurkuje. I sprawdź rafy, czy przypadkiem nie zostawiłeś kogoś, na pastwę żółwi

Data: 2009-05-31 14:45:55
Autor: Dziadek Mroz
Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch
Idź ty człowieku do wody bo zapomnisz jak się nurkuje. I sprawdź rafy, czy

mYŚLEM że Janek D w ciekawy sposób zwrócił uwagę na proble na którym nam chyba wszystkim zależy - ochrony przyrody wodenj i podwodej.

DM

Data: 2009-05-31 15:22:10
Autor: lot
On 2009-05-31 14:45:55 +0200, "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> said:

[...]

Przed tobą kolina należy chronić internet, zatem spierdalaj do swojego ulubionego pastucha wielbłądów.

Data: 2009-06-01 13:57:37
Autor: Pszemol
<lot> wrote in message news:4a228481news.home.net.pl...
On 2009-05-31 14:45:55 +0200, "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> said:

[...]

Co tu się dzieje, panowie?? Skąd ten język? To nie jest budka z piwem!

Data: 2009-06-01 21:04:40
Autor: Dziadek Mroz
Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch
Co tu się dzieje, panowie?? Skąd ten język? To nie jest budka z piwem!

Pszemol,
To są ludzie wysoce sfrustrowani, zazdoszczący tym, co bywają na świecie i mogą nurkować.
Ten co Ci to napisał nigdzie poza PL nie nurkował i uważa siebie za centrum świata. Kilka wątków wyżej odpisał na mój pomocny post że w Sardynii nie ma jaskiń (mimo że to sława światowa).
Dla niego żeczywiście niema, bo jak zamknie oczy to nic nie widzi. Szkoda energi na apele.

DM

Data: 2009-06-01 23:02:58
Autor: lot
On 2009-06-01 21:04:40 +0200, "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> said:

[...]

Nuraso, kolino, d morozie, dziadku mrozie, czy jakkolwiek z okazji dnia dziecka dziś się przebrałeś na sekcie:

Pierwsze zdanie: kłamstwo,
Drugie zdanie: dwa kolejne
Trzecie: jak w pierwszym
Czwarte: szczera prawda. Po zamknięciu oczu rzeczywiście* nic nie widzę.

A ty? Widzisz swojego mentora otoczonego nimbem sławy, pływającymi wokół mantami i dryfującymi w morzu klientami których zostawił, czy tych przed którymi biedactwo chowało się z powodu bólu brzuszka i kataru?

Pełnią szczęścia było by nie widzieć twoch postów - podrdzewiała tubo propagandowa najlepszego instruktora - pełnych pokracznych błędów, świadczących o rażącym braku kultury, której orędownikiem się stałeś.

Oczywiście mógłbym ci to wszytko napisać, ale po co - skoro nie zrozumiesz.

Dlatego powtórzę się po raz n-ty: kolina spierdalaj!

do czworaków, do trzody, a choćby i do egiptu

Data: 2009-06-01 23:11:13
Autor: Mania
Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch
Ten co Ci to napisał nigdzie poza PL  DM
Z okazji Dnia Dziecka chcialam zlozyc serdeczne kondolencje rodzicom Koliny. Mania
PS. Jacek - ale w razie czego to trzymam Cie za slowo w kwestii tego wyslania :))))

--

Dotknij żółwia! Reklama Tissot Sea Touch