Dotyczy "Pobieraczka" - cd

Data: 2012-04-10 01:54:42
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
Znalazłam na google tę stronę (szukałam jakichś drobiazgów dla telefonu):
http://kebiqonap.opoczno.pl/motywy-na-telefon-samsung-gt-c6712.html
Po kliknięciu na link pokazuje sie ta strona:
http://kebiqonap.opoczno.pl/zapisz//
Przypomniało mi się, Ĺźe ja juz chyba dawniej tę stronę sprawdzałam. Strona ta przekierowywuje na Pobieraczka.  Po kliknięciu w okienko "Pobieranie" trzeba kliknąć na REJESTRACJA i dalej, Ĺźe rejestracja jest darmowa. Oczywiście to juĹź ten oszukańczy Pobieraczek polujący na naiwnych działający pod przykrywką jakiejś osoby z Opoczna.

--
animka

Data: 2012-04-10 06:14:11
Autor: Marek Dyjor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
Animka wrote:
[...]
Przypomniało mi się, że ja juz chyba dawniej tę stronę sprawdzałam.
Strona ta przekierowywuje na Pobieraczka.  Po kliknięciu w okienko
"Pobieranie" trzeba kliknąć na REJESTRACJA i dalej, że rejestracja
jest darmowa. Oczywiście to już ten oszukańczy Pobieraczek polujący na
naiwnych działający pod przykrywką jakiejś osoby z Opoczna.

STRAAAAASZNE>>>

czy możesz swoje traumy przeżywać osobiście...

a jak juĹź musisz bo się udusisz to wyślij to na grupę pl.pręgierz  tam moĹźesz sobie piętnować i wazelinować do woli, zapraszam cie w imieniu reszty kolektywu  ;-)

Data: 2012-04-10 08:27:04
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Animka* napisał(-a):

"Pobieranie" trzeba kliknąć na REJESTRACJA i dalej, że rejestracja
jest darmowa. Oczywiście to już ten oszukańczy Pobieraczek

zieeeeeeeeeew
Rejestracja na pobieraczku jest od dawna wstrzymana. Nie dalej jak wczoraj czytałem całkeim świeżą inforamcję że sypneli im 250tys kary, ale mają się odwoływać, co akurat mnie nie dziwi.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-10 09:49:45
Autor: Jacek Maciejewski
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:27:04 +0200, Big Jack napisał(a):

wczoraj czytałem całkeim świeżą inforamcję że sypneli im 250tys kary

No wreszcie :)
--
Jacek

Data: 2012-04-10 17:46:13
Autor: tomekx
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1h6za5zd5uwxt.d4l7qdx1wzqh$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:27:04 +0200, Big Jack napisał(a):

wczoraj czytałem całkeim świeżą inforamcję że sypneli im 250tys kary

No wreszcie :)
-- Jacek

No wreszcie stracą dochody z może 2 miesięcy...

Data: 2012-04-11 08:59:18
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

*Animka* napisał(-a):

[...]

Nie jest wstrzymana. Ja sie zarejestrowalem 30 marca. A wypowiedzenie wyslalem 10 kwietnia. NIBY w 11 dniu. Ale biorac pod uwage,
ze dzien 9 i 10 to byly dni ustawowo wolne od pracy (Wielkanoc), wiec moje wypowiedzenie musza honorowac :)

Data: 2012-04-11 10:33:00
Autor: Wojciech Bancer
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
On 2012-04-11, Ajgor <niepod@m.pl> wrote:

[...]

[...]

wKF: honorować datę stempla pocztowego to muszą urzędy, a nie firmy prywatne.
Raczej liczy się data otrzymania.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-04-11 09:31:25
Autor: Olgierd
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
On Wed, 11 Apr 2012 10:33:00 +0200, Wojciech Bancer wrote:

Raczej liczy się data otrzymania.

Ściśle: termin, kiedy *mógł zapoznać się z jego treścią* -- art. 61 par. 1 kc.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-04-11 10:48:33
Autor: spp
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

honorować datę stempla pocztowego to muszą urzędy, a nie firmy prywatne.
Raczej liczy się data otrzymania.

To jest przypadek że też musi. :)

--
spp

Data: 2012-04-11 11:12:49
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości news:slrnjoagds.c9c.proteuspl-test.org...

[...]

Wyslalem e-mailem. Regulamin mówi tak:

"Usługobiorcy, który zawarł umowę o świadczenie usług wskazanych w Regulaminie, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usług Usenet w terminie 10 dni od dnia zawarcia przedmiotowej umowy. Wskazane w zd. 1 odstąpienie dla skuteczności winno zostać zrealizowane poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia lub poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli w formie wiadomości poczty elektronicznej przesłanej na adres bok@pobieraczek.pl. "

I tak dokładnie postąpiłem. I wisi mi, kiedy oni to odbiorą, i czy ONI uznają, czy dotrzymałem terminu. Dla sądu chyba ważne w razie czego będzie, że w terminie im wypowiedzenie przekazałem. Mało tego. Oni mają zmaieszczony wzór formularza. I taki właśnie wysłałem.

Data: 2012-04-11 12:11:00
Autor: Nostradamus
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
Użytkownik "Ajgor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm3a2f$q34$1@news.dialog.net.pl...

Nie jest wstrzymana. Ja sie zarejestrowalem 30 marca. A wypowiedzenie wyslalem 10 kwietnia.

Mogłeś olać. Po pierwsze wprowadzają w błąd pisząc o "darmowości", po drugie nie korzystałeś z żadnej usługi.
Nie słyszałem o przypadku, aby udało im się z kimkolwiek wygrać. Próbują nękać i na tym kończą.

Data: 2012-04-11 12:37:40
Autor: PesTYcyD
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W dniu 2012-04-11 12:11, Nostradamus pisze:
Nie słyszałem o przypadku, aby udało im się z kimkolwiek wygrać. Próbują
nękać i na tym kończą.

Bo oni nikogo nie pozywają. Jak pisałem wcześniej, to jest biznes polegający na znalezieniu jelenia, który wystraszy się wezwania do zapłaty.

Data: 2012-04-11 17:06:50
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Ajgor* napisał(-a):

Nie jest wstrzymana.

Ciekawe co też może oznaczać ten komuniakt na czerwono
http://i42.tinypic.com/zmysuo.png Widzę go już od ładnych kilku tygodni.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-11 17:38:16
Autor: Marek K
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
*Ajgor* napisał(-a):

Nie jest wstrzymana.

Ciekawe co też może oznaczać ten komuniakt na czerwono
http://i42.tinypic.com/zmysuo.png Widzę go już od ładnych kilku tygodni.

Jestes na liscie "tych klientow nie obslugujemy" ;)
Ode mnie rejestracja jest mozliwa.

Marek

Data: 2012-04-11 17:46:28
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Marek K* napisał(-a):

Jestes na liscie "tych klientow nie obslugujemy" ;)

"Do Bydgoszczy będę jeździł..." :-P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-11 18:41:03
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

*Ajgor* napisał(-a):

Nie jest wstrzymana.

Ciekawe co też może oznaczać ten komuniakt na czerwono
http://i42.tinypic.com/zmysuo.png Widzę go już od ładnych kilku tygodni.

Nie lubia Cie. Wlasnie sprawdzilem. Moge sie normalnie rejestrowac.
Nie zalegasz im z oplatami czasem?;)
Moze Ci odlaczyli pobieraczka za nie manie aktualnych oplat :)

Data: 2012-04-11 20:26:31
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Ajgor* napisał(-a):

Nie lubia Cie.

To jest możliwe, choć powodów im nie dałem :)

Nie zalegasz im z oplatami czasem?;)
Moze Ci odlaczyli pobieraczka za nie manie aktualnych oplat :)

Nigdy nie mieli żadnych roszczeń w stosunku do mnie :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-11 20:31:14
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
*Ajgor* napisał(-a):

Moge sie normalnie rejestrowac.

Byłbym zapomniał. Ten komunikat pojawia się po wpisaniu danych i kliknięciu "rejestruj", nie jest widoczny cały czas. Możesz się zarejestrować np. na fikcyjne dane?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-11 21:48:53
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

*Ajgor* napisał(-a):

Moge sie normalnie rejestrowac.

Byłbym zapomniał. Ten komunikat pojawia się po wpisaniu danych i kliknięciu "rejestruj", nie jest widoczny cały czas. Możesz się zarejestrować np. na fikcyjne dane?

Ani mi sie sni :)
Juz raz sie zarejestrowalem i wystarczy.
Rejestrowalem sie 30 marca, i nie mialem z tym problemu.

Data: 2012-04-11 22:30:06
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Ajgor* napisał(-a):

Ani mi sie sni :)

To nie było polecenie, tylko pytanie o możliwość.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-12 00:24:57
Autor: Nostradamus
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
Użytkownik "Ajgor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm4n57$h95$1@news.dialog.net.pl...

Ani mi sie sni :)
Juz raz sie zarejestrowalem i wystarczy.
Rejestrowalem sie 30 marca, i nie mialem z tym problemu.

Rejestracja jest płatna? Grożą za to jakieś kary, że cię to przeraziło??

Data: 2012-04-12 01:17:24
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W dniu 2012-04-12 00:24, Nostradamus pisze:
UĹźytkownik "Ajgor"  napisał w wiadomości grup

Ani mi sie sni :)
Juz raz sie zarejestrowalem i wystarczy.
Rejestrowalem sie 30 marca, i nie mialem z tym problemu.

Rejestracja jest płatna? Grożą za to jakieś kary, że cię to przeraziło??

Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-detektor-ruchu.html

http://yqurejex.radom.pl/darmowe-tapety-na-samsunga-gt-c6712.html

http://nevifugymu.legnica.pl/samsung-c6712-star-ii-duos-motywy.html

http://lysyfeso.sosnowiec.pl/pobierz_motywy_na_samsung_gt_c6712.aspx#

http://xyqafoqy.podlasie.pl/samsung-gtc-6712-games-download.html

http://dutyname.mielec.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-aplikacje.html

A to ma być niby Forum Samsunga:
wuqedob.tychy.pl/forum-telefon-gt-c6712.html

http://uhyvopuro.ostroda.pl/gry-na-telefon-samsung-c6712.html

http://ziriryno.wegrow.pl/pobieraj,tapety,na,telefon,samsung,6712.html

http://ufubeqid.lomza.pl/gt-c6712-usb-driver-win7.html

http://ubivyxej.kutno.pl/samsung-c6712-firmware.html

http://wyjokokikuq.rzeszow.pl/tapety-do-samsung-star-ii-duoz-c6712.html

http://cekadofy.olkusz.pl/soft-z-gps-do-gt-c6712.html

http://razebyba.elblag.pl/plik_c6712_samsun_tematy_tapety_motywy.htm

http://qudisoryb.turek.pl/gt-6712-programy.html

http://sewemete.mragowo.pl/oprogramowanie-do-tel-samsung-gt-c6712.html

http://zegowuqe.babia-gora.pl/oprogramowanie-na-samsung-star-ii-6712.html

To jeszcze nie wszystko, to tylko garstka.
Zamierzam napisać do Samsunga z zapytaniem, czy współpracuje z tym oszukańczym Pobieraczkiem.
Na stronie Samsunga jest do pobrania na telefon tylko instrukcja obsługi!

--
animka

Data: 2012-04-12 09:26:55
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Animka* napisał(-a):

Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-detektor-ruchu.html

Not Found

[...]

OBURZAJĄCE!!

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-12 14:06:41
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
*Animka* napisał(-a):

Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-detektor-ruchu.html

Not Found

Twoja przeglądarka chyba niedomaga. Albo masz coś zablokowane.

--
animka

Data: 2012-04-12 14:14:19
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
*Animka* napisał(-a):

Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-detektor-ruchu.html

Not Found

[-- -]
To dziwne. Może działa tylko bezpośrednio spod Google, bo teraz weszłam.
Kliknij na Pobierz. Potem na REJESTRACJA i zobacz gdzie będziesz przekierowany.
To tylko jeden z wielu:
http://ypuqavu.czeladz.pl/programy-do-samsunga-gt.html

--
animka

Data: 2012-04-12 14:52:55
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Animka* napisał(-a):

[...]

Skierowało mnie do rejestracji w pobieraczku na którym zarejestrować się
nie mogę. Vide post

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-13 02:45:30
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
*Animka* napisał(-a):

[...]

A ja mogłabym , ale nie chcę. Zajrzałam tylko tam i do innych
Tu masz zrzut jednego z nich:
  http://www.sendspace.pl/file/pic/963bc73b6a12d44e9fc223a/view

--
animka

Data: 2012-04-13 08:36:56
Autor: Big Jack
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W wiadomości
*Animka* napisał(-a):

A ja mogłabym , ale nie chcę. Zajrzałam tylko tam i do innych
Tu masz zrzut jednego z nich:
 http://www.sendspace.pl/file/pic/963bc73b6a12d44e9fc223a/view

To to ja też widzę. Jakbyś przeprowadziła próbę rejestracji (choćby na fikcyjnych danych) tak jak ja, to może byś zobczyła ten czerwony komunikat który już w zrzutach przytaczałem. Twierdzenie, że rejestracja jest możliwa dlatego że pokazuje się do niej formularz nie jest do końca zgodne z prawdą. Ja poszedłem krok dalej i wiem, że nie jest możliwe.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-12 14:56:19
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

*Animka* napisał(-a):

[...]

Nie. To sa po prostu strony generowane losowo i jednorazowo. Bopieraczek ma taki automat.
Gdzieś w necie ostatnio czytałem o wielkiej ofensywie Pobieraczka po ustanowieniu kary.
Niby chcą odzyskać pieniadze z kary.
Dziala to tak, ze jak czegos szukasz, automatycznie jest generowana strona, ktora NIBY daje to, czego szukasz, a w rzeczywistosci
przekierowuje na pobieraczka, i natychmiast znika.
Strony mozna poznac po tym, ze w nazwie zawsze jest nazwa jakiegos miasta.

Data: 2012-04-12 15:07:00
Autor: maruda
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W dniu 2012-04-12 14:56, Ajgor pisze:

[...]

Zarejestrowali sobie domeny <jakiśprzypadkowyciągznaków>.jakieśmiasto.pl - po 2zł z groszami na rok.

Mam "mieszane uczucia", bo z jednej strony - pobieraczek wykorzystuje luki w "prawie", podobnie jak dopalacze. Ale jakoś dziwnie - dla dopalaczy mam trochę sympatii, a dla tych złodziei - ani trochę.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-13 02:47:57
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W dniu 2012-04-12 14:56, Ajgor pisze:
Uďż˝ytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
W dniu 2012-04-12 09:26, Big Jack pisze:
W wiadomo�ci
*Animka* napisaďż˝(-a):

Zobaczcie jakie strony przekierowywuja na Pobieraczka:

http://akaxefymaby.jgora.pl/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-detektor-ruchu.html

Not Found

[-- -]
To dziwne. Mo�e dzia�a tylko bezpo�rednio spod Google, bo teraz wesz�am.
Kliknij na Pobierz. Potem na REJESTRACJA i zobacz gdzie b�dziesz
[...]

Gdzie� w necie ostatnio czyta�em o wielkiej ofensywie Pobieraczka po
ustanowieniu kary.
Niby chcďż˝ odzyskaďż˝ pieniadze z kary.
[...]

Nie wiem jak dalej jest bo nie miałam przyjemności się zarejestrować.

--
animka

Data: 2012-04-13 09:24:09
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jlvssf$o70$1node2.news.atman.pl...

Bardzo ważne w sprawie:

http://www.sadistic.pl/zlodzieje-w-necie-czyli-pobieraczekpl-vt111973.htm

Komu nie chce się oglądać, kilka najwazniejszych informacji z filmu:

1. Pobieraczek nigdy nie skierowal zadnej sprawy ani na policje, ani do sadu (nie udalo sie znalezc informacji, czy cos poszlo do firmy windykacyjnej)
2. Zgodnie z prawem, kazdy klient ma prawo do wypowiedzenia umowy przez TRZY MIESIACE, a nie 10 dni.
3. Kazdy, kto zaplacil, ma podstawy do skierowania na policje zawiadomienia o wyludzeniu pieniedzy.

Data: 2012-04-13 09:27:48
Autor: Ajgor
Dotyczy "Pobieraczka" - cd

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jm8k90$cct$1news.dialog.net.pl...
3. Kazdy, kto zaplacil, ma podstawy do skierowania na policje zawiadomienia o wyludzeniu pieniedzy.
Zapomnialem: najlepiej na policje w Gdansku. Ponoc gdziew internecie sa nawet gotowe formularze zgloszenia :)

Data: 2012-04-13 15:53:03
Autor: PesTYcyD
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
O to chodzi? :)

Z uwagi na to, że poprzez rejestrację na stronie zawarła Pani z nami umowę o świadczenie usług Usenet na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204), doręczamy Pani niniejsze wezwanie do zapłaty.

Jednocześnie informujemy, iż dalszy brak uiszczenia należnej kwoty może spowodować poważne konsekwencje prawne. Następstwem wszczęcia przez nas przeciwko Pani stosownych czynności prawnych mających na celu wyegzekwowanie należności wraz z odsetkami w wysokości czterokrotności stopy procentowej kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego za każdy dzień opóźnienia - będą dodatkowe koszty postępowania windykacyjnego, sądowego a następnie komorniczego.

W stosunku do osób uchylających się od terminowej zapłaty możliwe są następujące kroki prawne:
- przekazanie sprawy profesjonalnej firmie windykacyjnej,
- przekazanie sprawy profesjonalnej kancelarii prawnej,
- postępowanie sądowe,
- komornicza egzekucja należności,
- Wpis do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, który wiązać się może m.in. z odmową udzielenia kredytu lub leasingu a nawet całkowitą utratą wiarygodności w kontaktach handlowych.

Jednocześnie pragniemy przypomnieć, iż świadczenie Usług Usenet w ramach Bezpłatnego Testowania powoduje obciążenie zasobów wykorzystywanych, w szczególności infrastruktury dostawcy sieci Usenet. Nieuzasadnione obciążenie Zasobów Angażowanych, w szczególności poprzez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania stanowi szkodę wyrządzoną Usługodawcy i podlega karze umownej w wysokości stanowiącej wyrażoną w złotych polskich, równowartość 100 dolarów amerykańskich, wraz z odsetkami w wysokości czterokrotności stopy procentowej kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.

W związku z tym wzywamy Panią do dobrowolnej zapłaty należnej kwoty w wysokości 94,80 PLN w ciągu 5 dni od dnia otrzymania niniejszej wiadomości.

Należność opłacić można poprzez przelew bankowy na następujące dane:
Nazwa odbiorcy: Eller Service S.C.
Numer rachunku: 19 1750 1325 0000 0000 1305 6811
Tytuł przelewu: Pobieraczek5 - dupa@wp.pl
Gotowy blankiet wpłaty możecie Państwo wygenerować pod adresem
blabla
W razie pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod adresem bok@pobieraczek.pl

Z poważaniem,
Zespół Pobieraczek.pl

Data: 2012-04-13 23:13:51
Autor: Animka
Dotyczy "Pobieraczka" - cd
W dniu 2012-04-13 15:53, PesTYcyD pisze:
[...]

:-)

Nie zarejestrowałam się, tym bardziej, że zwrócilam uwagę jaka to strona.
Potem sprawdzałam wszystkie linki  występujące na google-po kolei. Wszystko to samo, tzn Pobieraczek tylko osoby dysponujące inne i z rĂłznych miast.

--
animka

Dotyczy "Pobieraczka" - cd