Dotykowce to dla większości idiotyzm

Data: 2010-11-11 17:52:02
Autor: J.F.
Dotykowce to dla większości idiotyzm
On Thu, 11 Nov 2010 03:11:23 +0100,  Piotr M wrote:
Nie po raz pierwszy spotykam się z wydarzeniem, co kto¶ chce co¶ szybko zrobić, a bawi się dotykowcem i wygl±da to tak nieudacznie że ¶miech ogarnia.
To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo? Wszystkich zainteresowanych, tych co to produkuj±. A z kogo robi± durni, oj z wielu, z Was! Z Was, dorosłe dzieci.

No coz - jak komus telefon potrzebny tylko do dzwonienia, to
dotykowiec moze przeszkadzac. Ale byc moze taki ekran jest tanszy, i za rok za klawiature bedziesz
musial doplacic :-)

Wczoraj jestem na spotkaniu z go¶ciem i na odebraniu projektu testuję z wła¶cicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest? Smyrnięcia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim co¶ się zrobi? Normalny idiotyzm.

Na bardziej rozbudowanym klasycznym tez tak masz.
tez trzeba patrzec co sie wyswietla.

J.

Dotykowce to dla większości idiotyzm