Dotyczy: starter tani w utrzymaniu

Data: 2011-08-31 22:08:23
Autor: dizel
Dotyczy: starter tani w utrzymaniu
On Wed, 31 Aug 2011 19:34:30 +0100, DooMiniK <bachusmalpapostpl>
wrote:

Witam serdecznie :-)

Jestem mocno nie w temacie (5lat poza PL) , więc proszę o pomoc...
Czy może mi ktoś doradzić jakiegoś prepaida:
- taniego w utrzymaniu (tj. zależy mi, aby w większości odbierać
połączenia i jak najrzadziej doładowywać),
- niezbyt kłopotliwa sieć ;-)

Co więc możecie polecić? (nie interesuje mnie podpisywanie umowy).

albo play fresh (po doładowaniu za 5pln konto ważne rok na wychodzące)
albo w rodzinie (po doładowaniu za 10pln konto ważne 2 lata na
wychodzące)

Data: 2011-08-31 23:07:35
Autor: z
dizel pisze:

albo w rodzinie (po doładowaniu za 10pln konto ważne 2 lata na
wychodzące)
Czy po perturbacjach :-) coś się zmieniło w kwestii kosztów dzwonienia do "w rodzinie"?

Data: 2011-09-01 15:59:33
Autor: dizel
On Wed, 31 Aug 2011 23:07:35 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

dizel pisze:

albo w rodzinie (po doładowaniu za 10pln konto ważne 2 lata na
wychodzące)
Czy po perturbacjach :-) coś się zmieniło w kwestii kosztów dzwonienia do "w rodzinie"?

niestety, nic się nie zmieniło, stawki są wyższe tak jak do play

Dotyczy: starter tani w utrzymaniu