Data: 2018-11-23 10:05:55 | |
Autor: bytomir.kwasigrochowy | |
Dotyczy Allegro | |
użytkownik Animka napisał:
Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak zawsze, że kupilam przedmiot. Też tak miałem. W łonecie np. trza wyłączyć "smart foldery" w ustawieniach łonetowych, bo thunderbird nie zawsze ściąga całość poczty z łonetu. |
|
Data: 2018-11-24 10:20:33 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Dotyczy Allegro | |
W dniu 23-11-18 o 19:05, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
użytkownik Animka napisał:W opcjach zaawansowanych trzeba odświeżyć listę folderów i ewentualnie "doznaczyć" brakujące. |
|
Data: 2018-11-24 14:12:37 | |
Autor: Animka | |
Dotyczy Allegro | |
W dniu 2018-11-23 o 20:05, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
użytkownik Animka napisał: Masz rację. Dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi. Nie moglam scancelować swojego posta, nie dało się. Chwile po tym jak go wysłałam zajrzałam do konta na stronie onetu. Co tam się działo ! :D Pełno wiadomości (ok. 400 wraz ze spamem) do mnie i te z Allegro znajdowały się właśnie w tych smart folderach. Przeniosłam je do odebranych, a te smart foldery wyłączyłam. W Thunderbirdzie mam filtry poczty jaby co i wolę sama mieć nad tym kontrolę, a na konto na stronie nie zaglądałam przedtem. -- animka |