Dotyczy: starter tani w utrzymaniu

Data: 2011-08-31 22:12:09
Autor: lukket
Dotyczy: starter tani w utrzymaniu
W dniu 2011-08-31 20:34, DooMiniK pisze:
Witam serdecznie :-)

Jestem mocno nie w temacie (5lat poza PL) , więc proszę o pomoc...
Czy może mi ktoś doradzić jakiegoś prepaida:
- taniego w utrzymaniu (tj. zależy mi, aby w większości odbierać
połączenia i jak najrzadziej doładowywać),
- niezbyt kłopotliwa sieć ;-)

Co więc możecie polecić? (nie interesuje mnie podpisywanie umowy).

pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc,

  Ewentualnie starter "Między nami" w "T" Rok ważności na połączenia wychodzące, doładowania to przedłużają. Do tego darmowe rozmowy z drugim numerem...

Dotyczy: starter tani w utrzymaniu