Dotykowce i qwerty

Data: 2010-04-20 03:19:34
Autor: Piotr M
Dotykowce i qwerty
Dotykowiec, nie dla mnie. Ok, jako gadżet jest świetny i genialny. Ale w  szybkim i pewnym działaniu, w trudniejszych warunkach i sytuacjach, nie  daje rady. Musi być klawiatura. No i jest, qwerty. Hmm. Ale to trzeba  obrócić telefon, wziąć w dwie ręce, przyzwyczajać się, etc i znów jak to z  samym dotykowcem. A ja to jestem jak ten rewolwerowiec. Siedzę przy barku  w saloonie, miło rozmawiam z damą, jedną ręką przechylam kielich, a tu  pach, w tym samym czasie drugą ręką z kieszeni wyciągnięty fon, ułamek  sekundy działania i gotowe, nawet nikt nie widział. Dalej, jadę na koniu  wywijam lassem i znów pach i gotowe. W pojedynku to samo i.. wszystkich  powalam, poza świadomością, nawet nie wiem że go trzymałem i coś tam  robiłem. Kiedy coś robię, nie chcę myśleć że trzymam telefon w ręku i ani  razu zastanowić się, chociaż raz, co zrobić aby coś zrobić. I niestety ani  dotykowiec ani qwerty mi nie służy. Pewnie to się zmieni w przyszłości bo  to już trak jest. A tymczasem. Pomyślałem że super byłby taki dotykowiec  co miałby klawiaturę taką jak "normalny" telefon. Zmieściłaby się, już  patrzyłem. Czemu nie robią...

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-20 08:23:44
Autor: ToMasz
Dotykowce i qwerty
Piotr M pisze:
nie robią...

robi takie telefony wiele firm, blackbery, nokia i samsung. Akurat
samsunga i780 mam, i "ma to coś" czego chcesz. czyli siedze u fryzjera,
w kosciele, na naradzie i.. zonk, nie wyłączyłem dzwoków. Dotykam
telefonu (nie patrze na niego)wciskam guzik odblokuj (jeden jedyny),
spacje która wyłącza dzwonki. (ogólnie: wciśniecie "a" daje literkę "a"
przytrzymanie "a" - uruchamia.... cokolwiek)
Tak samo na słońcu. gdzie by mi sie chiało patrzeć na ekran, i celować w
niewyraźne pola - mam klawiature...

ToMasz

Data: 2010-04-20 14:19:06
Autor: Piotr M
Dotykowce i qwerty
Dnia 20-04-2010 o 09:23:44 ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(a):

robi takie telefony wiele firm, blackbery, nokia i samsung. Akurat
samsunga i780 mam, i "ma to coś" czego chcesz.

Hmm, tylko że qwerty.
Idealny byłby taki ekran 3" co wszystko można paluchem na nim robić, a na  dole same 1234567890*# i żadnych funkcyjnych czy kierunkowych.

Data: 2010-04-20 14:40:06
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dotykowce i qwerty
lg ku990i ma
qwerty, tradycyjna, reczne pismo na ekranie + reczne pismo na polach.
(ale klawiaturki wyswietlane naturalnie)

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-20 19:56:52
Autor: ToMasz
Dotykowce i qwerty
Piotr M pisze:
[...]

hp 910/914 asus p525, asus p750....

Data: 2010-04-20 20:36:18
Autor: Piotr M
Dotykowce i qwerty
Dnia 20-04-2010 o 20:56:52 ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(a):

asus p750

O taki chodziło :) Takie połączenie całkowicie dotykowego ze standardową  klawiaturą :) Mógłby mieć jeszcze większy wyświetlacz ale to szczegół bo  właściwie jest dopuszczalny. Wygląda na przyzwoity sprzęcik, w miarę  jeszcze aktualne parametry. Jakie ma wady? (oprócz usb 1.1 i średniej  baterii). Ten procek (Marvell PXA270M 520 MHz) daje radę?

Data: 2010-04-21 00:43:51
Autor: Janeo
Dotykowce i qwerty
On 20 Kwi, 19:36, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> [...]

jeszcze aktualne parametry. Jakie ma wady? (oprócz usb 1.1 i średniej
baterii). Ten procek (Marvell PXA270M 520 MHz) daje radę?
Sam bym sie zainteresowal, gdyby nie potezna szerokosc 58mm (pewnie
sie powtarzam :-// ). Bo np. typowemu dotykowcowi LG GD880 Mini
szerokosc 47 mm nie przeszkadza.

Data: 2010-04-22 14:36:20
Autor: Jeremiasz
Dotykowce i qwerty
Hmm, tylko że qwerty.
Idealny byłby taki ekran 3" co wszystko można paluchem na nim robić, a
na dole same 1234567890*# i żadnych funkcyjnych czy kierunkowych.

hp 910/914 asus p525, asus p750....

Mam dokaldnie ten sam dylemat, z tym, ze mi dodatkowo zalezy na WM. Modele wymienione wyżej to fony majace już parę lat - niestety, ale owczy pęd ludzi zaślepionych przez filozofie iPhona powoduje, ze współcześńie nie ma ANI JEDNEGO nowego telefonu z WM i klawiaturą numeryczną (nie qwerty). Jeden wmówil ludzion, ze dotyk to jedyna mozliwa wizja i uwierzyli. Asus wprawdzie wypuścił fajny model jakis czas temu, ale...bez WiFi jesli dobrze pamietam....
HTC w ogole olalo WM a te modele z WM ktore wypuszcza to albo dotyk, albo qwerty. Osobiscie nie mam nic przeciwko fonom z dotykiem, ale niech dadzą jakiś, choćby jeden WYBÓR dla tych, którym sie dotyk nie sprawdza najzwyczajniej w swiecie.

JA

Data: 2010-04-23 01:45:24
Autor: Janeo
Dotykowce i qwerty
On 22 Kwi, 14:36, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:
Osobiscie nie mam nic przeciwko fonom z dotykiem, ale niech dadzą
jakiś, choćby jeden WYBÓR dla tych, którym sie dotyk nie sprawdza
najzwyczajniej w swiecie.
Ta filozofie w koncu zrozumiala Nokia ktora nie stara sie juz wejsc ze
swoim Symbianem w dotyk i kontynuuje klawiszowe smartfony.

Data: 2010-04-24 14:00:35
Autor: ToMasz
Dotykowce i qwerty
Jeremiasz pisze:
[...]

Asus, hp, toshiba, i-mate - te firmy miały modele telefonów z wm i
klawiaturą numeryczną. rok ..2007. JA wybrałem samsunga i780, z pełnym
qwerty pod ekranem i nie żałuje (wcześniej miałem ausa p525z numeryczną)
Dało sie szybko przyzwyczaić, a czas wpsiywania informacji do terminarza
( dzieki tej klawiaturce) jest krótszy niz operacje z kartką.
Samsung wypuszcza dalej takie telefony, ale chyba nawet już bez dotyku,
nie pamietam, łatwo to sprawdzisz jak CI "Spasują"

ToMasz

Data: 2010-04-20 08:48:32
Autor: Grzegorz Krukowski
Dotykowce i qwerty
On Tue, 20 Apr 2010 03:19:34 +0300, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

[...]
Hę? Kupowałem ostation telefon i w MM gdzieś połowa to jest dokładnie
taka, jaką chcesz. Sam kupiłem ,,staruszka'' SE G900 co to jest pół na
pół - dotykowy ekran i klawiatura telefoniczna. Pomijając debilnie
zrobioną klapkę od baterii, jest tak jak chcesz z jedną poważną wpadką
ergonomiczną - nie ma zielonej i czerwonej słuchawki na klawiszach,
tylko dotykowo ne ekranie.
--
Grzegorz Krukowski

Dotykowce i qwerty