Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)

Data: 2009-03-16 08:35:35
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Pragnę tylko poinformować, że rzeczone rowery wróciły do właścicieli :-))

Pozdrawiam!

Witam,

nie pisałem tu długo ale teraz potrzebuję Waszej pomocy.
Właśnie zawinęli rowery, mi i mojemu koledze...
Pod Rurą... nasza wina, za duży ładunek zaufania, zero zabezpieczeń.
Dzisiaj 4 marca ok. godziny 18:20.

Oto opisy:

Trek 8000 rower kolegi Kuby, wygląda identycznie:

http://img.alibaba.com/photo/12020404/2007_Trek_8000_Mountain_Bike_Bicycle_Hardtail.jpg

I mój Trek 9.9:

http://www.atelierbrasil.pl/frankie/Rowery.html

a to chyba jego ostanie zdjęcie:

http://picasaweb.google.com/paweloracz/20071005PoligonMPK#5119352546291915474 --
pzdr,
frankie.
www.frankie.waw.pl
http://groups.google.com/group/browerzysci

Data: 2009-03-16 08:38:27
Autor: kml
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49be0147$1news.home.net.pl...
Pragnę tylko poinformować, że rzeczone rowery wróciły do właścicieli :-))

Pisz jak na spowiedzi co było bo inaczej do KF'a! Ale tak poza tym to _REWELACJA_ że udało sie odzyskać :)

kml
http://endurorider.pl od nowa!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 08:44:06
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Skruszeni złodzieje je oddali pod rurę ;-)
Co prawda bez GPS-a, oświetlenia i cybandem zamiast zacisku podsiodłowego (ki ch.j?) ale zawsze coś :-)

Data: 2009-03-16 08:48:18
Autor: kml
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49be0346$1news.home.net.pl...
Skruszeni złodzieje je oddali pod rurę ;-)
Co prawda bez GPS-a, oświetlenia i cybandem zamiast zacisku podsiodłowego (ki ch.j?) ale zawsze coś :-)

<wow> Kurde, masz gwiazdkę w marcu :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 08:50:23
Autor: ziemo
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Frankie pisze:
Skruszeni złodzieje je oddali pod rurę ;-)

Ze skruszonymi kolanami ciężko im było jeździć ? :>

--
Ziemo

Data: 2009-03-16 09:33:04
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
To zdjęcia odzyskanego :-)

http://www.atelierbrasil.pl/frankie/Skradziony.html

Zwracam uwagę na mój nowy-zajebisty zacisk podsiodłowy ;-)

Data: 2009-03-16 13:00:34
Autor: dziki
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49be0ec0$1news.home.net.pl...
To zdjęcia odzyskanego :-)

http://www.atelierbrasil.pl/frankie/Skradziony.html

Zwracam uwagę na mój nowy-zajebisty zacisk podsiodłowy ;-)

zacisk pierwsza klasa; chlopaki chyba znaja sie na rzeczy, bo dobrze cieniuja sprzet ;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-16 11:46:36
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Dnia 16.03.2009 08:35 użytkownik Frankie napisał :
Pragnę tylko poinformować, że rzeczone rowery wróciły do właścicieli :-))

Ludzie! Jak wrzucacie takie posty to może jakaś puenta, szczegóły, cokolwiek co? Bo inaczej to po cholerę?
Jak skruszono sumienia złodziei? Bo nie wierzę, że same się skruszyły.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-16 12:11:06
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

Ludzie! Jak wrzucacie takie posty to może jakaś puenta, szczegóły, cokolwiek co? Bo inaczej to po cholerę?
Jak skruszono sumienia złodziei? Bo nie wierzę, że same się skruszyły.

Wrzuciłem to po to, żeby się już nikt za nim nie rozglądał. Też po to, żebym sam nie dostał wpierdolu jadąc na nim ;-)))

A o pewnych rzeczach się nie pisze na forum ;-)

Data: 2009-03-16 12:17:13
Autor: Tomasz Tarchala
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

[...]

Czyli prawdopodobnie złodzieje skontaktowali się z Wami i zapłaciliście.

Dzięki za utwierdzenie ich w przyjętym modelu biznesu. Nasze rowery nie
mogą się doczekać swojej kolejki.

//NoOffenc

Data: 2009-03-16 12:34:50
Autor: Alfer_z_pracy
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Tomasz Tarchala napisał:
1> Czyli prawdopodobnie złodzieje skontaktowali się z Wami i zapłaciliście.

2 > Dzięki za utwierdzenie ich w przyjętym modelu biznesu. Nasze rowery nie
mogą się doczekać swojej kolejki.

Pomijając ewentualną słuszność tezy 1, zastanówmy się nad 2. Powiedzmy że nastało obywatelskie ruszenie i w 100% przypadków właściciele nie idą na układ ze złodziejami, czyli nie godzą sie na odkupienie fantów. Czy uważasz, że wskutek tego spadnie liczba kradzieży takich rowerów? Wszak nie wszystkie (a raczej nawet zdecydowana mniejszość) przypadków to sprzedaż mienia właścicielom za okup. Z reguły szpej trafia na giełdy, na allegro itd. - czy to jako całość czy to na części. Tym bardziej że sprzedaż "obcym" jest bezpieczniejsza niz układanie się ze stratnym właścicielem, który może robić podpuchę policyjną. Tak więc IMHO, pomijając zasady*, niezależnie od tego złodziejstwo kwitnąć w najlepsze będzie. Najwyżej złodziej z roweru za 12 kPLN sprzeda przerzutki za 100 zł i będzie miał na winko.

* Zasady zasadami, ale jak ktoś traci szpej za 7 kPLN i może go odkupić za 2 kPLN zamiast składać nowy za kolejne 7 kPLN... wiesz jak jest.

Data: 2009-03-16 12:46:12
Autor: Tomasz Tarchala
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Tomasz Tarchala napisał:
[...]

W czysto hipotetycznym przypadku, gdyby w 100% właściciele nie szli na
układ ze złodziejami, prawdopodobnie nikt by w całym społeczeństwie
ewidentnie kradzionych rowerów nie kupował, więc istotnie liczba
kradzieży mogłaby spaść do zera.

[...]

Ciekawe, czy w tym przypadku zrobił?

[...]

Wiem, jak jest. Nie piszę tego po to, żeby jakoś z ambony potępiać czy
piętnować, bo znam uczucie straty czegoś bardzo cennego. Ciągle jest to
jednak przypadek, po którym się należy cicho schować z niesmakiem w
domu, zamiast się chwalić na grupie, jak się to sprytnie nie załatwiło
sprawy.

//NoOffenc

Data: 2009-03-16 12:59:16
Autor: dziki
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Użytkownik "Tomasz Tarchala" <Tomasz_at_Tarchala_dot_com@spam-me-not.com> napisał w wiadomości news:6jesr4119nqkva1h3jc4s9gm9koqqmqg804ax.com...

[...]

w czysto hipotetycznym przypadku to wszyscy mieli miec po rowno i wszyscy mieli byc szczesliwi. Co z tego wyszlo wszyscy wiemy :P

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-16 18:21:15
Autor: Niewe
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Alfer_z_pracy pisze:

* Zasady zasadami, ale jak ktoś traci szpej za 7 kPLN i może go odkupić za 2 kPLN zamiast składać nowy za kolejne 7 kPLN... wiesz jak jest.

Można też dorzucić jeszcze tysiaka i za marne 3 kPLN kupić rower warty 10kPLN ukradziony komuś innemu, prawda?

Data: 2009-03-17 09:29:03
Autor: Alfer_z_pracy
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Niewe napisał:
Alfer_z_pracy pisze:

[...]

Można. I co z tego? Co więcej, można nie dorzucać nawet złotówki i ukraść komuś rower warty 15 kPLN. Na przykład pod Rurą :)

Data: 2009-03-16 12:52:13
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Tomasz Tarchala pisze:

Czyli prawdopodobnie złodzieje skontaktowali się z Wami i zapłaciliście.

Dzięki za utwierdzenie ich w przyjętym modelu biznesu. Nasze rowery nie
mogą się doczekać swojej kolejki.

Dla Waszej informacji. Nie, nie układaliśmy się. Poza tym mój rower był już sprzedany.

To na tyle :-)

Data: 2009-03-16 07:18:54
Autor: Szprota aka Stefandora
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
On Mar 16, 12:52 pm, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

Dla Waszej informacji. Nie, nie układaliśmy się. Poza tym mój rower był
już sprzedany.

Za ile ??!! ;)
I zapięcie pod Rurę kupiłeś?

Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-16 12:59:05
Autor: kml
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49be3d6d$1news.home.net.pl...
Tomasz Tarchala pisze:

[...]

To bardzo dobra wiadomość :) Rozumiem, że nie chcesz/możesz pisać więcej ale musisz zrozumieć że nas skręca z ciekawości no i obalasz urban legend, że skradzionych rowerów nie da się odzyskać :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 13:43:08
Autor: Raist
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49be3d6d$1news.home.net.pl...
To na tyle :-)

aha

Raist

Data: 2009-03-16 16:28:42
Autor: Krees
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
On Mar 16, 12:52=A0pm, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

> Dla Waszej informacji. Nie, nie uk=B3adali=B6my si=EA. Poza tym m=F3j row=
er by=B3
> ju=BF sprzedany.

Za ile ??!! ;)
I zapi=EAcie pod Rur=EA kupi=B3e=B6?

Dorota,
Szprota.

Kupił, kupił. Godzinę temu widziałem jego rower pod Rurą przypięty do słupka
jakąś linką :).

Ciekawe, czy za jakiś czas pojawi się wątek, że zakosili rower przypięty linką
;D - czego oczywiście nie życzę :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-16 19:15:25
Autor: Wojtas
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Krees pisze:

Kupił, kupił. Godzinę temu widziałem jego rower pod Rurą przypięty do słupka
jakąś linką :).

Znowu przylezie na precla z płaczem ;) Ile dajecie?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-17 09:18:19
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Krees pisze:

Kupił, kupił. Godzinę temu widziałem jego rower pod Rurą przypięty do słupka
jakąś linką :).

Nie jakas tylko calkiem przyjemny Abus :-P

Ciekawe, czy za jakiś czas pojawi się wątek, że zakosili rower przypięty linką
;D - czego oczywiście nie życzę :).

Ja tez nie :-)

Data: 2009-03-17 08:49:51
Autor: Krees
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Krees pisze:

> Kupił, kupił. Godzinę temu widziałem jego rower pod Rurą przypięty do słupka
> jakąś linką :).

Nie jakas tylko calkiem przyjemny Abus :-P

Jechałem dosyć szybko, więc nie było czasu się przyjrzeć. Faktycznie, grubawa
była ta linka. Jaki to model? A tak w ogóle, to U-lock nie byłby lepszy? :)

Pomyślałem sobie przez chwilę, że postawiłeś rower na wabia, a sam siedzisz w
ciepełku rurowym z czymś ciężkim pod ręką/kolegami i czekasz na amatorów
cudzej własności... :D

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-17 10:00:53
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Krees pisze:

Jechałem dosyć szybko, więc nie było czasu się przyjrzeć. Faktycznie, grubawa
była ta linka. Jaki to model? A tak w ogóle, to U-lock nie byłby lepszy? :)

Jezeli to byles Ty... to nie wiem co z ta predkoscia. Ledwo trzymaleś rownowage wpatrujac sie w ta linke ;-))

Pomyślałem sobie przez chwilę, że postawiłeś rower na wabia, a sam siedzisz w
ciepełku rurowym z czymś ciężkim pod ręką/kolegami i czekasz na amatorów
cudzej własności... :D

Nie... po prostu nie rezygnuje z prowadzonego dotad trybu zycia ;-)

Data: 2009-03-17 09:41:48
Autor: Krees
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Krees pisze:

> [...]

Jezeli to byles Ty... to nie wiem co z ta predkoscia. Ledwo trzymaleś rownowage wpatrujac sie w ta linke ;-))

Czyli nie ja :). Rzuciłem tylko okiem, zarejestrowałem fakt i przestałem się
interesować. Wisła bardziej mnie ciekawi :)).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-17 10:13:23
Autor: kml
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49bf66c5$1news.home.net.pl...

Nie... po prostu nie rezygnuje z prowadzonego dotad trybu zycia ;-)

W końcu przyjąłeś do wiadomości, że żyjesz w Polsce i będziesz teraz zapinać rower? :P

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 15:23:30
Autor: Wojtas
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Frankie pisze:

A o pewnych rzeczach się nie pisze na forum ;-)

To wyp. w takim razie i nie zawracaj głowy.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-17 09:16:33
Autor: Frankie
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Wojtas pisze:

To wyp. w takim razie i nie zawracaj głowy.

Tobie? To wpadnij :-)

Data: 2009-03-16 18:04:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)
Panie Frankie, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:49be0147$1news.home.net.pl> przy ul....

Pragnę tylko poinformować, że rzeczone rowery wróciły do właścicieli :-))

Pogratuluję, niczym pierworodnego syna! ;-)

Dotyczy posta z 4 marca 2009 :-)