Dotykowce i qwerty

Data: 2010-04-20 08:48:32
Autor: Grzegorz Krukowski
Dotykowce i qwerty
On Tue, 20 Apr 2010 03:19:34 +0300, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

Dotykowiec, nie dla mnie. Ok, jako gadżet jest świetny i genialny. Ale w  szybkim i pewnym działaniu, w trudniejszych warunkach i sytuacjach, nie  daje rady. Musi być klawiatura. No i jest, qwerty. Hmm. Ale to trzeba  obrócić telefon, wziąć w dwie ręce, przyzwyczajać się, etc i znów jak to z  samym dotykowcem. A ja to jestem jak ten rewolwerowiec. Siedzę przy barku  w saloonie, miło rozmawiam z damą, jedną ręką przechylam kielich, a tu  pach, w tym samym czasie drugą ręką z kieszeni wyciągnięty fon, ułamek  sekundy działania i gotowe, nawet nikt nie widział. Dalej, jadę na koniu  wywijam lassem i znów pach i gotowe. W pojedynku to samo i.. wszystkich  powalam, poza świadomością, nawet nie wiem że go trzymałem i coś tam  robiłem. Kiedy coś robię, nie chcę myśleć że trzymam telefon w ręku i ani  razu zastanowić się, chociaż raz, co zrobić aby coś zrobić. I niestety ani  dotykowiec ani qwerty mi nie służy. Pewnie to się zmieni w przyszłości bo  to już trak jest. A tymczasem. Pomyślałem że super byłby taki dotykowiec  co miałby klawiaturę taką jak "normalny" telefon. Zmieściłaby się, już  patrzyłem. Czemu nie robią...
Hę? Kupowałem ostation telefon i w MM gdzieś połowa to jest dokładnie
taka, jaką chcesz. Sam kupiłem ,,staruszka'' SE G900 co to jest pół na
pół - dotykowy ekran i klawiatura telefoniczna. Pomijając debilnie
zrobioną klapkę od baterii, jest tak jak chcesz z jedną poważną wpadką
ergonomiczną - nie ma zielonej i czerwonej słuchawki na klawiszach,
tylko dotykowo ne ekranie.
--
Grzegorz Krukowski

Dotykowce i qwerty